پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

قابل توجه اساتید محترم و بزرگوار

به خدا ما طاقتش رو داریم

اصلا مرگ یه بار شیون یه بار

من یکی که هر روز تا از خواب بیدار میشم با وضیتی که تو عکس پایین هست میام پشت کامپیوتر

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRYoekVstp_W3A7LhmfExERxkib15YR38TfLO1K3pA5BPu1UzXj

ولی وقتی می بینم هیچ خبری نیس میخ میشم به صندلی و باز تا فردا صبر می کنم و فردا هم همینطور پیش میره

اساتید بزرگوار تورو خدا،التماستون می کنم یه بار برا همیشه راحتمون کنید و نمره ها رو هر چه سریع تر وار کنید

به خدا اشکمون رو در آوردین

http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/60987.jpg

به خدا مردیم از استرس و دلهره

کمرمون زیر بار سنگین این امتحانا خم شد به خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


نظرات 9 + ارسال نظر
Rohani سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ

اخ گفتین منم همینطورم دیگه داشتم شک میکردم گفتم شاید من یه جای کارم مشکل داره این طوری که نمراتمونو نمیبینیم استرسمون بیشتر میشه خداکنه وقتی نتایجو میبینیم هممون قبول شده باشیم ینی میشه خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من هر وقت میخوام برم نمره هارو ببینم کلی به اطرافیان میگم دعا کنید قبول شده باشم دیگه برای همه جالب شده بدونن من امتحانامو چطوری دادم داره ابروم میره خدایا این دفعه روهم در حق من لطف کن همون طوری که تا حالا لطف کردی

ینی میشه خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

حتمن میخان همه نمره ها رو یدفه بزنن تو سایت غافلگیرمون کنن!!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ق.ظ

خوبه که نمره ها بعدازامتحان انگل بیاد چون ممکنه تمرکزمونو از دست بدیم.به هر حال شاید مصلحتی در کار بوده که تاحالا نیومده.

به خدا نمره ها بیاد راحت میشیم
الان استرسمون بیشتره
وقتی نمره ها بیاد حداقل می فهمیم که اوضاعمون چجوره

bache+ چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:16 ب.ظ

تمرکز!؟؟؟
تمرکزی هم هست عایا!؟؟
من یکی که مدام به فکرشونم!
بابا نمره ها رو بدید دیگه مردیم از استرس!

کاملا موافقم
فکر می کنم می خوان همه نمره ها بیاد بعد بزنن تویه کارنامه و بگن که باید والدینتون بیان دانشگاه تا کارنامه رو بهشون بدیم
خخخخخخخخخخخخخخ
چه جالبه اگه اینطوری بشه
یه لحظه یاد ابتدایی افتادم
هییییییییییییییییییییییییی
یادش بخیر

atefe چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

man az hamin teriboon elam mikonam hamatoon oftadiiin
albate khoda nakone baz nayayid bem betopid k felaaaaaaaaaaaan

man az hamin teriboon elam mikonam in term mashrutam
albate khoda nakonah

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

ممنونم از این همه امیدی که به ادم دادید الان میرم با تموم انرژی میشینم انگل میخونم

مهمون عزیزتون پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

نمره های ماهم هنوز نیومده.مردیم ازاین همه استرس.خداکنه تا قبل از تموم شدن امتحانا حداقل نمره ی 2تادرس بیاد.

خوش اومدی مهمون عزیزمون
خداکنه

2013 چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

همه نمرات اومده خوشحال باشین

بد بخت شدیم رفت

Rohani چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ

عاقا تغذیه ودارو ومیکروب مونده خدا به خیرکنه من میترسم دیگه قلب واسه من یکی که نمونده

من که بدبخت شدم رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد