پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

تبریک میگم

پیروزی با شکوه و مقتدرانه ایران در مقابل کره جنوبی و صعود تیم ملی ایران به جام جهانی بر شما دانشجویان و همه هموطنان عزیز مبارک باد


نظرات 18 + ارسال نظر
جابری سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

واقعا دمشون کرم که با این حرکت و برد مقتدرانه علاوه بر نشان دادن اقتدار و همبستکی یه جواب محکم و بسیار عالی به سرمربی کره دادند که دیکه از این نظرات نده.همجنین از نظر اقای میثاقیان که قبل بازی لبنان داده بودن کمال تشکر را داریم;ایشون کفته بودن که:اکر لبنان راببریم کره را حتما میبریم که همینطور هم شد!!!!!

دمشون گرم

bache+ سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

به همه صعودمون به جام جهانیرو تبریک میگم.
واااای آقای مقدم شما امتحان نداری؟!عاااااایاااا!؟
‏!

به خدا امتحان دارم
من امتحان دارم هیچی هم نخوندم
خوبه عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Rohani سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

اخ جون جام جهانی بچه ها تبریک واقعا
با این که اصلا اهل فوتبال نیستم ولی امروز داشتم فوتبالو میدیدم وقتی دیدم صعود کردیم کلی خوشحال شدم
خدایا ایشالا ماهم مثل کشورمون با پاس کردن تموم درسای ایت ترم به ترم بالاتر صعود کنیم

آمین

bache+ سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

وا خانم روحانی چشمم منور با این همه جزوه میکروب فوتبال هم دیدید!؟؟؟
آقای مقدم حالا که به این نتیجه رسیدید که امتحان دارید برید امتحانو بخونید!
آفررررین برو سر درس و مشقت که فردا نیفتی!‎:-P‎
‏!
موفق باشید!

من از اول می دونستم که امتحان دارم
این شیوه جدید درس خوندنه
من به شیوه نوین و ابداعی خودم درس می خونم
الان تو مرحله آزمایشی هست و البته نتیجه اش برام مهم نیس چون شیوه خوبی هس

bache+ سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

آفرین.موفق باشید!
ترم بعد که من و شما دوباره همین واحدارو گذروندیم یادمیگیرم که دیگه از این روش های ابداعی استفاده نکنیم!

نمی افتیم ایشاالله
من همچنان امید دارم
مرسی شما هم موفق باشید
راستی یادم رفت اینو بگم که من عمده درس خوندنم از 12 شب به بعده که اینطوری که یادم میاد چند ساله که درس خوندن تو شب رو امتحان کردم و جواب گرفتم پس خیلی هم بی خیال نیستم

Rohani چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ق.ظ

بچه مثبت چشم خودمم منورشده چه برسه چشم شما اخه وقتی هیچی از درسا نمیفهمم مجبورم خودمو به یه سری چیزای دیگه مشغول کنم دروغ میگم بگو دروغ میگی؟

من که کاملا موافقم آخه این حالتو درک می کنم

سعیدی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ق.ظ

تبریککککککککککککککککککککک

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ق.ظ

❤ I ❤ R ❤ A ❤ N ❤

javad چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ

منم برده شانسیه ایران در برابر کره رو تبریک میگم
انصافا چیزی که باعث شد ایران بره جام جهانی حرفه سرمربی کره بود اون با این حرفش باعث شد تا ایرانی ها غیرتی بشن و اگه ایرانی جماعت غیرتی بشه کره که سهله اسپانیا رو هم میبره.
البته خدا هم بدجور هوامون رو داشتا.اون ضربه ی سری که کره ایه دقیقه ی آخر زد فک کردم رفت تو گل

ببین خودت داری میگی غیرت ایرانی این برد رو به ارمغان آورد پس با تلاشی که کردن بی انصافیه بگیم شانسی
خدایی بچه ها از جونشون مایه گذاشتن

ماما چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ http://obstetrics91.blogfa.com/

سلام دوستان با افتخار لینک شدید

مرسی

atefe چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

dame harchi maashadieeeeeeeee garm
dame reza ghochan nezhade mashadi az hame gar,m tarrrrrrrrrrrrrrrrrr
tabrik brezil

جابری چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

اقا جواد تو که خودت بازیکن ملی هستی و بازی ملی خیلی داشتی باید بدونی که بازی تو اون هوای شرجی و مقابل اون همه تماشاجی و اون وضعیت جقدر سخته.بس نکو شانسی عزیز جان

s.ali.m چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

Hello to all ...
The game was good . Liked
Koreans did not believe them
....
Hoping to win over Spain, Argentina, Brazil & Germany
....

s.ali.m پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

just soccer R.qochan nejad

javad شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:18 ب.ظ

جابری جان به هر حال شانس اوردیم موقعیت های اونا کجا موقعیت های ما کجا.
هم بازی رفت شانس اوردیم هم بازی برگشت مزدک میرزایی هم این حرفو زد.
حالا منو تو بیایم الکی بگیم شانس نیوردیم که چیزی درس نمیشه.وکیل مدافع کره نیستم که ازش حمایت کنم تو هم احساسی نباشی بهتره
به هر حال مهم اینه که ایران برد ایشالا میره برزیلو بهترین بازی های خودشو میکنه.
دمه کیروشو بازیکنامون گرم که حاله چوی رو گرفتند.

جابری یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

جواد جان منم وکیل مدافع تیمی نیستم ولی ایران با برنامه بازی کرد.هم رفت و هم برگشت.
اتفاقا خیلی هم راجب ایران احساسی هستم.صعود به عنوان تیم اول تو این گروه واقعا کم حرفی نیست.9امتیاز از 3بازی واقعا سخته.به اینها هم فکر کن

modestman نجفی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

گمشن با این بازیشون تو جام جهانی آبکشن آبرو ایرانم میبرن
فقط شانس دارن خدا وکیلی

جابری سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

تا قبل اینکه بریم جام جهانی بال بال میزنن واسه رفتن و ملت حمایتشون میکنن ولی بعد رفتن اینطوری میکن.بازی فرانسه و ایتالیا رو سال 1998اکه اشتباه نکنم به خاطر بیارید که شانس جی بود.تازه شانسی رفتیم ولی مهم اینه که رفتیم و هدف ما بردن غولای دنیا مثل اسبانیا نیست.هدف ما قرار کرفتن در کنار این بزرکان فوتبال هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد