پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

غذای دانشگاه

ما یه روز تو غذای دانشگاه چیزی پیدا نکنیم تعجب می کنیم مثلاتو غذای امروز خلیلی نخ بود به این بزرگی.طفلک امروز غذاش رو نخورد! چند بار هم تو غذای خودم مو پیدا کردم جواب این نابسامانی رو کی میده آخه!

نظرات 12 + ارسال نظر
morteza پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

اقای محمودی باید بسوزیم و بسازیم. تو غذای منم چندبار سنگ پیدا شده.مشکل همه جای این مملکت اینه که مسئولان گوش شنوا ندارن دانشگاه و غیر دانشگاه هم نداره

اشنای غریبه پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

خوب دیگه حالا با امور رفاهی در میفتی وقتی رفتم این عکسو به مهندس فرزین نشون دادم می فهمی یه من ماست .... آقای محمودی .آقای خلیلی هم که با استین کوتاه تو عکس افتاده باید بره کمیته و ... .

خلاصه دیگه دیگه

مهندس فرزین از این عکسا استقبال میکنه با لاخره یکی باید این مشکلات رو با یه زبونی بگه یا نه!

Z.B پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

حالا کجاشو دیدین ی بار تو سالاد یه ترم بالایی سوسک بود که آقای چاقری اومد برداشت برد.

روحانی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ

اگه موتوغذام پیداشه سعی میکنم به رویه خودم نیارم ولی یه بارتودانشگاه شویدباقالادادن اونم باشویدتازه که خودشم شبیه موبودتازه توی غذام موهم بود وای که تموم دل ورودم بیرون اومد

javad پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

بابا عکس میخوای میگیری بگو ی خورده خودمون رو جمع و جور کنیم بعد بگیر این چیه آخه

سعیدی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

من با مو و نخ مشکلی ندارم.خیلی راحت اون مو رو بیرون می کشم و با خیال راحت غذامو میل می کنم.
اما با دو چیز مشکل دارم....
۱- بادمجون های گنده و خام به قول خودم چکش
۲- مواد غذایی اضافه در غذا(مثلا یه روز تو باقلا پلو و گوشت لوبیا دیدم.اون غذا رو به طور کامل ریختم تو سطل زباله)

modest man نجفی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

خداییش بی خاصیتیم عجیب تو اکثر دانشگاه ها روزانه دو نوع غذا سرو میشه حالا مال ما چی شوید پلو با نیم گرم گوشت

سعیدی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ

خلیلی من جای تو باشم به محمودی می گم این عکسو پاک کنه.
دهن پر و لقمه ی نون به دست......
وای بد تر از این نمی شه تو عکس باشی.
یه کم به خودت فکر کن.....

rezaomidi4444 جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ

محمد بگو نیم گرم گوشت خـــــــر...!!
اصــــــــــــــــــــــــــــــــن یه وضـــــــــــــــــعیه!!!!

محکامه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ق.ظ

وای چه روحیه حساسی من فکر میکردم شما پسرا اگه سنگم تو غذاتون باشه نوش جان میکنیدحالا خداییش اقای خلیلی بقیه غذاش ونخورد

کلا اشتها نداشت این قضیه هم بهونه شد. شایدم خودش نخ رو انداخنه تو غذا!!!!

ایران۹۸ شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

آقای خلیلی خان که اون روز تو سلف غذاش رو تا آخر قشنگ با اشتها خورد همون طوری که تو عکس هم معلومهحتی اون نخ رو هم خورد فکر کنم

بوز قورد شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

دایی جون تو اینا را به خودم بگو خودمو وبچه های قدیمی دانشگاه دارن ۴ساله که روش کار میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد