پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

اطلاعیه جدید صندلی داغ

هر هفته یک نفر داوطلب می شه.شما هر سوالی که دوست دارید می تونید ازش بپرسید.از روز شنبه تا چهارشنبه سوال ها جمع آوری شده و در روز جمعه سوال ها با جواب تو وبلاگ میاد.  

۱-سوال ها هیچ محدودیتی نداره. 

۲-هر چقدر که بخواهید می تونید سوال بپرسید. 

۳-فرد انتخاب شده از سوال کننده با خبر نمی شه. 

۴-فرد انتخاب شده فقط می تونه به ۱ سوال جواب نده. 

۵-یک سری از سوالات ثابت هستند و از همه پرسیده می شه. 

۶-قبل از روز جمعه سوال ها دیده نخواهد شد.

 

هر کس که می خواد داوطلب بشه به من خبر بده. 

نظرات 8 + ارسال نظر
ایران98 یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ق.ظ

اقای سعیدی بهتره سوالا بیاد رو وب.تو جطور میخوای جوابا رو از شخص مورد نظر بکیری؟به نظرم فکر خوبی نیست که سوال کننده ها مجهول بمونن.هرکس دوست داشت با اسم خودش میاد هر کس هم دوست نداشت مثل همیشه با اسم مستعار.
بس سوالا رو رو وب بذاری خیلی خیلی بهتره

بعد از اینکه سوال ها جمع شد.سوال هارو به شخص مورد نظر می دیم تا جواب بده.وبعد سوالات همراه با جواب تو وب میاد....

javad یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ

خب شاید جواب ی سوال را الکی جواب بده.اونقت چی؟

کسی که بخواد دروغ بگه هرکاریشم کنیم دروغ می شه.نه من و نه هیچ کس دیگه نمی فهمیم که دروغ گفته.
ولی این بستگی به وجدان و جنبه ی طرف داره.
من خودم هر سوالی کنید جواب می دم حتی اگه آبروم بره راستشو می گم.

روحانی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ق.ظ

اقای سعیدی نارحت نشین بابا ماکه دلگیرنشدیم ازتون اونارو ولشون کنید

خیلی ممنون.

.... سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

جواب نداشت؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

همون یه سری بچه چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ

هیچ کدوم از جوابای امیدی نباید سانسور بشه ها کاملا باید جوابا واقعی باشن بدون کم و زیاد شده

فکر کردی با کی داری حرف می زنی؟؟؟؟
در ضمن تو این وبلاگ تابه حال چیزی سانسور نشده.
و من فقط جواب های آقای امیدی رو آپ می کنم.بدون کم و زیاد کردن.
افتاد؟؟؟؟

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

ممنون از حمایتتون!!
علی جان یه کمی توجه لطفا ...

حتما دوست من.

f چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

باباحرف گوش کن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


f چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ

ای جانم!!!


دارم میرم تاصب دارو بخونم کارنداری برم؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد