پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

ring & jewelry

توجه

 برو بچ این بار آخرین مرتبه ای که مدلها وستهارو تغییر میدم البته با اجازه آقای سعیدی


1-گرانترین حلقه جهان که خودم وقتی قیمتو دیدم مخم پکید با مبلغی در حدود 315 میلیارد تومن ساخته شرکت دیاموند

2-دومین حلقه گران جهان با مبلغی در حدود 225 میلیارد تومن ساخته دیاموند

3-ست های جدید

a-

b-

c-

d-

e-

بازم ممنون از نظراتتون این آخرین سری تغییرات بود اگه خواستید میتونید ایمیلتون بذارید تا کالکشنمو براتون بفرستم ممنون


ادامه ست های جدید و حلقه های قبلی در ادامه مطلب

3-جواهرات 4 ملکه   با مبلغی در حدود 100 میلیارد تومن

خداییش 4 تا پیرزن 100 میلیارد می ارزن مای جوون دو زار تاج با ببر هرکدو 40 میلیارد اون دوتام روهم 20 میلیارد


4-

5-

6-


7-

8-

9-

10-

خداییییییییییییییش اگه پسندیدید یه دستت مریضاتی بگید

گفتم بعد از لباس با حلقه های جدید هم آشناتون کنم که قیمت هایی افسانه ای دارند

کدوم حلقه رو از آخرین مدل های جهان می پسندید؟

1-

2-

3-

4-

5-

6-

7- با 45 میلیارد تومن

8- با 30 میلیارد تومن

9- با 7 میلیارد تومن

10- با 5.5 میلیارد

11- با 3.7 میلیارد

12- با 3 میلیارد

13- با 1.8 میلیارد

14- و حلقه پیشنهادی من به شما با نقره اصل و نگین سنگی خشگل تنها 25 هزار تومن



نظرات 34 + ارسال نظر
روحانی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ق.ظ

من از چندتاشون خوشم اومد بعدشم اقای نجفی تا نوبتمون نشه که نمیشه مطلب اپ کرد؟

alireza پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ق.ظ http://www.1dl.blogfa.com

سلام وب زیبا وجالبی داری خوندم عالی بود به منم سر بزن اگه مایل به تبادل لینک بودی منو به نام : دانلود مقاله دانلود تحقیق دانلود جزوه
لینک کن خبرم کن لینکت کنم

روز بخیر

ایران98 پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ق.ظ

دومی و سومی خیلی ردیفن.
کاش قیمتاشونم میزدی تا بفهمییم وضعیتمون در اینده جطور میشه

بین 80 میلیون تا 400 میلیون تومن قیمتشونه

javad پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

از اولی و چهارمی خوشم اومد.
قیمتش 400میلیووووووووووووووووووووون؟؟؟
اگه تمومه عمرم هم کار کنم نمیتونم همچین پولی رو بدست بیارم

دختر خوب پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

من از دومی خیلی خوشم اومد. هم شیکه هم ساده.
کاش قیمتاشم میزدین

تو پست بالا محدوده قیمتاشونو گفتم خانم خوب
اگه ذهنم درست یاری کنه مدل دوم حدود 100 هزار دلار قیمتش بود

سعیدی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ

دومی و پنجمی از همه قشنگترن.

محرابی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

قشنگن
شب ارزوهامونو خراب کردین

f پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ

دومیه عالیه!!!!!!!!!!

modest man نجفی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

ولی خداییش خودم از اون جوجه تیغیه خیلی خوشم میاد خیلی باحاله

جابری پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

حالا دومی رو یه تخفیف بده ور داریم دیکه!
وی قیمتاش خیلی خوبه میشه یکیش رو کرفت

تو یک عمر آره

atefe جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

sevoomi

بچه بیشتر از دو و سه خوششون اومد در حالیکه چهارمی از همه گرونتره

morteza جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ

اقای نجفی نظر من این وسط زیادی بود دیگه نذاشتیش

نیومده عزیزم به قرآن
نظر همه برای ما محترمه مخصوصن شما

morteza جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ

ی نفر از پنجمی خوشش اومد نجفی جان قیمتش چنده؟؟؟؟ چرا واسمون دردسر درست میکنی حالا من باید خودم رو ... بد تا پول اینو دربیارم ارزون قیمتش رو نداشتی بذاری

تا یه خورده وقت بعد ادامه مطلبو بخون

atefe جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

geroni o arzeno k mohem niis
bayad did salighe chejoriye bawwwwwww

برا خانما اصن اما باسه پسرای بدبخت قیمت خیلی مهمه مگه نه بروبچ

atefe جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

alan dg inghad hame chi geroon shode k aghayoon azin chiza nemikharan khialet rahat to pachat nemire kharidanesh
va ama bayad bgam bara khanoma ham moheme gheymatesh age bekhayim koli dar nazar begirim

اگه مجرد باشن خودشون بخان بخرن آره اما اگه شوهر داشته باشن در 80 درصد موارد اصن براشون مهم نیست اون بدبخت باید مثل خر کار کنه پول اینو در بیاره

مهتاب جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

به نظر من چهارمی خیلی قشنگه اگه در اینده بشه حتما میخرم مدلش و

مهتاب خانم 400 میلیون پول دارید بابا ایولخوب اگه اینقد وضعتون خوبه به نظر من از مدل های 7 تا 13 یک کدوم رو انتخاب کنید

دختر خوب شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ


سرویسرو بزارید ببینیم به پولش می ارزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همین بستون نبود آخه خیلی به هم ور میشه اونم بذارم دیگه سکته میزنید قطعاً اون یک مدل سلطنتیه
نمیدونم بزارم یا نه
راستی شمام دختر بدی شدید سر کلاس زبان آخه آدم میره تو اینترنت با گوشی

atefe شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

che dele pori dari baw

دلم خالیه از کینه است اما مغزم پره از نفرت

دختر خوب یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

خیالتون راحت ما چیزیمون نمیشه شما بزارید.
مگه ایرادی داره؟؟؟؟

چشم باشه تا چند ساعت دیگه میذارم اما عوارضش به عهده خودتونه ها

ایران98 یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

بد نیست قیمتاش.میشه یکیشو خرید.کجا باید بریم بخریم؟؟؟؟؟

شرکت دیاموند سفارش بده میارن برات
خداییش محمد جان من 6 تا انگشتر دارم رو هم 200 تومن نمیشه اون وقت این ..... بماند

دوست f یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

عاغاهرکدوم که باشه قبوله

چی قبوله

[ بدون نام ] یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

ایا ایران۹۸همون اقای جابریه؟وقتی همدیگه رو لو میدید چه لزومی داره با اسم مستعار بیایید.

ایشونو همه میدونن با شماره پلاک شهرشون میان شما چرا اصن هیچی نننوشتید

Z.B یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

ببخشیدا ولی به نظر من هیچ کدوم از ست ها اون جور که باید خوشگل نبودن. ولی انگشتر چهارمی خیلی چشمو گرفته عکسشو سیو کردم اگه احیانا در آینده پولی گیرم اومد بدم شبیه شو درست کنن.
بازم دستتون درد نکنه

انشالله ولی با حقوق پرستاری نمیشه از این حلقه ها خرید

سعیدی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ

اولی و چهارمی عالی هستند.

مبارکتون باشه چون مدیر وبمونی به شرکت میگم یه تخفیف عالی بتون بده
چه کنیم دیگه اگه هوای شما رو نداشته باشیم پس هوای کیو داشته باشیم

modestman نجفی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

ولی از بعضی بچه ها کلاً خوشم اومد اعتماد به نفس دارن در سطح المپیک سه تاشون تا به حال میخان از این حلقه ها بخرن
بعدشم اگه اینا خشگل نیست پس لابد طلاهای توی پاساژ
طلای قم یا غدیر خشگله

Z.B دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

خب آقای نجفی آرزو بر جوانان که عیب نیست.من گفتم میدم شبیه شو درست کنن نه اینکه خودشو بخرم

انشالله خدا ثروتی بتون بده که از این گرونترشم بسازید بترکه هر چشمی که نتونه ببینه حتی اگه چشم خودم باشه

atefe دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ب.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

chera nefrat?

نفرت ازتلخی های زندگی دیگه بابا
ولی بیخیالش

مهتاب سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

اقای نجفی این دفعه دیگه بد سلیقگی کردید سرویساتون زیاد جالب نبود لطفا قشنگ تر از این ها رو بذاریدمن که انگشترم واون دفعه انتخواب کردم حالا مونده سرویسو م کو اونم منتظر میمانم تا شما طرح های خوشگل بذارید

به سلیقه من توهین کردید حالا صبر کنید اینا گرون بودن و نسبتاً قشنگ اما بهترین مدلام نبودن
حالا چندتا دیگه میذارم که اونقدر گرون نیستن اما معرکه هستن تا به خوش سلیقگی من پی ببرید

دختر خوب سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

چهارمی بد نبود.
ولی اگه من پولدارترین فرد تاریخ هم بودم هیچ وقت برای این چیزا پول نمیدادم.
نه این که بگم زشتن. اسرافه.
این ملکه اگر لیاقت داشت این همه پولو خرج مردمش میکرد نه این که بخواد با این مدل خرج ها لیاقت پیدا کنه.

خداییش خانمی با این طرز فکر کمه
خدا وکیل عقیده تون بود یا شعاری بیش

مهتاب سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ

وای اقای نجفی ناراحت شدید قصد بدی نداشتم

نه بابا این حرفا چیه سلیقه ها متفاوته

مهتاب سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

نه مورد علاقم سرویساتون واقع نشد تلاش کنید بازم قشنگ تر ازاینا را بذارید شما میتونید راستی سرویس ها ره سعی کنید دخترانه بذارید خواهشا مدل های زنانه کمتر بذاریی طرح طلام بذارید تا بتوان از روی مدلش ساخت
راستی میشه مدل لباسم بذارید

نه دیگه میل بدید یا میخاید سایت بتون معرفی کنم
بعدشم دختر باید بدل دست کنه این ستا که برا دختر نیس ولی فک کنم منظورتون از ست دخترونه اسپرته که چند سالیه مد شده درسته

بعدشم من تو لباسم کم نمیارم حدود بیست سی هزارتایی مدل دارم
اما استغفرالله مدل لباس اونم زنونه تو وب چندتایی اسپرت تو پستای قبلی گذاشتم اما مجلسی نچ
دیگه خداییش یه خورده وقت دیگه لابد میگن میک آپم بذار
بعدشم شما غصه نخور ما تو هیچ زمینه ای کم نمیاریم وقتی کالکشنی از عکس در حدود 30 گیگ(چندین میلیون عکس) داشته باشیم

atefe چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ق.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

baba talkhiyaye zendegi
bas zad b on darrrrrrrrrrrrr
bikhiyalewsh

مهتاب چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

خوب بسم الله اسم سایت وبرام بزنید
بعدشم من موافق با بدل نیستم ادم انگاری اسکناس های عزیزش و دور میندازه من که همیشه طلا میخرم اگه از مدل بدلی هم خوشم بیاد میدم طلاش و برام بسازند بعدشم خودم سرم میشه که شما نمیتونید مدل های لباس انچنانی بذارید منظورم مثل قبلیا بود ولی بیخیال

احسنت چه پولدار
حالا لباس هم انشالله در فرصت های بعد
این سری میخام یه چیز دیگه بذارم
و البته اسم سایتا حتماً سر بزنید
and site names www.kay.com -www.jared.com -bluenile.com -overstock.com -debeers.com -
واقعاًمدلای این سایتا رو ببینید معرکن و من اکثرشونو دارم قیمتاشم قابل ساخته و قشنگ اما باید ببینید تو ایران توانایی ساختشو دارن یا نه
ضمنن با سلیقه ای که از شما دیدم فک کنم اصن با کارای شلوغ و نگین دار موافق نیستید امیدوارم این سایتا کمکتون کنند

دختر خوب چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

حرفتونو جدی میگیرم.
نمیدونم تو عمل چیکار میکنم. ولی اعتقادم اینه.

اعتقاد داشتنش اولین گام اما مهمترینش نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد