پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

کدوم لباس ماست

کدام؟ لباس ایرانی یا مد جدید

لباس ایرانی با مد جدید چطور

توجه :در ادامه مطلب مدل های برتر سال را ببینید و مقایسه کنید و بگید ایرانی یا خارجی

البته دیدن این مطلب برای خانم ها به علت بالا بودن قیمت لباس ها اکیداً توصیه نمی شود

و دوم خدمت پسرهای گل این مدلارو در ادامه دیدید اینجور تیپ نزنید بیاید دانشگاه ها وگرنه سروکارتون با کمیته است از ما گفتن بود         باتشکر


نظرات 20 + ارسال نظر
f چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

به نظرمن مدجدیدبهتره!!!!!!!!

اینم نظریه
بذارید بقیم بگن

سعیدی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

بابا این چه پستیه دیگه.
پاکش کن فردا کمیته میاد می برتمون.

عیب نداره مگه طوریشه
فقط این مدلی تیپ نزنی

روحانی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

هرکسی بایدمتناسب بافرهنگ خودش وبه اقتضای موقعیت زمانی ش لباس بپوشه تواین دوره زمونه مانمیتونیم به سبک پدربزرگ ومادربزگمون لباس بپوشیم ودرعین حال لزومیم نداره که خودمونو طوری درست کنیم یابه حساب خودمون طوری تیپ بزنیم که ملت بادیدنمون وحشت کنن

این لباس اجدادمونم قابلیت شیک شدن دارن

سعیدی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ق.ظ

ترویج فرهنگ و پوشاک غربی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عزیزم من ایرانی هستم و ایرانی تیپ می زنم.اما لباس ایرانی نمی خرم.
فقط و فقط ترک.

حقا که ترکی این طور باسه خودت نوشابه باز میکنی
راستی قیمت شلوار لی اصل ترک می دونی چنده اینقد میگی ترکم میخام بت ثابت کنم ترک نیستی

f پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ

اقای سعیدی دوستت راست میگه بلندنشی فردا اون مدلی تیپ بزنی!
مواظب باش کمیته نیاد؟

دوتا مدل با کیف گذاشتم اونا اند دانشگاه قمه

abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ق.ظ

به نظر من این مطلبه آخرش منشوری میشه

نه خیرم چی مگه داره بابا

سعیدی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ق.ظ

من که ترک نیستم من اصلیتم آذریه.
اصل اصل آذربایجان.
پدر پدربزرگم از شوروی سابق به ایران مهاجرت کرده.
و الان فامیل تو آذربایجان و ترکیه داریم.خودمم ۵ سال پیش با خانواده ترکیه رفتم.(برای کنسرت گوگوش)
در مورد قیمت لی ترک هم بسته به جنس- دوخت -کیفیت پارچه و تعداد واسطه ها داره.
الان از ۱۵۰ هزارتومان بگیر به بالا.

آفرین معلوم شد کارت درسته
اینقد گوگوش گوگوش نکن آخر وبو منشوری میکنی میره الان جرم نام بردن از گوگوش از جنیفر لوپزم بیشتره

مجتبی.خ پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

دوروز جونیه.مث اسکولا نمیشه گشت که.بروبچ خوشتیپ کنید هیشکی هیچکاری نمیتونه بکنه

نگرفتم چی گفتی خداییش درست بنویس

javad پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

خداییش بعضی ازلباسای قدمی هم قشنگه.
البته مونده طرف چطور سلیقه ای داشته باشه.
من ک بیشتر ب لباسای جدید تمایل دارم.

دختر خوب پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

من نه به ایرد گرفتن کمیته کاری دارم, نه به مد, نه به ترک و ایرانی و...
لباسامو طبق عرف گروهم، راحتی، اعتقادم انتخاب می کنم.
حاضر هم نیستم از ترس کسی خود واقعیمو قایم کنم.
به شما هم پیشنهاد میکنم خودتون باشید. کمیته هم انقد بیکار نیست که دنبال ایراد گرفتن از لباس جوونای گلی مثل ما باشه....


گروه تون چیه خانم خوب بگید مام بدونیم
منم اگه پولشو داشته باشم مطابق سلیقم انتخاب می کنم ولی پول نداریم دیگه چه کنیم
شمام اگه پول دارید میتونید با سلیقه رویایتون لباس بپوشید
خداییش تو اون روز که کمیته اومد من تنها پسری بودم که لباسم نصف آستین بود با جلیقه پوشیده بودم همه یقه شیخی بسته بودن بعدش گفت موردو برات ثبت کردم بش گفتم تو اسلام برا وضو هم دستشون تا آرنج بالا می زنند یارو جوش کرد موند چی جواب بده ضایع شد بدبخت گفتم من لباسم نصفه آستینه اما هر چی با عقاید و اسلامم بخونه می پوشم نه عقاید و اسلام شما(به طور غیر مستقیم) خداییش یارو ضایع شد رفت

محرابی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

خداییش اون لباس قدیمیارو کجا بپوشیم اخه. سوژه میشیم که وگرنه من حرفی ندارم بپوشم

بابا مد روزشم گذاشتم
تازشم تو این سایتا یه سرچ بزنید الان لباسای هندی و پاکستانی که خیلی از لباسای ما زشت ترن خیلی فروش میرن

حاصلی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

lebasaye asilemun kheyli ghashangan ama aghaye nevisande b onvane pishva unaro bepushid k mam hamrahitun konim!vala b ghoran

من که پوشیدم لباس مشکیمو که یقه اش طرح داره چند بار شنبه هم می پوشم

DJ پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ

بابا برای دخترای قمی چ فرقی میکنه ک چی بپوشن؟؟؟؟
چون در هر صورت زیر چادر مخفی میشه

دی جان چی بت بگم

دختر خوب جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

منظورم از گروه جوامع متفاوت بود که توش حضور دارم؛ دانشگاه، مهمونی، خونواده و....چرا بد برداشت میکنید؟؟؟!!
آدم همه جا که یه مدل لباس نمیپوشه.
جناب dj با شما موافقم...چه کنیم که اینجا قم است.؟..

بد برداشت نکردیم شما که خانم خوبید چرا فکر کردید ما بد برداشت کردیم
ما منظورمون گره قرآن خوانی سرود شعر یا اینا بود نه گروه دیگه ای گفتیم اگه خوبه مام بیایم عضو شیم
رو نکن خودت دیگه که خوابگاهی هستی

مجتبی.خ شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

منظورم این بود که کمیته کار نداره.
همش فرمالیته س.
وگرنه صدبار تاحالا باید به من گیرمیدادن.
چون نمیتونن کسی رو محدود کنن

دختر خوب شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ


طوری شده خانم خوب
اگه مسئله ای بگید از شوخیم ناراحت شدید

دختر خوب شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ


من شوخی در نظر میگیرم. ولی بیشتر شبیه مسخره کردن بود...

نه بی منظور بود وجدانن
ببین دوباره بد برداشت کردید
خواهشن مثبت تر فکر کنید اینقد برداشت معکوس نکنید
بابا اصن غلط کردم خوب شد

الان تو جواب مینویسه آره

دختر خوب یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

اکشالی نداره حالا

[ بدون نام ] یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ

خانم خوب از این پستا میزاری اسمتم بنویس خواهرم من از روی آی پیتون می فهمم اما برو بچ که نمی دونن شما هستین

atefe چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

ما تو دانشگاه یه درسی داشتیم که مربوط به همین مد وارتباطات و جهان امروز بود
یادمه استاد میگف مــــد و چرخه ی زندگی هر 15 سال یه بار تکرار میشه بنا به اقتضای جامعه و نیازهاشون
ینی مثلا لباسی که 15 سال پیش مد بود و ما بچه بودیم و دلمون میخواس ادای بزگترارو در بیاریم و بپوشیم بعداز 15 سال درست همون سنی که ما تو بچگیامون تنه بزگترا دیدیم مد میچرخه و دوباره تکرار میشه
بنابراین مد یه سیکل مشخصی رو طی میکنه
صلوات
ممنون از تریبون

آفرین موافقم اساسی
موافقم ولی استادتون فکر کنم زیاد فکر کرده به این نتیجه رسیده آ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد