پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

صندلی داغ ۲

خانم زینب روحانی 

 

دوستان عزیزم. 

هر سوالی که دارید از خانم روحانی بپرسید.اصلا خجالت نکشید.اینجا صندلی داغه و شما می تونید راحت باشید. 

اما خانم روحانی شما فقط به یک سوال می تونید جواب ندید.

نظرات 13 + ارسال نظر
modest man نجفی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

شجاعتتون بی نظیره به عنوان یک خانم تبریک میگم
و یک اشتباه بزرگ از خودم هفته بعدم میخاید من قبول میکنم

فوریت پزشکی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ http://emsqom.blog.ir

سلام
من آدرس شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم آدرس منو لینک کنید

سلام
لینک شدی

روحانی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:13 ب.ظ

خخخخخخخخخخخ مرسی
راستی بچه ها از پرسیدن سوالای حاشیه ای دوری کنید نه در مورد من در مورد همه بچه ها مامیخواییم با خودشون واخلاقیاتشون اشنا شیم نه با پدر مادر ومحل زندگشون

منظورتون اینکه در مورد پدر و مادر و محل سکونت سوال نپرسیم؟؟؟؟

روحانی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ

میتونیدم بپرسید من با جواب دادنش مشکلی ندارم ولی سوالا در مورد خود فرد باشه خیلی بهتره تا اطرافش

با نظرتون موافقم.

جابری جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

سوال در هر موردی میتونه باشه حتی در مورد اقتصاد فرانسه.بستکی به فرد داره که جی ببرسه دیکه

modest man نجفی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

دیدم ساعت سه و نیم شبه گفتم یه پیغام بذارم حال کنید
بروبچ خواهشن صندلیو زیاد داغ نکنید تا بقیه دخترا بترسن بیان داوطلب بشن
البته فک کنم خانم روحانی اولین وآخرین دختری باشن که داوطلب میشن

من هم مثل تو فکر می کنم.

ایران98 یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:33 ب.ظ

کی کفته این حرفو اقای نجفی خان؟فکر کردی فقط خودت شجاعی که داوطلب میشی.حالا یه بار داوطلب شدی دیکه به همه سرکوفت بزن

دختر خوب دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

کی گفته آقای نجفی؟؟؟
مثلا می خواین دخترارو تحریک کنید که داوطلب شن؟؟؟؟؟

modestman نجفی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:47 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

نه بابا تحریک چیه می دونم شما شجاعید
اصن سعیدی جان هفته دیگه رو بزنید به نام خانم خوب
ایشون اظهار تمایل به داوطلبی کردن من انصراف میدم و نوبتم میدم به ایشون
الان شکلک اینطوری نذاریدا تو جواب
با رویی باز استقبال کنید تا بقیه دخترام از شما تقلید کنن و داوطلب شن

دختر خوب سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

اصلا هم اینطوری نیست.
ترجیح میدم فعلا روی صندلی داغ نشینم.
انقدرها هم ترسناک نیست. ایشالا به موقش

ایشاالا

ناشناس سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ


SOON
YOU WILL BE BURNED
ARE YOU READY
????

modestman نجفی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:48 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

دختر خوب جا زدی دیگه اما بالاخره اون روزم میاد عیب نداره
shut up unknown
she can plays with fire
اینم طرفداری از شما اما ما منتظر کاندید شدنتون هستیم

دختر خوب چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ

thx
جا نزدم. صندلی داغ هنوز برای من سرده. منتظر میمونم تا داغ بشه. به زودی....

OK

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد