پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

کدوم کشور

آیا از زندگی،تحصیل و کار در کشور خود راضی هستید؟

اگر جوابتون نه بود کدوم یک از کشور های زیر رو انتخاب میکنید؟

1-آمریکا                     2-کانادا             3-سوئد                 4-امارات             5-ترکیه

6-سوئیس                 7-انگلستان       8-ایتالیا                 9-قطر                10-لبنان

11-هلند                    12-روسیه         13-ژاپن                14-آفریقای ج       15-آلمان

16-کره ج                   17-هند             18-اسپانیا            19-نروژ               20-مالزی

برای ازدواج چطور آیا حاضرید با فردی غیر ایرانی ازدواج کنید؟ اگر آره با کدوم ملیت

خداییش رک بگید

دمتون گرم به هرکدومم نخواستید پاسخ ندید



نظرات 26 + ارسال نظر
morteza چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

من خیلی دوست دارم تو انگلیس زندگی کنم مخصوصا تو لندن.ازدواجم که بیخیال داریم زندگیمونو میکنیم دنبال دردسر نیستم

آفرین

modest man نجفی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

کانادا یا سوئیس
ازدواجم که تو خطش نیستم حالا حالا هاولی چون خودم پست گذاشتم اگر در آینده دور بخوام ازدواج کنم خدایی نکرده سعیم اینه با یک ایرانی ازدواج کنم اما اگه قرار شد از خارج بگیرم روس یا لبنانی

ایران98 چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

ترجیح میدم انکلیس رو.خیلی هم زیاد.

تو جفتش

javad چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

منم مثل خیلی ها راضی نیستم.
دوس دارم آمریکا یا ترکیه بودم.
برای ازدواج هم اگه موقش برسه حتما ایرانی ای ک آذری هستش(تبریزی)میگیرم.

f چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:27 ب.ظ

آمریکا

دوست دارم با فرد انگلیسی ازدواج کنم



ایران98 چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

فقط تو اولیش.
این همه دختر خوب تو ایران داریم مکه دیوونم که به فکر اونوریا باشم

سعیدی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

من کانادا رو ترجیح می دم.
در مورد ازدواج هم ترجیح می دم آذری باشه.

روحانی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

من از همه لحاظ از کشور خودم راضیم فقط یکی از ارزو هام اینکه اهرام ثلاثه مصروببینم چند وقت پیش که مکه بودم این مصری هارومیدیدم کلی حرص میخوردم بشونم میگفتم خوشبحالتون که اون جایین ولی اونا حالیشون نمیشد زبانممم که خوب نبود که منظورمو حالیشون کنم

من آرزوم اینه برم هیفا(یه جای دپش تو اسرائیله واقعاٌ معرکه اس)
اما حیف که نمیشه رفت

سعیدی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ب.ظ

خانم روحانی شما مکه رفتید؟؟؟؟

دختر خوب چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

من از خیلی وقت پیش کانادا و فرانسرو دوست دارم. به خصوص آلپ.

وای بچه ها چقد باکلاسن من شمارو دعوت به رشته کوه توبرادرز میکنم واقعاٌ معرکه اس جای شگفت انگیزیه فقط یکبار ببینید عاشقش میشید

محرابی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ

بابا یه کم وطن پرست باشید. هر چقدرم که کشورمونو خراب کرده باشن بهتر از اوارگی تو کشورای غریبست

abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

من کاملا راضی هستم
خانوم هم فقط خانوم ایرانی

آقا جان کنترل احساسات داشته باش

دختر خوب پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ

جایی به این اسم پیدا نکردم. میشه عکساشو بزارین یا بگین کجا دنبالش بگردم؟؟؟؟

ای بابا از بروبچ بپرس کجاست خانم خوب
خیلی خوشم اومد دمت گرم واقعاً دنبالش گشتی
منظورم کوه به قول قمی ها، دوبردرون بود
ولی با اسم آلپ منو به یاد کارتونهای قدیمی انداختید یادش بخیر

روحانی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ق.ظ

بله اقای سعیدی 20اسفند91رفتم جاتون خالی سال تحویل دور خونه خدا طواف میکردیم من خواستم به اقایون بگم ولی نشد ولی به اقای حایری گفتم ازطرف من لز اقایون حلالیت بطلبه

دختر خوب پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ق.ظ

آخه فکر کردم شاید واقعا جای قشنگیه که گفتید.
شوخیه با مزه ای بود کلی خندیدم .ممنون.

اینجام قشنگه نسبت به جمکران ویو داره در سطح المپیک

روحانی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ق.ظ

اقای نجفی شمام کجاهارودوس دارینا!!من سرچ کردم که عکسشوببینم یه چی دیگه اورد که اصلا ربطی به جایی که گفتین نداشت چطوری با این محل اشنا شدین؟میشه چندتا از عکساشوبذارین؟

دیگه الان نمی تونم بذارم ولی خیلی جای معرکه ای چشم انشالله بعداً
حالا چی آورد تو سرچ براتون

atefe پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

jadid tarin ahanga linkesh ro vebe man miyad
alanam 2 ta ahang az z bazi va 1done az ho3ein "kaghaz" hast age dos dashtid to ghesmate HIp Hop DL konid.

دختر خوب پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ

روحانی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:41 ب.ظ

خیلی ببخشیدا ولی عکس یه خانم با لباس مجلسی های متفاوت فک کنم اسم یه شخصیتی هم هست

نه اون خواننده ی معروف لبنانی هست به نام هیفا وهبی این که من میگم اسم منطقه است تو قسمت وب گوگل بنویسید haifa بعد سایت ویکی رو باز کنید عکساشو ببینید بعد نظرتونو بم بگید در رابطه با اونجا

علی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ http://websher.vcp.ir

سوئیس رو دوست دارم
ازدواج هم فقط ایرانی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

1 - نه
2 - سوئد
3 - بله
4 -

morteza پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:52 ب.ظ

پس خانم روحانی از این به بعد بهتون بگیم حاج خانم دیگه؟؟؟ خوش بحالتون.خداکنه جور شه تابستون میخوام برم کربلا

مام دیگه بت میگیم کبلایی(کربلایی) مرتضی

رضا محمودی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ

من دوس داشتم تو اسپانیا یا ترکیه باشم
ازدواج با دختر ایرانی بهترین گزینه است

DJ پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

واقعا ازدخترایی ک میگن حاضرم با فرد خارجی ازدواج کنم متاسفم.پسرای ایرانی خیلی سرتر از خارجی هاش هستن

m.kh شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ

ای وای.لبنان.هم زندگی هم ازدواج.دیدی لامصبارو؟؟

atefe یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ق.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

man azina halim nis
ama fotbalee faranse ro dosa daram ba inke alman o ingilis behtare ha
ama fght barsa
cheghadam bi rabt bood nazaram nesbat b post

اخه بارسام تیمه 7 تا خورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد