پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

fantasy wallpaper

بروبچ می بخشید با اینکه نوبتم نبود پست می ذارم اما امیدوارم بش بیرزه 

یه 15 تا والپیپر پسرونه و دخترونه تو ادامه براتون می ذارم انشالله که خوشتون بیاد

اگه پسندیدید نظر بدید شاید بعدنم گذاشتم

نکته تصاویر به علت حجم و اندازه بالا در وب به طرز کامل نشان داده نمی شود اما در دانلود و سیو از مشکلی ندارند     باتشکر نجفی


نظرات 6 + ارسال نظر
modest man نجفی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

خداییش اگه سیو کردیدو نظر ندادید خیلی نامردید
شوخی کردم نظرم ندادید ندادید فقط میخاستم بدونم خوب بود یا نه

محکامه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ق.ظ

اقای نجفی اصلا خوب نبود امیدوارم حالتون گرفته نشه

اسمتو بگو
اینم نظریه
دمکراسی کامل

morteza شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

قشنگ بودن مرسی اقای نجفی

javad شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

نجفی واقعا زیبا بود.همشو سیو کردم.
اولیش رو هم گذاشتم واسه صفحه ی دسکتاپم.
مرررررررررررسی

Z.B شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 ب.ظ

دستتون درد نکنه. قشنگ بود من بعضیاشو سیو کردم. اگه دارید بازم بزارید.

انشالله در نوبت خودم بازهم خواهم گذاشت

محرابی یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ

من یه چند تاشو سیو کردم الان اونجوری گفتین عذاب وجدان گرفتم. اصلا یادم رفت کامنت بذارم. ببشخید

نه بابا شوخی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد