پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

نقطه پایان

   

نقطه پایان

  

تو رو کجا گمِت کردم بگو کجای این قصه
که حتی جوهر شعرم همینو از تو می پرسه
که چی شد اون همه رویا همون قصری که می ساختیم
دارم حس می کنم شاید ، من و تو عشقو نشناختیم
من و تو عشقو نشناختیم

میون قلبای امروزی ما نمی دونم چرا نمیشه پل بست
مثه دو ماهی افتاده بر خاک به دور از چشم دریا رفتیم از دست

به لطف و حرمت خاطره هامون نگو همیشه یاد من می مونی
که نه من مثل اون روزای دورم نه تو دیگه برای من همونی
بذار جز این سکوت سرد لبهات برام چیزی به یادگار نمونه
بذار تا نقطه ی پایان این عشق مثه اشکی بشینه روی گونه

میون قلبای امروزی ما نمی دونم چرا نمیشه پل بست
مثه دو ماهی افتاده بر خاک به دور از چشم دریا رفتیم از دست

تحمل می کنم غیبت ماهو می دونم نیمه ی همدیگه هستیم
نشد پیدا بشیم تو متن قصه به رسم عاشقی دردو شکستیم

میون قلبای امروزی ما نمی دونم چرا نمیشه پل بست
مثه دو ماهی افتاده بر خاک به دور از چشم دریا رفتیم از دست


نظرات 22 + ارسال نظر
bache+ پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ق.ظ

میروی ومن فقط نگاهت میکنم تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم بی تو!یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقی است وشاید همین یک لحظه اجازه زیستن درچشمان تورا داشته باشم...

bache+ پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:54 ق.ظ

شیشه ای میشکند...یک نفر میپرسد که چرا شیشه شکست؟یک نفر می گوید شاید رفع بلاست،دیگری میگوید شیشه را بادشکست.
دل من سخت شکست...هیچ کس هیچ نگفت ازخودم میپرسم ارزش قلب من ازشیشه یک پنجره هم کمتر بود؟!؟

bache+ پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ

شیشه ای میشکند...یک نفر میپرسد که چرا شیشه شکست؟یک نفر می گوید شاید رفع بلاست،دیگری میگوید شیشه را بادشکست.
دل من سخت شکست...هیچ کس هیچ نگفت ازخودم میپرسم ارزش قلب من ازشیشه یک پنجره هم کمتر بود؟!؟

bache+ پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ق.ظ

گاهی احساس آخرین بیسکویت باقیمانده دریک بسته ساقه طلایی را دارم!تنها،شکسته...و ازهمه بدتراینکه او که مرا میخواست دیگر "سیر" شده است!

bache+ پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام
آقای سعیدی مطلبایی که میذارید خیلی قشنگو احساسیند.حرف دلای عاشقه.
اماااااان از عشق و عاشقی!

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

bache+ پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

بچه ها من فقط مطمئنم اخلاقو نمیفتم!خدا این درسای عمومیرو از ما نگیره!
بگو آمین.

اینقدر مایوس نباش انشاالله که همشو پاس می کنی.

mehr پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:53 ب.ظ

عشق یعنی اینکه وقتی یه اس ام اس ازش میاد حتی قبل از اینکه بدونی چی نوشته لبخند بیاد روی لبت
همینکه یه لحظه بهت فکرکرده واست یه دنیا می ارزه.

مطلبتون قشنگ بود.مرسی

:-* پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

:-):-*:-D;-).......
kheili vebe bahali darid.be vebe bache haie otagh amal91 sar bezanid.

حتما....

bache+ پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ب.ظ

ایرانی هامیگن،ازدل برودهرآنکه ازدیده برفت،امافرانسویها میگن،به قلب مانزدیک است آنکه ازچشمهای مادوراست(فرانسوی میخوامت).

تنها صداست که می ماند.

bache+ پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

واااااااااای چقدر زبان زیاده!!!

واقعاااااااااااااااااااااااااااا؟

Rohani شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ

اخیییییی اقای سعیدی چقد احساسی ....................
بچه ها به نظرتون عشق بالاتره یا دوست داشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چند وقته ذهنمو مشغول کرده به نظرخودم عشق دلم میخواد نظرشماهاروهم بدونم

f شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

بازم خانم گوگوش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اشکالی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

bache+ شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ

خدایا...
تو را چه کسی در آغوش میگیرد که اینگونه
"آرامی"...‏

bache+ شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ

عشق‎...‎
آدم را به جاهای ناشناخته می برد. مثلا به ایستگاهای متروک،به خلوت زنگ زده ی
 واگن ها!
به شهری که
 فقط آن را در
خواب دیده...
وقتی عاشق شدی_
ادامه ی این شعر را
تو خواهی نوشت!.!‏‎!?‎

REZAOMIDI4444 یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

خب دیگه بسه گوگوش خیلی گوش کردیم بزن اهنگ بعدی!!!!

100000000000000000000 بار هم گوش کنی خوبه.

علی دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ http://websher.vcp.ir

میون قلبای امروزی ما نمی دونم چرا نمیشه پل بست
واقعا چرا؟؟؟؟؟؟

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

اقای سعیدی میشه یه کاری کنی وقتی میای تو وبلاگ این اهنگه پخش نشه و هر کی خاست خودش بره پلی کنه؟؟!!؟؟
اینطوری بهترنیس!!؟؟!!

خوب اگه دوست نداری گوش کنی کلید پاس رو بزن.

افسانه شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ق.ظ

شعورت اونقدر کمه که از شعر های یه خانم بی حجاب در وبلاگ اسفاده می کنی. بعنوان همکلاسی واستن متاسفم.

اولا که شعر نه و آهنگ.چون شاعرش روزبه بمانی هست.و شاه ماهی اجراش کرده. دوما شعورم از تو بیشتره که به کسی توهین نکنم.در ضمن برای خودت متاسف باش که ذوق شنیدن آهنگ های درست و حسابی ایرانی رو نداری.
اشتر به شعر عرب در حالت است و طرب/ گر ذوق نیست تو را کژ طبع جانداری

REZAOMIDI4444 یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ


خو لااقل مدیاپلیرو بالای صفحه بزار که اگه من دوس نداشتم بتونم سریع قطش کنم
اینجوری هنوز وبلاگ کامل باز نشده این اهنگه پخش میشه
بهتر نیس؟؟!!؟؟

وای چقدر بهانه می گیری.

جابری یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:01 ب.ظ

اقای سعیدی واقعا با لفظ درستی صحبت نکردید ها.هرجند که شعر ایرانی باشه و هرقدر که شما به شعراوصدای کوکوش علاقه داشته باشید ایندلیل نمیشه که اینطور با همکلاسیمون صحبت کنید.

طرف برگشته به من توهین کرده دیگه چه طوری باید جوابشو می دادم.اگه طرف دختر نبود هم اینطور طرفشو می گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟

Rohani یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

عه اقای امیدی خوش به حالتون اهنگ وبو من اصلا نشنیدم چه وقتی با لپ تاب میرم چه وقتی با سیستم در هر دوحالت نمیخونه از شانس قشنگ ماس دیگه

اگه نتونستید، برید کافی نت و گوش کنید خیلی قشنگه.اگه تو کامپیوترتون اجرا نمی شه باید جدیدترین فلش پلیر رو دانلود کنید.

جابری سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ

طرف هر کی میخواد باشه.هرکس به اندازه قدرش حرف میزنه.من میکم جوابش رو نمیدادی بهتر بود تا هم اون از حرف خودش خجالت بکشه هم دهن تو به این حرفا باز نمیشد.طرف هیج کدوم هم نیستم.

اون کسی که خیلی راحت به من توهین می کنه این چیزا حالیش نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد