پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

فقط و فقط مال توست

میخواهم فقط برای تو بنویسم

برای تو

آمدنت در زندگیم

نوید شادیها بود

زندگی بود،عشق بود

شیفتگی بود

دنیایی ازجنون و دلدادگی بود

میخواهم

برایت بنویسم ای تنهاترینم

چگونه آمدی

چگونه جای جای قلبم را

به تصرف عشق خودت در آوردی

گویا


این قلب فقط...



این قلب فقط متعلق به تو بود

میخواستم برایت بنویسم

وقتی بیایی

در قلبی ساکن خواهی شد

که جز مهر تو

مهر دیگری در آن راه نخواهد داشت

وقتی بر قلبم قدم نهادی

همه جای قلبم متعلق به تو شد

میدانی؟ چشمانم منتظر آمدن تو بودند

میخواهم برای تو بنویسم

با آمدن تو قلبم پرشد از خاطره های شیرین

وقتی آمدی

آفتاب نگاهت

به زندگانیم روشنایی بخشید

ناگهان عشق تو

به مرز جنونم کشاند

اکنون همه وجودم متعلق به توست میخواهم برایت بنویسم

شبهای تنهایی من پر شده ازیاد تو

همه ثانیه های من به تو تعلق دارد

به تو مینویسم

همه هستیم، همه داشتن و نداشتنم

فقط و فقط مال توست

نظرات 6 + ارسال نظر
javad چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

من نه عاشقم ..ونه محتاج نگاهی که بلغزد بر من..من خودم هستمو یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.من نه عاشقم و نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید..من به دنبال نگاهی هستم که مرا از پس دیوانگی می فهمد!!!

احسنت

modestman نجفی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

گویا این قلب فقط خانه ی توست ای بهترینم

morteza جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﮐﻮﭼﮏ !
ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯼ ﺣﺮﻓﺖ ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﻫﺮ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﺑﻮﯼ ﮔﻨﺪ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ” ﻣﯿﺪﻫﺪ…

آرزو** شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

نیست در شهر نگاری که دل ماببرد........

modestman نجفی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:08 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

یار با ماست چه حاجت که زیادت طلبیم صحبت دولت آن مونس جان مارا بس
در جواب شما آرزو خانوم

m.kh دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ق.ظ

بهترین چیز رسیدن به نگاهی است.که از حادثه عشق تر است............
اینو استاد ناطقی تو جزوه انگلم برام نوشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد