پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

من و گنجشکای خونه

 

 من و گنجشکای خونه 

ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن
ای که حرفهای قشنگت منو آشتی داده با من!


منو گنجیشکای خونه دیدنت عادتمونه
به هوای دیدن تو پرمیگیریم از تو لونه

تا بیای که مثل هر روز برامون دونه بپاشی
منو گنجیشکا میمیریم تو اگه خونه نباشی

همیشه اسم تو بوده ، اول و آخر حرفهام
بس که اسم تورو خوندم بوی تو داره نفسهام

عطر حرفهای قشنگت ، عطر یک صحرا شقایق
تو همون شرمی که از اون سرخه گونه های عاشق

شعر من رنگ چشاته رنگ پاک بی ریایی
بهترین رنگی که دیدم رنگ زرد کهربایی

من و گنجشیکای خونه دیدنت عادتمونه
به هوای دیدن تو پرمیگیزیم از تو لونه

تا بیای که مثل هر روز برامون دونه بپاشی
من و گنجیشکا میمیریم تو اگه خونه نباشی ...

نظرات 6 + ارسال نظر
Rohani جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

قصه از حنجره هاییست که گره خورده به بغض
صحبت از خاطره ایست که نشسته لب حوض
یک طرف خاطره ها!
یک طرف پنجره ها!
در همه اواز ها حرف اخر زیباست!اخرین حرف توچیست که به ان تکیه کنم؟
حرف من دیدن تو درفرداهاست........

atefe یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

ghalebetoon ghashang shoode
shere ghashangii bod ey val

قلبم که قشنگ بود.
هم شعر و هم آهنگ قشنگه.
شعر از اردلان سرفراز و توسط شاه ماهی موسیقی ایران اجرا شده.

یونس شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ق.ظ http://guardian.blogsky.com

سلام علی جان...آدرسمو تغییر دادم...
موفق باشی

REZAOMIDI4444 شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

یــه حرفــــــــــایی همـــیــــــــشـــــــــــه هـــــــــس....

که از درد توی سینس

جابری دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

جرا کسی مطلب جدید نمیذاره؟؟؟؟؟؟؟

من که کامپیوترم منفجر شده دارم سعی می کنم خودمو برا بابام شیرین کنم برام یه کامپیوتر جدید بخره.

atefe چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

yade academi bekheyr
y zamani paye sabetesh bowdam....

آره متنظر سری بعدیش هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد