پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

شب امتحان

بی همگان بسر شود ، بی تو بسر نمیشود

این شب امتحان من چرا سحر نمیشود ؟!

مولوی او که سر زده ، دوش به خوابم آمده
گفت که با یکی دو شب ، درس به سر نمیشود !


استرس است و امتحان ، پیر شده ست این جوان
دوره آخر الزمان ، درس ثمر نمیشود !

مثل زمان مدرسه ، وضعیت افتضاح و سه
به زور جبر و هندسه ، گاو بشر نمیشود !

مهلت ترمیم گذشت ، کشتی ما به گل نشست
خواستمش حذف کنم ، وای دگر نمیشود !

هر چه بگی برای او ، خشم و غضب سزای او
چونکه به محضر پدر ، عذر پسر نمیشود

رفته ز بنده آبرو ، لیک ندانم از چه رو
این شب امتحان من ،دست بسر نمیشود؟

توپ شدم شوت شدم ، شاعر مشروط شدم

خنده کنی یا نکنی ، باز سحر نمیشود !!!

این مطلب برای فارماکولوژی آپ شده که اشک من یکی رو در آورده

نظرات 15 + ارسال نظر
Rohani چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ق.ظ

خدایی اشک منم در اومده هیچی یاد نگرفتم خدابه خیر کنه

خدابه خیر کنه

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

من که فارمو افتادم!! اصن همه چیز توی برگه برام تازگی داش!!همه رو شانسی نوشتم !!
ینی این شانس من بگیره
وااااااااااااای
ینی میشه؟؟!!؟؟

رضا جون منم مثل تو بودم
یعنی میشه استثنا ما امروز خوش شانس شده باشیم
من که امیدی ندارم

Rohani چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

اقاینی چییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این چه مدلش بود من دیروز یه اهنگ جدید ویه بار گوش داده بودم امروز سرجلسه واو به واوش یادم میومد ولی فارما یه سریش که اصن اشنا نبود یه سریشم که اشنا بود جوابش یادم نمیومد دلم میخواس سرمو بکوبم به دیوار از بس اهنگه تو سرم تکرار شد چی میشد جاش فارما یادم میوم خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سعیدی چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ

جالب بود.

atefe چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

alahoma sale ala mohamad va ale mohamad
ajabbbb belakhare ap shodin

1372 چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ

‏‎;-(‎مطلبای امتحانیتون واقعا جالبه!

bache+ چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام.چرا نویسنده های دیگه مطلب نمیذارند؟
دلمون برای مطلبای قشنگه آقای نوری و بقیه تنگ شده!
آقای نوری کم درس بخون به وب هم سر بزن!‎:-P‎دلمون برات لک زده دله لک زده هم که خریدار ندار!

آقای نوری فعلا متاسفانه به نت دسترسی نداره پس ما هم نمی تونیم به آقای نوری دسترسی داشته باشیم
ببخشیدا ولی اینا که من آپ کردم جزو مطلب نیس؟

bache+ چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

مطلبای شماهم قشنگو خوبه!مرسی
وبمون قشنگه ولی با حضور همه نویسنده هاش قشنگتره!!!

100% با حضور همه قشنگ تره

bache+ چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

ولی با حضور بعضیا!!!قشنگتره!
آقای مقدم مگه شما امتحان ندارید که مدام تووب هستید وسریعأ نظرارو آپ میکنید!!

چرا امتحان دارم ولی هنوز شروع نکردم به درس خوندن
الان با این نظری که گذاشتین یعنی برم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی خود شما مگه امتحان نداری که تا من نظرتون رو تایید می کنم و جواب میدم سریع یه نظر دیگه میذارین

bache+ چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ

نمیدونم!بنظرتون نباید یه اقدامی برای امتحانتون انجام بدید!؟
من دیگه فارمارو افتادم اخلاقم میفتم!

آخه تا صب هنوز خیلی دیگه مونده ولی باز چشم تا نیم ساعت دیگه میرم یه اقداماتی انجام بدم
در ضمن منم فارما افتادم یعنی فردا باید اخلاق هم بیوفتم؟

bache+ چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

نمیدونم !با این وضع سوال دادن استادا امکانش هست!
فکرکنم اخلاقم تشریحی سوال بدن!

من نمی دونم شما پسری یا دختر ولی استاد ما پسرا که گفته تشریحی میدم برا دخترا رو نمی دونم
ایشاالله هم که نمیفتیم
میشه خوندش و تمومش کرد تا باشه امتحان اخلاق

bache+ چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

الهی!
برای ما تستیه!‎:-P‎
ولی آخه مگه تستاشونو میشه جواب داد!‎:-(‎

با یکی دو ساعت میشه هم تستاشون رو هم سوالای تشریحیشون رو جواب داد

bache+ چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

انشاا...همه موفق باشند.

atefe چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ http://divoonekhoneee.blogfa.com/

kho aghaye omidi bayas to cm dadan kholose niyat dashte bashi
shoma alan emtehaneto gand zadi narahati dad nazannn
manam cm dadam tala k sabt nashode bashe:|

morteza پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

فکر بد نکنید من درس نمیخوندم فقط ب وب دسترسی نداشتم به گمانم تا یک ماه دیگه هم درست نشه.بابا نمردیم و دل یکی واسه ما تنگ شد دارم شاخ در میارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد