پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

دکتر حضوری

سلام به دوستان و همکلاسی ها عزیزم  

  

 نظر شما در مورد استاد حضوری چیه؟ 

 آیا از روش تدریس ایشون راضی هستید؟  

 آیا از اخلاق ایشون راضی هستید؟

 

لطفا نظرات خودتون رو نسبت به استاد حضوری بنویسید. 

 علی سعیدی(مدیر وب) 

saeediemail@yahoo.com

نظرات 14 + ارسال نظر
abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

انصافا استاد حضوری از همه نظر عالیه
من که تا حالا استاد به این خوبی ندیدم
خوش برخورد
مهربون
درس رو هم که خودتون شاهد بودید دیگه تا همه درس رو متوجه نشن از اون مبحث نمیگذره
به نظر من که استاد واقعا بیستیه
من مطمئن هستم ترم های بعد حتما دلتنگ استاد حضوری میشم به خاطر همین می خوام باهاش صحبت کنم تا رابطشو بعد از اتمام ترم باهام قطع نکنه و اجازه بده از حضورشون بهره ببریم
من واقعا تو طول ترم خاطرات خوبی رو با استاد حضوری داشتم

من هم همینطور.

روحانی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

خیلی استاد دوست داشتنی وبا تجربه ای هستن اخلاق وروش تدریسه شونم که حرف نداره

آره خداییش صادقانه بگم من که خیلی دوسشون دارم.

جابری یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

کمال تشکر وسباسکزاری را از استاد حضوری داریم که اینجنین رابطه ی صمیمی با دانشجو برقرار کرده و در کمال شوخ طبعی درس خود را به نحو احسن ارائه مینماید.

خداییش استاد رابطه ی خوبی با دانشجوهاشون برقرار کردن.

یکی از دانشجویانی که علی رغم حرف زد یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ




استاد حضوری یکی از خوش برخوردترین استاد هایی که تا حالا دیدم خیلی با انرژی هستند خدا انشاالله حفظشون کنه خیلی اخلاق استاد دوست دارم حیف که تعداد جلسه هامون با ایشون روبه اتمام میباشد کاش واحد های بیشتری با ایشون داشتیم

modestman نجفی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

معرکه اس از همه لحاظ نحوه تدریس شادابی اطلاعات علمی اطلاعات جانبی نحوه برخورد و....
مارو که مجذوب خودش کرد شمارو نمی دونم
به نظرم استاد رو به عنوان مهمان افتخاری صندلی داغ دعوت کنیم بچه ها نظرتون چیه در این رابطه

عالیه.
فردا بهشون پیشنهاد می کنم.

حق وردی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ق.ظ

به نظرمن ایشون استادفوق العاده ای هستن درس دادنشون طوریه که ادم وابسته
درس میشه.....
به طور کل خییییییییییلی استادخوبیه عالیه .......

منم با نظر شما موافقم.

دختر خوب دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ق.ظ

در وصف خوبی استاد حضوری که زبانم قاصر است.
فقط بگم که بهترین استاد من در تمام این مدت بودند.

همینطور من.

طراوت دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ب.ظ

خیلی عالیه صندلی داغ اونم با حضور دکتر حضوری توروخدا تا قبل امتحانا بذارید چون توی امتحان ها فکر نکم برسیم به وب سر بزنیم

باید ببینیم آیا قبول می کنن.

REZAOMIDI4444 دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

پرانرژی و خوش برخورد و مهم تر از همه شیوه ی امتحانشون هستش که واقعن میان اون چیزی رو امتحان میگیرن که کاربردیه و فردا به درد بچه ها میخوره اما متاسفانه از اون طرف هم بعضی از اساتید هستن که بچه ها خودشون خوب میدونن منظور من کی هستش با این که درسشون میتونه خیلی کاربردی و مفید باشه اما اصل درسو ول میکنن میرن سراغ چیزایی که حتی هیچ وقت هم به کار دانشجو نمیاد فقط چون تو کتاب هس،ما هم باید بخونیم و حفظ کنیم فقط برا امتحان!
و در نهایت از استاد حضوری ممنونم که سر صبر و حوصله به سوالای بچه ها،اخر کلاس جواب میده و همونجا براشون نسخه رو میپیچه!!

طباطبایی دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

من دانشجوی رشته ی بهداشت عمومی هستم و دو ترم با دکتر حضوری کلاس داشتم به نظر من ایشون یکی از بهترین ومتشخص ترین اساتیدی هستند که توی این پنج ترم گذشته باهاشون کلاس داشتم و به داشتن چنین اساتیدبرجسته ای مثل ایشون دردانشگاه علوم پزشکی قم افتخار میکنم

من هم همینطور

حضوری دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام
دوستان خوبم
ممنون از لطف شما.
خیلی خوشحالم اگر تونسته باشم گوشه ذهن شما پرستاران آینده به عنوان طلایه داران نظام مراقبت درمانی، اهمیت تغذیه رو یادآور شده باشم.
خوش برخورد بودن استاد به نظر من حداقل آن چیزی است که یک مدرس باید داشته باشه؛ صبور بودن اصل آموزش و ارتباط دوستانه با دانشجو، باعث تثبیت مطلب در ذهن آنها میشه.
دانشجوهای خوبم، من همیشه بهترین درسها رو از استادانی گرفتم که بهترین و دوستانه ترین ارتباط رو در کلاس یا فضای آموزشی باهاشون داشتم.
امیدوارم بهترین نتیجه رو از درس تغذیه گرفته باشید و در زندگی شخصی یا حرفه ای تون این مطالب به کارتون بیاد.
یادتون نره، نمره از نظر من اصلاً ملاک یادگیری شما نیست. از مصاحبت با تک تک شما خوشحالم و متاسفم از اینکه از این به بعد دوشنبه ها ساعت 10-8 صبح نمی تونم ببینمتون.
موفق باشید.

استاد

حاصلی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ

استادعالی ایه حرف نداره.تدریسشون ازخودشون عالی تره،خیلی راضیم ازشون

اما به نظر من خودشون با تدریسشون یکی شده.

زمانی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام.انصافا خیلی استاد ماهی هستن من واقعاباعشق سرکلاسشون حاضرمیشدم.استادخداحفظت کنه...

من هم هیچوقت دوست نداشتم کلاس ایشون رو از دست بدم.

یه مهمون شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام من یکی از بچه های بهداشت عمومی هستم .دکتر حضوری یکی از بهترین و محبوب ترین اساتید دانشکده بهداشته.واقعا خوشحالم که ترم های بعدی هم با ایشون کلاس دارم و امیدوارم خدا حفظش کنه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد