پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

مسابقه ای در کلاس

بچه ها یکی از رفقام تو دانشگاه تهران می گفت ما از روی رو کم کنی هفته ای یک مسابقه بصورت تیمی بین دخترا و پسرا می ذاریم (مثل مشاعره -طراحی و حل جدول و از این قبیل) البته اینجا قمه نمی دونم عملی باشه یا نه حالا اگه موافقید یه نظری بذارید ببینیم عملی بشو هست یا نه

ضمنن اگه طرح یا پیشنهادی نسبت به جالبتر شدن محیط وب دارید بذارید مثلاًهمین طرح صندلی داغم آقای جابریم بد نیست

منتظر نظراتون هستیم

به نماییندگی  از بروبچ وب با تشکر


           





نظرات 17 + ارسال نظر
سعیدی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

طرح خوبیه.
فعلا دارم رو صندلی داغ تمرکز می کنم.

بابا تمرکز

ایران98 چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

طرح جالبیه.میتونه با کمی تلاش به یه سرکرمی بی نظیر تبدیل بشه.البته بجه ها هم باید مایل باشن.وقتش هم خیلی مهمه یعنی تو یه روز خاص باید باشه و البته حضور بجه ها از همه مهمتره

اگه قبول کنن شنبه بعد زبان میشه گذاشت

سعیدی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ

شما در مورد چی صحبت می کنید؟؟؟

ایده مشاعره دادیم البته رفقیم ادبیات می خونه تو دانشگاهشون از این کارا می کننا
فک نکنم تو کلاس سر جمع بچه ها دو بیت شعرم بلد باشن

روحانی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ

منم بانظرتون موافقم فقط انصافا مشاعره رانندازین که ابرویه من یکی میره
جالب این جاس اگه دوبیت شعربلدباشم وقتی بخوام یه جایی به کارببرمش ذهنم یاری نمیکنه نمیدونم ایرادکارکجاس؟

چی بگم اگه 5تا عارف جور شد از هر طرف بسم الله اگه نه والحمدالله
شیخی گفتم حال کنید

مهتاب پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ق.ظ

خیلی عالیه بلکه از این طریق یه کم روابط عمومی بینن بچه های کلاس بره بالا

آره از اون لحاظ خوبه کاملاً موافقم
بچه ها اعلام آمادگی کنید هر کی بلده

سعیدی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ

فکر نکنم مشاعره جواب بده.
خداییش چندتامون تو شعر سر رشته داریم؟؟؟

تو پسرا من و گایتون
5 به 5 دیگه دو سه تا قویم باشن به جا بقیه میگن

abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ق.ظ

من موافقم و پایه اینجور مسابقه ها هستم
فقط قبلش گفته باشم من شعر و اینجور چیزا بلد نیستم
کار یدی داشتین به من بگین من بیام

مجتبی.خ پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ

گفتی نظری برای بهترشدن داریدبدید.این مسخره بازیای دختر وپسر جمع کنید.اگه کسی از کسی خوشش میاد بره بگه.دعوا نداره ک.لطفا با اسم مستعارم نیاید.ک چی مثلا؟اینقد اعتمادبه نفس ندارید ک با اسم خودتون کامنت بدید؟/؟
وب و مسخرشو در اوردید به قران

دعوا نداریم یه پیشنهاد سرگرمیه تازه اگه قبول کنن
فکر نکنم تازه مشکلی داشته باشه
تازشم منظورت از خوشت میاد چیه چه ربطی به این مسابقه داره
همین افرادن که جو دانشگاه همینجور نگه می دارن خداییش
اصن غلط کردم برادر میخای پاکش کنم

مجتبی.خ پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

سید جان داداش من ب مسابقه کار ندارم.این مسخره بازیا کفریم کرده بود.که چی این کاراشون.سید ممد صندلی داغم پایه ام نانا

باشه شازده

morteza پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

جان من بیخیال مشاعره شو که ابرومون میره به فکر ی موضوع دیگه باشید البته اگه توش خودن هم باشه بد نیست

محرابی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:44 ب.ظ

میشه شعرای اون ور ابیم خوند؟ من از سعدی و حافظ هیچی بلد نیستم

منظورتون تاگور یا شکسپیرو ایناست دیگه عیب نداره
اما تایلورو جنیفرو آوریل قبول نیست

دختر خوب پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

منم موافقم. فقط کتاب مشاعرمم میارم. قبول؟؟؟

قبول کتابشم دارید ماشالله شما شعر عربی بخونید قبوله
مثل درست حفظت فهمت انا الله الله عایز یرجع لی تانی الله الله عایز من قلبی اه
صرف شوخی گفتم ناراحت نشید
یعنی تو 40 تا دختر دو نفر نیست شعر بلد باشه بابا دخترا که اکثراً تو ادبیات حرفه این من گفتم پسرا احتمالن تعدادشون کمه اما انگار حقیقت متفاوته

محرابی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

الان که فکرشو میکنم یه چیزایی از سهراب سپهری یادمه
شعرای استاد ناطقیم قبوله؟

همونم خوبه

محرابی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

دختر خوب داره به غیرتم بر میخوره شروع کنیم؟

یا ابلفضل

علی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ق.ظ http://websher.vcp.ir

سلام
ببینم مشاعره به صورت چت و در یک روم صورت میگیره
یا حضوری و بین بچه های کلاستون

هر نوعشو که قبول کنن
به طریق چت رومم حرفیه تازه راحترم هست برا تازه کارا

rezaomidi4444 جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ

خیلی خوبه منم موافقم ولی مشاعره رو خیلی پایه نیستم!!!!!!!!!!!!!!!

تو رو می دونم پایه نیستی با مسابقه سریعترین ملیله دوزی بت میخوره موافق باشی این کمتتون از این مسابقه ها نمیزاره

دختر خوب جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

خیلی ببخشید آقای نویسنده. معنی شعرو نفهمیدم.
خانم محرابی مثل این که داره بحرانی می شه. یا علی....

شعر رو تا حالا مگه نشنیدید تقریبا معنیش اینه که من اعتقاد دارم تو بر خواهی گشت
اونم اگه شد شاید مشاعره رو به صورت آن لاین گذاشتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد