پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

عکس های حیرت انگیز از نشنال جو گرافیک

عکس های حیرت انگیز از نشنال جو گرافیک


دیدنشو از دست نده!

  

عکس های حیرت انگیز از نشنال جو گرافیک



 


نظرات 8 + ارسال نظر
ترمه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ http://shop.hamisheonline.com

سلام دوست خوبم
امیدوارم تو وبلاگ نویسی موفق باشی

اگر مایل بودی وب سایت من رو لینک کن تا بازدید کنندگانمون رو با هم به اشتراک بگذاریم و من هم با افتخار شما را به عنوان یکی از دوستانم در بخش پیوندها که در پایین ستون سمت راست سایتم قرار داره لینک خواهم کرد ( برای تبادل لینک با ایمیلم تماس بگیر یا از صفخ تماس با ما برام پیام بزار)

اگر اطلاعاتی در مورد دانشگاه و امکانات آموزشی در زمینه ارشد و دکتری می خواهی به وب سایت من مراجعه کن تا اطلاعات لازم را بدست بیارید
ما مشاوره رایگان هم به تمام دانشجویان داوطلب ارشد ارائه می کنیم

حتما به من سر بزن مشتاق دیدارتم
دوستدار شما ترمه
آدرس سایتم shop.hamisheonline.com هست
صفحه ارتباط با من هم
http://shop.hamisheonline.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/

abolfazl hosseini fard moghaddam شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ

قشنگ بودن
تورو خدا یکی به داد من برسه یکی یه راهی بذاره جلوم من تازه الان رسیدم خونه می خوام درس بخونم
خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااکمکم کن
به خدا من می خواستم این امتحانو از چهارشنبه بعد از امتحان میکروب شروع کنم ولی هر چی کار بود تو این چند روزه دست به دست هم دادن تا من تو این ساعت از شب امتحان فقط نصف جزوه های انگل رو بخونم
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

منم با خودم میگفتم تو دوروز به راحتی میشه انگلو خوندو دوره کرد ولی رسما یه هفته اس مهمون داریامون شروع شده حالا حالاهم مهمون داریم خلاصه کلام این که انگلو صبح با زور تمومش کردم

سعیدی شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ

خیلی قشنگ بود.

Darya یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

بسی بسیار بسیارتر زیبا و جذاب . . .

!! یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ

قشنگ بودند

modestman نجفی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

cooooooooooool

قدم رنجه فرمودین

atefe یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ http://http://2tadivoonee.blogfa.com/

yadesh bekheyr rozi k baham inaro gozashtim zeinab=)) emtehan dashti nazashtam bekhoni

وای اون روز تو چقد بیکار بودی دلم میخواست بزنمت خدایاااااااااااااااااااااا

morteza یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ

عکسهای قشنگی بودن.در ضمن به عاطفه خانم بگید جرا وبشون باز نمیشه نکنه عکسای منشوری کار دستشون داده؟

اوه بابا اتی وبش خیلی وقته تعطیله به خاطر یک سری مسایل معذرت خواهی ام کرد شما نبودید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد