پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

مراحل درس خواندن در شب امتحان :


http://www.asriran.com/files/fa/news/1390/3/25/177843_599.jpg

(محمودی جون بابت ارسال مطلب تو نوبتت ببخشم ایشاالله بعدا تلافی بکن)

نظرات 10 + ارسال نظر
ز. میری یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ

حتما امتحان داخلی جراحیه . من که چیزی نفهمیدم پس ۹۰درجه هم نشدم.

ز.روحانی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

من یکی به شخصه موقع شروع درس ازمرحله۳شروع میکنم وزودهم خوابم میبره واسه خاطرهمین وقتی مثل داخلی جراحی امتحان داریم دودستی میزنم توسرم که چطوری تمومش کنم

من خودم از اول با مرحله 4 شروع می کنم
ولی دودستی تو سر خودم نمی زنم آخه سعی می کنم خیلی ریلکس رفتار بکنم و بگم عیبی نداره اینو که نخوندیم ایشاالله بعدی

سعیدی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ب.ظ

من هم معمولا از مرحله ۳ شروع می کنم.

[ بدون نام ] یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ

یکی از خوبی های امتحان های پایان ترم اینه که لااقل آدم یکم با رشتش آشنا میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!

دمت گرم یعنی اگه امتحانای پایان ترم نبود اصلا با رشته ات آشنا نمی شدی؟
خوبه فهمیدیم از ویژگی های امتحانای پایان ترم آشنایی با رشته هست

modest man (نجفی) یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

ما که کلاٌ موقع درس مرحله نداریم اصن درس داریم که مرحله داشته باشیم خداییش
چه برسه به فهمیدن یا نفهمیدنش

REZAOMIDI4444 یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ

مگه باید درس رو هم خوند؟؟؟؟؟

REZAOMIDI4444 یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

از همه دوستان! در وزارت ارتباطات ، ارتش سایبری و کلیه سازمانهای بی ربط! اما دخیل در امر اینترنت کشور! سپاسگذاریم که کلیه امور کشور را رها نموده و تمامی نیروی خود را برای نابود کردن اینترنت بکار گرفته اند!
خدا قوت...
حالا با این وضیعت نت میرم درس میخونم
بهتره ‍‍‍!!!!!
والا !!!

آره والا
سرعت نت از سرعت لاک پشت هم کند تره

morteza یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

من از مرحله 2 شروع میکنم ولی نهایت تا مرحله 4 میرسم و خوابم نمیبره(البته باید بگم که تو این ترم کلا تو مرحله 5 گیر کردم )

f دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ http://nurse-1391.blogfa.com

منکه هیج کدوم ازمراحل روانجام نمیدم؟
چون اصلادرس نمی خونم

آورین

زمانی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

منم تقریبا ترکیبی از همتون نه خیلی افقی نه خیلی عمودی میشم/اما خدایییییییییییییییییشا مگه ماها اصلا درس میخونییییییییییییییییییییییییییمممممم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد