پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

ترین ها

این نظرسنجی یکمی جنبه شوخی داره میتونید بااسسم خودتون نیایید ولی توروخدا راستشوبگینا

به نظرشماهر کدوم از این ترین ها کدوم یکی از بچه های کلاسه؟

1باحال ترین      2خوش خنده ترین    3خوش برخوردترین    4باشعورترین    5بیمزه ترین   

6خوشحال ترین  7مغرورترین            8درس خونترین         9تنبل ترین       10جالب ترین

11ساکت ترین    12پرحرف ترین        13خسته کننده ترین  14شوخ ترین    15قدبلندترین

16کوتاه ترین      17خوش تیپ ترین    و....

اگه ترینای دیگه به نظرتون رسید تونظرات باشخصیتی که بش میخوره بگین

نظرات 77 + ارسال نظر
abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ

1,2,3,4,6,10,11,14,17 که من هستم بقیه رو نمی دونم

abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ق.ظ

آخ آخ ببخشید ندیده بودم که بالاش قسم دادین
با در نظر گرفتن قسمتون به این نتیجه میرسیم که باید فکر کرد روش

نمی گم نپرس جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ق.ظ

۱-خودم
۲-خودم
۳-خودم
۴-خودم
۵-سجادی
۶-خودم
۷-حاصلی
۸-براتی
۹-حاجی زاده
۱۰-خودم
۱۱-نوری
۱۲-سعادت
۱۳-فریدی
۱۴-خودم
۱۵-شهابی
۱۶-یک از خانوم ها اسمش خاطرم نیست.
۱۷-خودممممممممممممممممممممم.

باشه بابا نمی پرسم گفتم که اگه دوس داشتین با اسم خودتون بیایید
ولی چه اعتماد به نفسی داریدا

modest man نجفی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

1-قلیچ خانی
2-زمانی
3-حسینی فرد حایری خودم براتی روحانی هاشمی
4-نیمی از پسرا و اکثر دخترا
5-فریدی
6-حسینی فرد-روحانی
7-خودم-گایتون-سیدعلی و تو خانما یکیشون که نزدیک شما میشینه ویکی هم در ردیف جلو جلو
8-مصیبی
9-خودم
10-سعادتمند
11-نوری سجادی ویک سوم دخترا
12-فریدی حسینی فرد زمانی روحانی
13-غیر اکتیو ترین عابدینیه
14-قلیچ خانی
15-اینکه معلومه خودم با 192 سانت
16-ابولفه
17-خودم و نوری اما خشگل ترین سعادت و دخترام اکثراٌ خوبن ولی بگم کی ضایع است
18-بزرگترین خودم
19-دوست داشتنی ترین جابری حسینی فرد
20-سربزیر ترین عابدینی
21-ناشناخته ترین خودم
22-با پرستیژ ترین سید حسن
23-بی پرستیژترین قلیچ خانی
خدایا به دادم برس اینا فردا خفم میکنن

ممنون از صداقتتون واینکه با اسم خودتون اومدین

atefe جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ق.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

man begam zeinam?
dg bache hatoon nesfet mikonan

اگه ادم وار نظربدی اره بگووووووو

دختر خوب جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:24 ب.ظ

بی خیال زینب می خوای بین بچه های کلاس دعوا راه بندازی؟

نه بابا خوش میگذره یکم جنبه داشته باشین به منم گفتن ولی بم بر نخورده که!!!!!!!!

javad جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

پست جالبی هستش
نمیگم نپرس بابا من کجا تنبلم آخه.خدااااییش،تو کلاس یا باید ساکت باشی و ب درس گوش بدی یا اینکه بگیری بخوابیخب اولیش رو ک نمیتونم انجام بدم میمونه دومیش ک مجبورم اونو انجام بدم.صدا رو ضبط میکنم بعدا میشینم سر فرصت ک حوصلشو دارم میخونم.اگه هم بخوام چهره ی واقعیه خودم رو نشون بدم(شلوغیمو) ک دیگه در حق بچه هایی ک میشینن ب درس گوش میدن نامردی کردم.
ولی هرچند کم درس میخونم ولی انصافا بچه ی پر جنب و جوشیم
در کل مرسی از نظرت
حالا پسری یا دختر؟

javad جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

فقط اسم دخترایی رو ک میدونم جنبشون بالاس رو میگم.لطفا پسرا هم ناراحت نشن.
1-قربانی
2-براتی
3-شاید خودم
4-آقای نوری و خانوم براتی،شاید خودم
5-سعادت
6-شایدخودم
7-چندتا از خانوما و تو پسرا کسی نیس فقط ی خورده شاااید سعادت
8-شاگرد اولمون ک همون خانوم مصیبی هستش
9-نمیدونم والا.هر کی تو ی چیزی علاقه نشون میده دیگه و تو اون کار هم پر جنب و جوشه.مثلا اگه خودم توپ ببینم انقد باهاش ور میرم ک دیگه نای حرف زدن نداشته باشم البته جابری روی منو کم کرده ها
10-سعادتمند خیلی باحاله و قلیچ خانی خییلیی شلوغه
11-آقای نوری.عابدینی(البته کلاسه استاد خوبی زبونش باز میشه).خانوما هم خیلی ها هستن.
12-زمانی و روحانی
13-سید حسن موسوی(فردا منو میکشه) ببخشید سید گفتن راستشو بگو.هر چند وقتی اخم میکنی اکتیو میشی.
14-شاید خودم
15-والا متر نکردم فک کنم نجفی باشه.ولی خودم 175
تا180رو دوس دارم.
16-نیدونم
17-خوش تیپ ترین از نظره هیکل:سعادت
خوش گل ترین:نوری،امیدی،شااااید خودم
18-مهربونترین: شاید خودم.خانوم براتی
19-غضب ترین:سید حسن موسوی و مجتبی
20-لارج ترین:رضا امیدی.
21-پایه ترین:انصافا قبلی ها رو شاید ولی اینو دیگه خودم
22-با معرفت ترین:سجادی و مجتبی و جابری،قربانی، مقدم و شاید خودم
واااااااااااااااااااای چقد حرف زدم.نظرم عوض شد پرحرف ترین خودم

دقیقا[:S017

بماند جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:40 ب.ظ

شماره 7 رو برای آذین حاصلی بهتر میدونم
در ضمن من از بچه های کلاس نیستم

اخ اخ اخ
بیچاره اذین اصلا این طوری که فک میکنید نیس من نظرم در باره ی مغرورترینا یه فرد دیگه اس که نمی گم انصافا جز افراد مغرور فکر هر کسی رو میکردم الا اذین خیلی بچه باحالیههههههههه میگم که همتون اشتب میکنید

یکی از بچه های کلاس جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

بچه ها سلام لطفا نظرتون درباره ی عوض کردن نماینده کلاس یعنی آقای حائری بدید؟
به نظر من ایشون کارشون جدی نمی گیرند و اصلا لیاقت نمایندگی کلاس ندارن؟
اصلا برا درست کردن جزوه تلاش نمی کنه و یا خیلی دیر میاره!!
تازه یکی می گفت چقد رو قیمت جزوه ها میکشه
لطفا نظرتونو بدید که اگه مثبت بود ترم بعد بندازیمش دور

واقعا که بچه به این خوبیییییییی خیلی بد جور در موردش قضاوت کردین نمیخواستم تاییدش کنم ولی گذاشتم تا عکس العمل اقایونوببینم

سعیدی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ

خطاب به(یکی از بچه های کلاس)
واقعا که باید خجالت بکشی.خیلی نمک نشناسی.
دستت تو کار نیست فکر می کنی جزوه آماده کردن به همین راحتیه.
حائری بیچاره وقتشو می ذاره برای تو جزوه درست می کنه اونوقت تو اینطوری می گی.
بدجور ناراحتم کردی.
به جای تشکر از زحمات حائری برگشتی بهش تهمت می زنی.واقعا برات متاسفم.
خجالت آوره.من خودم شاهدم بعضی وقت ها حائری حتی از جیب خودش پول می ذاره.اونوقت برگشتی می گی می کشه رو جزوه ها.
بیچاره حائری اگه کامنت تو رو بخونه دلش می شکنه.
واقعا که آدم سنگدلی هستی.

کاملا موافقم

atefe جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

man onayi ro k midonam migama
2.zamani
3.najafi o rohani
4.hamatoon
5.on damagh amalie
6.saadat
7.afshari
8.barati o on yeki dgatoon
9.nemidonam vala
10.sadat mand ya nemidonam hamon k senesh az hamatoon bijtare
11. dokhtaraton
12.sadat
13 ro nemidonam
14 ram b nazaram hamon rohani o sadat
15.najafi o ghorbani o shayadam saeedi.khoob yadam namonde
16.in k tabloe dg
17.saadat albate bazi vakhta k khal khali nemiposhe ha
agha narahat nashida man ghasde jesarat nadarama
rasti 18 am ba marefat tarin mishe zeinab rohani
18 am mishe divoone tarin k khoodamam garche to kelaseton nisam
ba tashakoor

pesare khob جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ب.ظ

1-khanom bitarafan
2-khanom barati
3-khanom barati &aghaye jaberi
4-khanom barati &aghaye jaberi &amin haeeri
5-aghaye sajadi
6-aghaye jaberi &aghaye saadat
7-aghaye saadat
8-khanom mosayebi &khanom vafaii(in term)
9-aghaye ghelij
10-aghaye mahmodi
11-agha morteza
12-aghaye saadat &khanom ha rohani va zamani va haseli
13-ye khanom ke esmesh khateram nist
14-aghaye ghelij &aghaye jaberi &aghaye khalili
15-mr shahabi
16-khanom zamani
17-aghaye saadat &khanom karimi


18-khashentarin:aghaye seye hasan &khanom bitarafan
19-faaltarin:aghaye haeeri va komakeshon aghaye jaberi &khanom barati dast tanha
20-nashenaghte tarin:nesfe khanom ha ke aslan sedashon dar nemiad
21-shakhsiate barjaste kelas:age hads zadid? Bale doroste khanom ezazi

22-modire veblag:aghaye saedy
23-ostade bartar:khanom heydar por
24-damagh khoshgel:hadi
25-ab ziere kahtarin:aghaye ghorbani va morteza
26-ozve tim meli:javad
27-modir:sajadi
28-anishtaine kelas:haeeri va tazegia mahmodi
29-to del narotarin fard kelas:shoma begid dige ino???

توروخدا دختر خوب کم بود پسر خوبم اضافه شد
اوووووووووف چه جالب نوشته بودید

رضا محمودی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

۱.قربانی و قلیچ خانی
۲.خودم
۳.امیدی و خانم براتی
۴.حایری و سید حسن موسوی
۵.شهابی و بعضی خانوما
۶.نمی دونم!
۷.تو کلاس نداریم
۸.خانوم مصیبی و خانوم براتی و استاد گایتون!
۹.خودم
۱۰.یه خانوم کلاس
۱۱.عابدینی(از دیوار صدا در بیاد از عابدینی صدا در نمی یاد)
۱۲.خودم و پسرای آخر کلاس
۱۳.فریدی
۱۴.قربانی و قلیچ خانی و حایری
۱۵.شهابی و سید علی موسوی
۱۶.یه خانوم (باور کنید اسمش رو نمی دونم)
۱۷.نوری و نوری!

رضا محمودی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

عاشق ترین یادمون رفت:خلیلی

خخخخخخخخخخخ

جابری جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ

اهای تو که راجب حایری جونم اینطوری حرف میزنی بهتره دهنت رو ببندی تا نبستیمش خودمون.اکه اقای امین لطف نکن و برای توی.....جزوه نزنه این حرف رو نمیزنی.حالا هر کی میخوای باش.امین خان تا ترم اخر نمایندس و کسی هم نمیتونه برکنارش کنه
علت این کامنتت هم فکر کنم جزوه ی فارما باشه.شما اکه درسخون بودی خودت میرفتی دنبال جزوه. دفعه ی اخترت هم باشه.

javad جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

در حقه حائری نامردی شد.
اگر چه جزوه ها رو ی خورده دیرتر از حدش مییاره ولی انصافا خیلی زحمت میکشه.
اصلا هم اینی رو ک میگید میشکه روش غلطه محضه.من خودم اعتقاد دارم برای اینکه قدر این کاره حائری رو بدونیم باید خودمون بریم کپی بگیریم و پول رو با دست خودمون بدیم تا هم خستگی تو تنمون بمونه پشته سره هم بریم واسه جزوه کپی بگیریم و هم اینکه پوله بیشتری رو بدیم.
خودت هم میدونی ک چقد جزوه هستش و مطالب زیاده حالا اگه تو میخوای جایه حائری رو بگیری و نماینده شی اصلا مشکلی نداره حداقل من مشکلی ندارم.فک کردی جز درده سر چیزه دیگه ای داره؟؟؟
عاطفه خانوم ک احتمالا از بچه های کلاس نیستی ی خورده شعور هم خوبه دماغ عمل کرده ینی چی؟؟؟دوس داشته پولشو داشته رفته عمل کرده ب تو چ ربطی داره ک با این لحن حرف میزنی.
قبل از اینکه حرف بزنید ی خورده فکر بکنید بابا.

چراخشونت ؟؟؟؟؟؟؟؟به زبون خوشم میشه گفت

abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

آهای یکی از بچه های کلاس چطور جرات کردی پشت سره امینم اینطوری صحبت کنی
مگه شانس بیاری گمنام بمونی والا میدونم باهات چیکار کنم
کسی جرات نداره به امین من از گل نازک تر بگه والا با من طرفه فهمیدید؟؟؟؟!!!!!!!!!

[ بدون نام ] جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

ساکت ترین اقای نوری
شوخ ترین اقای قلیچ
باشعورترین اقای حسن موسوی
خوش برخورد ترین خانم اعزازی
درس خونترین خانم براتی وفایی مصیبی الهاشمی
خوش لباس نداریم
بلندترین اقای علی موسوی
بانمک ترین ازلحاظ چهره اقای حایری
متین ترین دخترا خانم احمدی
باشخصیت ترین خانم وفایی واقایان محمد یاری وقربانی
شلوغ ترین اقای سعادت اسکندری

[ بدون نام ] جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

زینب جون نظرسنجیت خیلی باحال بود

قابلی نداشت اگه دوست داشتی بیا تو دانشگاه بگو کی هستی

modest man نجفی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

خداییش قدبلندترینشون خودمم الکی نگید ولی اون دوتا چون لاغرن دراز نشون میدن
پسر خوب لحن گفتارت تابلوه کی هستی گفتن جملات با مکث مثل موقع حرف زدنت حتماٌ کلتم تکون دادی و بعضی اصطلاحات خاص که موقعه حرف زدنتم به کار میبری دمت گرم ویژگی بیشتر بگم بچه ها بفهمن

مهتاب شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ

۱-حائری
۲-براتی
۳-براتی
۴-اعزازی
۵-سعادت
۶-سعادتمند
۷-سعادت
۸-مصیبی
۹-زمانی
۱۰-روحانی
۱۱-نوری
۱۲-سعادت
۱۳-سعادت
۱۴-نداریم
۱۵-نجفی
۱۶-زمانی
۱۷-حاصلی
۱۸-خوشگلترین:سعیدی
۱۹-بی کلاس ترین:محرابی
۲۰-چاق ترین:آقای محمدیاری
۲۱-لاغرترین:محمودی و روحانی

ز. میری شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

کاشکی جذاب ترین عاقل ترین بامعرفت ترین جزوه بده ترین اونیکه استادا هواشو دارند رکترین بی ریاترین اضافه می کردی .

من که تهش گفتم اگه ترینای دیگه به نظرتون میرسه اضافه کنید بچه هااگه دوست دارید درمورد اینا هم که خانم میری گفتن نظر بدین

m.kh شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

۱.خوش دماغترین=هادی
۲.بامعرفت ترین=محمودی
۳.خوشگلترین=قربونش برم پسرم
۴.عصبانی ترین=سیدحسن
۵.با ادب ترین=خ.روحانی.
۶.غیرقابل پیش بینی ترین=جواد سعادت.یهو برمیگرده وسط دانشگا داد میزنه همه برمیگردن ب ما نگا میکنن.ولی بچه باحالیه
۷.خالی بندترین=جابری.یه سری میگف خونمون تانک داریم.جدی یا

چقدخشن ماتوخونمون تفنگ اب پاشم نداریم چه برسه به تانک

دو نفر شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

۱- قلیچ خانی
۲-قلیچ-علی موسوی با یکی از دخترا
۳-نجفی
۴-سجادی.عابدینی
۵-نداریم همه بامزه اند
۶-محمودی-
۷-سعادت اسکندری
۸-نوری سعادت مند قربانی
۹-فریدی -خلیلی-
۱۰-نجفی-قلیچ خانی
۱۱-عابدینی
۱۲-سعادت اسکندری
۱۳-نداریم
۱۴-حائری
۱۵-سید علی موسوی
۱۶-ابوالفضل
۱۷-حاجی زاده-نوری

[ بدون نام ] شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

بی ادب ترین اقای سعادت
گیج ویج ترین اقای حاجی زاده
مسخره ترین اقای قلیچ
پر رو ترین اقای سعیدی
نچسب ترین اقای سعادتمند
للللللللللللللللللللللللللطفا به کسی برنخوره

خودمونیما فک کنم هر چی تودلت بود ریختی بیرون

morteza+جابری+خلیلی+هم کلاسی+شهابی+حاج شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ

خطاب به یکی از بچه های کلاس:ببخشید که انقدر رک میگیم ولی اگر خودت عرضه این کارو داری چرا به عهده نمیگیری بعد شما از کجا میدونی شاید مشکلی داره که دیر شده. چطور اون موقع که سر وقت جزوه میداد نیومدی تعریف کنی حالا شدی کاسه داغ تر از آش به جای بقیه دستور میدی.هر کسی هستی اول درست حرف زدن رو یاد بگیر ایراد های خودتو ببین درستش کن بعد بیا از بقیه انتقاد کن.
اگه هم میتونی اسمت رو رو کن چون چنین همکلاسی که اینطور راجع به دوستش حرف میزنه به درد لای جرز دیوارهم نمیخوره

واقعا براشون متاسفم که درمورد اقای حایری این طوری گفتن واه واه خجالتم نمیکشن مردم

javad شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

دو نفری ک میگید:
گیج ویج ترین اقای حاجی زاده
مسخره ترین اقای قلیچ
پر رو ترین اقای سعیدی
نچسب ترین اقای سعادتمند
بی ادب ترین آقای سعادت
می شناسمتون ولی انصافا در حق پنج نفرمون هم بد گفتید.از شما انتظار نداشتم.
البته اصنم ناراحت نشدم خب ی نظره دیگه

مرجان شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

اهای هون کسی که درباره اقای حایری نظر دادی خیلی بی انصافی خدا راخوش نمیاد این جوری برای کسی که برامون داره زحمت میکشه حرف بزنی خورده بورده ایی که ازش نداری نوکر بابات که نیست که در اسرع وقت جزوه ها را اماده کنه بهتر هرچه زودتر معذرت خواهی کنی

رضا محمودی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ

احساسی ترین:سعادتمند

به روز ترین:سید علی موسوی و سید حسن موسوی و نجفی

بیکارترین:فریدی

بی جنبه ترین:بماند.......

پررو ترین:سعادت اسکندری

چاق ترین:آقای نوری!!!

با فرهنگ ترین:حسینی فرد مقدم

بی کلاس ترین:شهابی!!

بازم هست ولی بیخیال سرتونو درد نیارم

[ بدون نام ] شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

در پاسخ به یکی از بچه های کلاس بگم هرکسی غیراز آقای حائری بود خیلی از خانوما نمی تونستن کارای کلاسیشونو حل کنن،واقعا ایشون مثل برادرمون میمونن،بابقیه انقدر راحت نیستیم ...

a.m شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

1/ خ.براتی
2/براتی
3/براتی
6/براتی
8/براتی
10/براتی
.
.
.
خیلی جالبه نه!
اگر مخالفین کامنت بدین.

lol شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:51 ب.ظ

چرا تو نظرها بیشتر اسم پسراس تا دخترا؟؟؟!!!؟؟؟

اینوفک کنم باید ازخانومای کلاس پرسید خانوماااااااااااااتوروجون عزیزاتون ابرو داری کنید

سعیدی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ب.ظ

چون بیشتر دخترا ناشناخته اند.و از نشون دادن شخصیت واقعی خودشون ترس دارند.
دخترای کلاس ما بیشتر دوست دارند سرشون تو لاک خودشون باشه.خیلی از دخترای کلاس حتی با همدیگه هم ارتباط ندارند.

خخخخخخخخخخخ واقعا

atefe شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

bebakhshid agha javad mage man b shooma goftam k injor dagh mikonid?badesham pool dashte amal karde nooshe jonesh harfe man janbe tanz dasht choon familish yadam nabood
yekhorde janbe am khobe vala

راستی اتی درمورد کامنتی که داده بودی باید بگم نظرلطفته توهم باجنبه ترین ولارج ترین وصبورترینیییییییییییی

ایران98 شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ

در جواب a.m:
بر منکرش لعنت.
ولی خب بقیه موارد هم مینوشتی تا از نظراتت استفاده کنیم.

modest man نجفی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

برادر یا خواهر جانم a.m عزیز لطفاٌ فقط در مورد یک فرد نظر منظور نفرمایید تا سو برداشتی از جانب عزیزان دانشجو متوجه شما و ایشان نگردد با تشکر گلم
از دیگر عزیزان نیز خواهشمندیم مراعات بفرمایند با تشکر قطعه ای کوچک از خاک زیر پای شما

فکر کنم شیگلا رفته تو مخم حسابی قاط زدم دارم چرتو پرت میگم خداییش
ولی دور از شوخی رعایت کنید برخی هام توهین کردید به نوعی، اونم جالب نیست مثل آقای محمودی و جواد جان عزیز خداییش فردا شما اون طرفارو نمی خاید ببینید قرببببببببببببببببببببببببببونتون

javad یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

عاطفه خانوم وقتی مییاد ب رفیق آدم همیچن حرفی رو میزنید خب مسلما آدم ب هم میریزه.اگه یه نفر ب یکی از دوستای نزدیکتون همچین حرفی بزنه ناراحت نمیشید؟؟؟
شما مطمئن باشید اگه ب خوده من همچین حرفی میزدید ناراحت نمیشدم.ولی قبول کنید لحنتون خیلی بد بود.
در ضمن شما که میگید فریدی بی مزه ترین هستش. چطور بی مزه گیش رو می دونید ولی اسمش رو نمیدونید؟
میتونسیتد اسمش رو از یکی بپرسید نه این که بگید دماغ عملیه.
نمی دونم ازش چی دید ک میگید بی مزه هستش ولی من ک باهاش رفیقم معمولا شوخی نمیکنه چ برسه ب این که از بس شوخی بکنه که اسم بی مزه رو روش بزارید.

[ بدون نام ] یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

شخصیت بارز دخترای ناشناخته کلاس نجابت و متانتشونه وهر کسی توانایی شناخت اونارو نداره.
تعریف کردن از یک فرد خاص نمی تونه حسادت افراد دیگه رو تحریک بکنه چون هر کس یه فرهنگی داره که مطابق با همون رفتار میکنه.امیدوارم به کسی بر نخورده باشه.

javad یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ

دوسته عزیز نجفی من به کی بی احترامی کردم؟؟؟ک خودم خبر ندارم؟؟؟

javad یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ

راستی بچه ها اگه فک میکنید کسی که اسمش رو تو نظر سنجی میارید از دستتون ناراحت میشه خب اسمشو نگگگگگگگگگگگگید.
من خودم اسمه خیلی ها تو ذهنم بود ولی نگفتم چون میدونستم ناراحت میشن.
در مورده سید حسن هم که اسمش رو بردم عذر میخوام چون نمیدونستم تا این حد حرفم رو جدی بگیره

من یکی که ناراحت نمیشم بلاخره هر کسی یه خصوصیت خوب ویه خصوصیت بدی داره که ادماسعی میکنن در قالب طنز به اطرافیانشون بگن تا بهتربشن
انتقادپذیریم خوب چیزیه والا

modest man نجفی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

خانم روحانی اینگار اومدی بین بروبچ دعوا بندازی بین خودتون و خانم بیطرفان دعوا شد
زشته کوتاه بیایید صلوات
بعدشم یه ذره اتحادو از پسرا یاد بگیرید حال همو میگیرن اما خیلی به ندرت دعوا میکنن

الا هومه صل علی محمد وال محمد(صلوات قرانی)
اقای نجفی دخترا تقریبا با هم متحدن لا اقلش چند ردیف اخر این طور نیس؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا من از خانوم بیطرفان معذرت خواهی میکنمیم شایدم ما بی ادبیمو خبر نداریم

سعیدی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

بچه ها ی کلاس لطفا یه کم با جنبه باشید.
ناسلامتی شما دانشجو هستید نباید با یه کلمه ی کوچیک ناراحت بشید.
اصلا
عصبی ترین:سعیدی
بی مزه ترین:سعیدی
پر حرف ترین:سعیدی
پر رو ترین:سعیدی
بی کلاس ترین:سعیدی
خسته کننده ترین:سعیدی
و
۰
۰
۰
۰
۰

بابا یه کم جنبه داشته باشید لطفاااااااااااااااااااا .

morteza یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ

فکر کنم ی فرق بین پسرا و دخترا همینه دخترا که اگه رفیق صمیمی و چندین ساله ی همدیگه باشن بازم سر چیزای الکی خیلی راحت دوستیشونو خراب میکنن ولی پسرا اگه دوست چند ساعته هم باشن چنان با هم رفتار میکنن انگار با هم داداشن.

کسایی دوست چند ساله هم میشن که سر چیزای الکی دعواشون نشه نتمونه اش منو خاوم زمانی همون هفته اول انقد باهم صمیمی بودیم که بچه ها فک میکردن ما دوستای دبیرستانی بودیم یا از قبل همو میشناختییم در حالی که فقط یه هفته بود اشنا شده بودیم

از بی ظرفیتی بعضی ها میترسم!! یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ

باحالترین:براتی-حائری
خوش خنده ترین:زمانی-سعادت
مغرورترین:ولی نژاد-قربانی
درس خونترین:مصیبی-قربانی
تنبل ترین:نجفی
بیمزه ترین:نجفی
بزرگترین:حاصلی-نجفی
قدبلندترین:محرابی-علی موسوی
ساکت ترین:کهندانی-عابدینی
خشن ترین:حسن موسوی
شلوغ ترین:زمانی-سعادت
خشک ترین:کشاورز-حسن موسوی
شوخ ترین:براتی-قیلچ خانی
سربه زیر ترین:یوسف زاد-حسینی
خسته کننده ترین:نجفی-بسیاری از خانوم های کلاس
شجاع ترین:حاصلی-تو اقایون نداریم!!
با تشکر از خانوم حاصلی به خاطر حرف هایی که تو سالن امفی تئاتر زدند
شجاعتشون قابل تحسینه!

modestman نجفی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

دستتون درد نکنه با اسم خودتونم میگفتید برا من ذره ای فرق نداشت من جنبم بالاست خوشحالم میشدم
تنبل هستم تو زمینه درسی قبول دارم
بیمزه نمیدونم شاید باشم ولی بچه ها بهتر میدونن از پسرا بپرسید
بزرگترین هم قبول دارم چون ایرانی ها اکثراٌ کوتاه و خپلن من خیلی بزرگ میبینن حالا چون شما خانمین میدونستید میانگین قد زنها تو اروپای شرقی 15 سانت از ایران بیشتره
خستم که هستم پس خسته کننده ام باید باشم
ولی خداییش عجب دل پری داشتی از من اگه سو تفاهمی شده بگید برطرف کنیم فکر میکردم مزخرف باشم اما نه اینقدر
بازم دمتون گرم واقعاً ناراحتم نشدم ممنون

خدایی جنبه تون بالاستااااااااا

[ بدون نام ] یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

خانم روحانی به جای گیردادن به خانم بیطرفان خودتونم زیر ذره بین بگذاریدگاهی اوقات خودتون طرز برخوردتون دیدم بابعضی ها اصلا خوب نیست بعدشم درست نیست درباره همکلاسیت این جوری تویوب نظر بگذاری من که هر وقت با ایشون حرف میزنم خوش برخورد هستند

من که نگفتم درمورد من نظر ندین شما میتونستی بنویسی بی اعصاب ترین.بدرفتار ترین.بیمزه ترین.س...ترین .تنبل ترین.پرحرف ترین وبدبرخورد ترین خیلی ترینای بد دیگه رو به من نسبت بدید من که ناراحت نمیشم لابد بودم که گفتید دیگه دل خوری نداره که بعدشم خیلی از بچه از این نظر سنجی استقبال کردن
من معذرت خواهی مو از ایشون کردم کردم

[ بدون نام ] دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

وای بچه ها فکر کنم این ترین ها راجمع کنید دیگه بهتر باشه دخترا یه کم از اقایان یاد بگیرید چقدر در باره هم نظر دادند ولی ناراحت نشدندوخطاب به کسانی که به خانم روحانی نظر دادید که نظر سنجی رابذاره و حالا میگید کار خوبی نکرده خجالت بکشید که این قدر دو رو هستید واقعا که براتون متاسفم

واقعا من خودم وقتی بچه هارو دیدم زدن زیر حرفشون متاسف شدم اون وقت میگن چرا مارو تحویل نمیگیری کلا بچه ها ما عادت دارن از الانم هر کی مخالفه و فک میکنه من دوبهم زنم میتونه نیاد وب (البته اقای نجفی سوئ تفاهم نشه منظورم خانوماس من فهمیدم شما به شوخی گفتین ولی بعضیا اصلا شوخی وجدی سرشون نمیشه)
که فرداش بخواد هرجوری دلش میخواد به اطرافیانش توهین کنه............

مرتضی و محمودی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

آقایان و خانومایی که به سید حسن میگید خشن وخشک مگه حسن جان به شما چیزی گفته یا چیزی از اون دیدید ما چند ساله با اون رفیقیم و چیزی ازش ندیدیم اگه از دل مهربونش خبر داشتید این طور نمی گفتید.لطفا بی انصاف نباشید...........

modestman نجفی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

بچه ها در مورد سید حسن ایشون کمی زود رنج هست که خودش هم اینو قبول داره مثل چندتای دیگه از بچه ها که خودتونم میشانسیدشون اما خشن بن کل فرق داره و واقعاً میگم پسر مهربون و دوست داشتنیه
بعدشم یه نصیحت از برادر کوچکتر شما به همکلاسی های خوبم مخصوصن خانما این قضایا رو تموم کنید حالا دیگه به خانم روحانی بنده خدام گیر ندید اینقدر یه نظر سنجیه ایشون گذاشتند جنبتون بالا تر ببرید یه قضیه ای بین ایشون و خانم ب بود که تموم شد شمام تمومش کنید
نظرسنجیم مشکلی نداره حالا تو چند مورد پیش به من چیزایی نسبت دادند اما واقعاً ذره ای ناراحت نشدم یا اول ترم 1 من از یه رفتار ج سعادت ناراحت شدم اما به روش نیوردم تو عالم رفاقت، خیلی وقتا چرتو پرت میگه اما پسر گلیه یا سجادی کل هیکل مارو خیس کرد همه هم بم خندیدن حالا چیکارش کنم بزنم نصفش کنم اما ذره ای ناراحت نشدم میتونید از خودشم بپرسید
خداییش دمتون گرم جنبه هاتونو افزایش بدید

چی بگم والا دیگه از این که نظر سنجی بذارم پشیمون شدم بعضی خانوما از یه طرف تشویقت میکنن از طرف دیگه میرن پیش بقیه میگن کار خانوم روحانی چقد زشته والا میمونی کدوم حرفو قبول کنی راستی اقایون من بعد اگه خواستین نظر بدین میتونید اسم خانومای 3ردیف اخروبیارید بعضی خانوما دوس ندارن اسمشون برده شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد