پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

با عرض خواهی تمام از تمامی اساتید

قصد توهین نیست فقط برای تغییر جو این مطلب آپ شده

با از اساتید بزرگوار به خاطر جسارتم عذر می خوام

نظرات 11 + ارسال نظر
javad سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:03 ب.ظ

اونوقتی که انداختنت بهت میگم که عرض پوزش ینی چی

1372 چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ

وااااای خدای من!
باورم نمیشه هنوز!من فارمارو ۲دور خونده بودم ولی هیچی سرجلسه یادم نمیومد اشکم دراومده بود!
بچه ها یعنی می افتم؟
اگر بیفتم عملأ مشروطم!

Rohani چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

خوبه شما رسیدی فارمارو دو دور بخونی راستی برام جالبه که بدونم اقای جابری امتحانشونو چطور دادن اخه روز امتحان انگل میگفت فارمارو تو نصف صفحه خلاصه کرده؟وهمین طور همه یکسایی که اون روز با جابه جایی امتحان اموزش موافقت نکردن واقعا فکرش به سر گونجشکم نمی رسید که انقد امتحان ساده باشه/مزاح کردیم/

ما هم غافل گیر شدیم
اگه می دونستیم اینطوری میده میشد خیلی کمتر خودمون رو اذیت بکنیم و تازشم نمره کامل هم بگیریم
من که دلم سوخت که امتحان به این راحتی رو خراب کردم
درضمن من با جابه جایی آموزش موافق بودم ولی الان که بهش رسیدیم می بینم جابه جا هم نشد اتفاقی نیوفتاد فقط الان یه ذره بیشتر احساس آرامش می کنیم وقتی می بینیم 3 تا امتحان تموم شده

حضوری چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام
چه خبر شده از فارما! تغذیه رو ندیدید؟؟؟؟!!!
بچه ها زیاد ذهنتون رو درگیر مباحث جزیی و ریز جزوات نکنید. اکثر اساتید امیدوارند شما برداشت مناسب از راهکارها و مطالب مرتبط با رشته خودتون داشته باشید.
موفق باشید.

Rohani چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ

دقیقا این 3تا امتحانا پر استرس ترینشون بودن خداکنه هممون پاس شیم هم امتحانایی که دادیم هم امتحانایی رو که ندادیم

Rohani پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

استاد توروخدا ................................................ به اندازه کافی امتحانامونو خراب کردیم رحم کنید

جابری پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:42 ب.ظ

والا همه ی خلاصه هام جواب دادن تا حالا مخصوصا همون انکل که کفتید.فارما هم خلاصه کردم ولی تو مخ نمیرفت و صندلیم هم که عوض شده بود جاش همه جی رو به هم ریخت.انشاالله بزار بریم رو نمودار اینم باس میشیم.ولی خلاصه از اخلاق بهتر نمیشد.در20سوال خلاصش کردم که هر6تاسوال امتحانمون هم توش بود

جابری پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

خانم روحانی اون انکل بود که تو نصف صفحه خلاصه شده بود و خیلی هم نتیجش خوب بود
فارما قضیش بماند که شب امتحانش جی شد!

Rohani جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ق.ظ

عه انگل بود ببخشید من فک کردم گفتید فارماروتو نصفه صفحه خلاصه کردید جای من که روز امتحان فارما سه بار عوض شد کم کم داشتم از صرافت امتحان دادن میفتادم

javad چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

بچه ها ینی اینقد امتحانا شما رو خسته کرده؟!!!

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ

مـــحـــمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد