پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

جالبه بخونید

نامه های دانشجویان در پایین برگه امتحانی


عکس هایی از نامه های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان


عکس هایی از نامه های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان


عکس هایی از نامه های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان



عکس هایی از نامه های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان


عکس هایی از نامه های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان


عکس هایی از نامه های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان

نظرات 8 + ارسال نظر
bache+ یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ

خیلی قشنگ بودن!
دلم سووووووووخت‎;-(‎
نوشتنش کار واقعا سختیه تمام غرور و شخصیتت میره زیر سوال.خدا نذاره هیچکی به این مرحله برسه!

آمین

bache+ یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ

یه نادون یه کتاب مینویسه صدتاعاقل نمیتونه پاس کنه،ایام امتحانات‎ ‎‏ همچنان تسلیت!

تسلیت

bache+ یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ

إ....!!!!
آقای مقدم شما امتحان نداری!؟

چرا امتحان دارم
شما کار دیگه نداری؟
می خوای باز گیر بدی به ما عایا؟

Rohani دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

بچه ها این ترم اوضاع من خیلی داغونه فقط خدا کنه همه شو پاس کنم من که دیگه نمیکشم نمیدونم من انقد امتحانامو بد دادم یا همه بچه ها این طورین؟؟؟؟

منم مثله شما هستم
فقط دلم می خواد تموم بشه دیگه برام مهم نیس چی بشه

سعیدی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ق.ظ

سلام.چشمم روشن بی نوبت آپ می کنی؟؟؟؟؟؟

تصیره منه که چرخ وبلاگ رو می چرخونم ، باید میذاشتم از رونق بیوفته تا نوبت رعایت بشه
در ضمن دیروز نوبت خودم بود

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ق.ظ

خو راس میگه علی جان
بچه ها همه چسبیدن به درس باز دم ابوالفضل گرم یه چار تا مطلب میزاره وگرنه ادم با چه امیدی پاشه بیاد اینجا !!؟؟!!
والا به قــــــــــــرعــــــــان!!!!

مرسی رضا جون

javad چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ق.ظ

من تا حالا واسه هر امتحانی دو الی سه ساعت وقت میزاشتم همشم خداروشکر بد ندادم.ولی انگل فرق فوکوله استادش نمره نمیده باید بدجوری بخرم

2013 چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

خیلی خوبه که با 3-2 ساعت وقت گذاشتن همش قبول می شی

خوش به حالت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد