پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

گل کاشتی؟

عاقا چه کردید با نمرات وامتحانات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بنویسید چه کردید تا تسلی  دله همکلاسیاتون باشید 


ایشالا تابستونه خوبی رو پیش رو داشته باشید.................



نظرات 10 + ارسال نظر
Rohani پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ب.ظ

اول از همه خودم بنویسم که خداروشکر تا این جا همه رو پاس کردیم ایشالا مابقی هم همینطور باشه نمرات خیلی بالا نیست ولی بازم به قبولیش می ارزه

خخخخخخخخخخخ

eshghe farma پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ب.ظ

Aghs doa konid in farma ro pas beshim.farma ro pas beshim tamome.angal ham khoda rahm kard nayoftadim.

ایشالا پاس میشین من که فارماومیکروب وتغذیه رو داغون دادم خدا رحم کنه

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

کاش میزاشتی کامل بشه بدن این پستو میزاشتید
هنوز زوده
نمره ها تو راهن بزار برسن ...

از الان گذاشتم دیگه حالا شما نمراتتون کامل شد جواب بدید

abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

منم فقط می نویسم خانم روحانی خوش به حالتون
برا ما هم دعا کن وضعیتمون خوب بشه

ایشالا همه پاس شن من که میخوام بقیه نمراتوببینم دستم میلرزه

morteza یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ

3 تا درس رو با شانس پاس کردم یعنی لب مرز بودما خدارو شکر.بیشترین نمراتم تو درسهای 1 واحدی بود چی میشد همه درسامون 1 واحدی میشد این 3 واحدی ها بیچارمون کردوقشنگ تو این ترم میشه درس خونترین های کلاس رو شناخت گرچه به گمانم اکثر بچه ها می شناسنشون

سعیدی دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

من که همه رو قبول شدم فقط میکروب هنوز جوابش نیومده تا ببینم چند می شم.

خوش به حالتون

[ بدون نام ] دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ

وای بچه ها از نمره دارو چه خبر؟؟!!!!!!!
من که افتادم نمیدونم زیاد انداخته یا نه...

گویا نصف بیشتر از کلاس افتادن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ

شما خودت هم افتادی؟

شما با شخصیت حقیقیه خودت بیا تا منم راستشوبت بگم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ب.ظ

اگه دارو افتاده باشیم چه ترمی باید دوباره برداریم؟
کسی میدونه؟

قرارشد خانم صمدی یه کلاس این ترم برامون تشکیل بدن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ

من همون sss...هستم!!
ok

اره من افتادم من همون روز امتحان گفتم افتضاح دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد