پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

زیبایی از کدوم نوعش

انواع اعمال جراحی زیبایی

1-رینوپلاستی:جراحی بینی

2-بلفارو پلاستی:جراحی پلک

3-پروتز چانه و گونه:برجسته سازی گونه و چانه

4-پروتز لب:برجسته سازی لب

5-لیپو ساکشن:برداشت چربی اضافی بدن

6-اتوپلاستی:جراحی زیبایی لاله گوش

7-لیفتینگ صورت(رایتیدکتومی):کشیدن پوست

8-لیفت ابرو و پیشانی:کشیدن ابرو و پیشانی به بالا یا تزریق بوتاکس

9-چین آگومنتیشن:جلو آوردن چانه

10-آبدومینوپلاستی:برداشت چربی و پوست اضافی

11-پروتز و لیفت سینه

12-کاشت مو

که هرکدوم از این اعمال جراحی بین 1 تا 20 میلیون تومن هزینه می بره

مسابقه:هرکی اسم کامل این خواننده و تعداد اعمال جراحی رو که روی صورتش انجام داده بگه یه 5 تومنی جایزه داره

قبل از عمل


بعد از عمل

راستی نظرتون در مورد اینو زیبایی چه طوره؟

1-عالیه  2-خوبه   3-خوبه اما پول میخاد   4-بده  5-بدرد نمی خوره

 6-مزخرفه  7-نمی دونم والله  8-حیف پول




نظرات 15 + ارسال نظر
ی دختر خوب پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:46 ب.ظ

نانسی نبیل عجرم.
فکر میکنم 9 عمل.
آقای نجفی با این نظرسنجی ها که ورشکست میشید...

اسم درست بود تعدادو به نظرم یه ذره روش فکر کنید
به جای اسمش حالا بگید چند ساله می خونه و چند سالشه؟(چون اسمشو گفتید ممکنه بچه ها عدد بالا پایین کنند جایزه رو بگیرن)
اگه درست گفتید اسمتونو بگید جایزه رو می دم وجدانن اگه اسمتونم نمی خواهید رو بشه جایزه رو میدم خانم براتی از ایشون بگیرید
خداییش الکی حرف نمی زنم مثل آقای سعیدی که جایزه شعر رو که گفته بود کی خونده به ما نداد

javad پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ

ی دختر خوب(اسمتو مثل بقیه ی دخترا رو کن خب)
نجفی حرفی بزنه روش وامیسه(هندونه رو بیار شنبه می خوریم)
عمل زیبایی چیزیه ک بستگی داره ب آدمی ک میخواد عمل کنه.خیلی ها هستن ک محشر میشن خیلی ها هم هستن ک قیافشون بدتر هم میشه.
قیاافه ی نانسی بدتر شده.
شده شبیه زن همسایمون

اگه هرکی گفت پول نگرفت بره همه جارو پر کنه
ما رگمون بره پا حرفمون هستیم (جوگیرم کردی دیگه)
اگه شبیه شه بیا جای اون جاش بزنیم یه کنسرت بذاریم بیاد یه آهنگ فارسی بخونه خوب درآمدی داره
آخه نانسیم قول داده بود به خاطر هوادارای زیادش تو ایران یه آهنگ فارسی بخونه

سعیدی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ

آقای نجفی شما خواننده رو درست گفتید اما زمان خوندن شعر که خیلی مهم تر بود نتونستید درست بگید.
همه ی پسرا می دونن که من عاشق صدای گوگوشم.
فکر کردی هنر کردی

چه کنیم فعلاً رئیس ما تویی غلط کردم شوخی کردم
گوگوش برترین عالم
آخه اون زیر ده سالگی شروع به خوندن کرده سالشو دقیق نمی دونم ولی چند وقت پیشم تو کنسرتش اینو خوند

abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ

نمی دونم والله
راستی این زنه نانسی عجرم خودمونه دیگه 85 عمل جراحی هم انجام داده
نجفی جون جایزه منو بده تا آبروتو نریختم
منو هم که کامل میشناسی و اسم و فامیلمم رو که می دونی

چه آبرویی من گفت چند نوع نه چند سری عزیزم تازه اسمتم کامل نبود
تازه 85 تام انجام نداده بدبخت تا حالا سه سری جراحی پلاستیک کرده اگه همه انواعم بگیری که هر سری انجام داده باشه با اینکه من اسم چند تا اعمال جراحی نیاوردم آخرش فوقش بشه میشه 60تا 85 تارو تو از کجا در آوردی
ببینم اسم کوچیکت فادی نیست
گفتم شاید شوهرش باشی اینقد اطلاعاتت دقیقه
با این آمارایی که میدی

سعیدی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ

گوگوش از ۴ سالگی می خونده.عکسای ۴ سالگی شم که رو استیج بوده رو دارم.
چند وقت پیش منظورتون کنسرت رویال آلبرت هال لندن بود؟؟؟

آره لندن فکر کنم 2008 بود
البته من که ندیدم بچه ها تعریف میکردن

دوست جیگر جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ

نمیدونم ولی این زیبایی بدکم نیستا ولی پول میخاد
حالا وایسا دماغ هادیو ببینم شاید منم رفتم عمل

ولی هر چی فکر میکنم دادا دماغم ماهه شاید فقط یه چسب زدم روش آخه میگن کلاس داره

اونم بد فکری نیست میخاید دسته جمعی چسب بزینیم کل کلاس بشن باکلاس آخه خیلی کلاس داره با کلاس بشن همه کلاس اینه اند کلاس موافقید بچه های کلاس همه بشیم با کلاس
خداییش عجب کلاس تو کلاسی کردم

abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

تو گفتی چه تعداد منم گفتم 85 تا
مطمئن باش آمارم دقیقه
مگر اینکه بخوای از زیر جایزه دادن در بری و قبول نکنی والا من مطمئن هستم
این نانسی عجرمه و به تعداد 85 عمل جراحی تا کنون انجام داده
یالا جایزه ام رو بده یالا والا آبروتو می ریزم
آهای ایهاالناس این نجفی بوق نمی خواد 5 هزارتومنی منو بهم بده

آخه ۸۵ تا دیگه پوست می مونه از سال ۲۰۰۳ تا حالا باید سالانه حدود ۸ تا عمل کرده باشه این همم جلو دوربین رفته باشهعقلم خوب چیزیه

ی دختر خوب جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:54 ب.ظ

فکر کنم حدود 29 یا 30 سالش باشه. از 15 سالگی هم می خونه. تعداد عملاشم پرسیدم. 17 تا .درست وغلط 17 رو نمیدونم.
جایزرو هم نمیخوام. ممنون همین جوری گفتم.

ی خانم خوب تعداد بگو ماشالله اگه می دونستم اینقد اطلاعات بالاست می رفتم سراغ امانیُ نجوی یا نوال بچه ها همه عاشق نانسین انگار ولی فکر کنم از ویکی خوندید یه چیز بگم تو اون نباشه نتونید بگید

سعیدی شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ق.ظ

حالت خوبه؟؟؟
گوگوش سالی بیش از ۱۰ کنسرت داره.
من منظورم کنسرت ۱ ماه پیش بود.(رویال آلبرت هال)

سعیدی شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

خوبه.
منم با چسب موافقم.بیاید دسته جمعی به دماغ هامون چسب بزنیم.حال می ده.

مجتبی.خ شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

حیف پول.ب هادی ام گفتم.خدا هرقیافه ای داد قانع باشید.تازه هادی ام ک مشکلی نداشت.دماغ ب اون خوشگلی داشتمن بعدعمل فهمیدم قبلش میدونسم نمیزاشتم این کارو بکنه

موافقم

ی دختر خوب شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

شما تلاشتونو بکنید ما هم تلاشمونو میکنیم.

دعوت به مبارزه بود دیگه
خب آهنگی که برا بچه ها خونده که معرفی شغلم توش میکنه چیه و چه شغلایی میگه؟
اگه گفتید جایزتون یه فول آلبوم جدیدشه
یا هر خواننده دیگه که خواستید
ببینم اگه از سایت نخونده باشی احتمالاً باید از بچه های لبنان باشید

دختر خوب چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام آقای نویسنده چرا جوابمو نذاشتین؟ مشکلی داشت؟

سلام یک خانم خوب جوابی نیومده بود از طرف شما که من حتی مشکلی توش ببینم خواهشاٌ دوباره بفرستید
امان از این ارتش سایبری که خداییش گند زده به اینترنت خسته نباشید

دختر خوب پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام. ببخشید,کی خسته نباشه؟
گفتم آهنگ یا بنات از آلبوم سوپر نانسی.
آلبومو مطمئنم ولی آهنگو شک دارم. آخه عربی بلد نیستم که معنی آهنگاشو بدونم.
بعدشم من هیچ وقت ادعای چیزی رو ندارم. پس مبارزه هم نمیکنم. فقط گفتم تلاشمو می کنم.

نه خانم خوب لفظ مبارزه شوخی بود
اون آهنگم منظورم کلنا کلنا بود که توش به شغل های پلیس معلم بازیکن و... اشاره می کنه و البومشم قدیمی تره نانسی قبلنم باسه بچه ها خونده
ولی خوب بود اطلاعاتتون تا این حدشو فکر نمی کردم
ولی تو این دو ساله آهنگ هایی که خونده مثل اسعد الله- هایک الحکایات الدنی- اوکی و شیخ الشباب واقعاٌ معرکه بودن امیدوارم گوش داده باشید
اگه خواننده ایم خواستید میتونم بتون معرفی کنم که صداش بهتر از نانسی باشه هر اطلاعاتی نسبت به موسیقی عرب انگلیسی شرقی فرانسه افغان و... بودم در خدمتیم
با تشکر

[ بدون نام ] جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

گاهی اینترنت هم مغلوب میشه دیگهههه...
ولی به هر حال از پیشنهادتون ممنونم.

ولی خوشم اومد اعتماد بنفستون جالب بود که آلبومشو مطمئنم
اما من که خودم خدای اینترنتم می فهمم که از سایت خوندید دیگه خانم خوب
بازم ممنون از نظر دهی تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد