پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

فصل بازی

بروبچ یه چندتا بازی بتون پیشنهاد میکنم تو این چند وقته برید بازی کنید

1-devil may cry 4 and 5

بازی که واقعاً معرکه اس از لحاظ گرافیکی و تلفیقی از بازی شمشیری و تفنگی هست در محیطی خیالی و فانتزی وهر دو نسخه این بازی چه شماره 4 و چه 5 که در همین سال جاری وارد بازار شد بسیار زیبا و بازیگر پسند هست 

2-assassins creed

بازی با گرافیک عالی که مخاطبان بسیاری در سراسر جهان دارد و کسانی که عاشق بازیهای شمشیری هستند حتماً نسخه های مختلف این بازی رو بیابند البته به جز نسخه 4 که من عکسشو گذاشتم چون فکر کنم هنوز منتشر نشده باشد

3-tomb rider

بازی که در واقع پر سرو صدا ترین بازی امسال تابحال بوده است این بازی از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار است که در آن حتی ریز ترین حرکات کارکتر،درختانو حتی صدای باران و حرکت قطرات باران به طرز شگرفی به تصویر مجازی در آمده است

4-max payne 3

بازی اکشن تفنگی با گرافیکی بی نظیر در شخصیت سازی و حرکات کارکتر و داستانی فوق العاده جالب

5-resident evil 6

این بازی با توجه به مخاطبان بالا زیاد احتیاجی به معرفی ندارد اما در این سری جدید بازیکن با چندین داستان مختلف و زیبا از چندین کارکتر مواجه است در محیطی فوق العاده زیبا با گرافیکی مثال نزدنی

 

6-the last remnant

بازی استراتژیک با گرافیکی بالا در محیطی فانتزی و داستان بسیار زیبا که گیمر را به دنبال خود میکشاند البته در حالت کلی بازیهای استراتژیک با توجه به طولانی بودن ،فکری بودن وسخت بودن مخاطبان کمتری نسبت به بازیهای اکشن دارند اما این بازی می تواند تجربه متفاوتی برای بازیکنان خود باشد

7-street fighter IV

با توجه به کمتر شدن میل ساخت بازیهای مبارزه ای خیابانی دو نفره این بازی نیز می تواند تجربه خوبی برای کاربران بازیهایی چون تیکن و مرتال کومبت باشد

8-orcs must die

بازیی با گرافیکی ساده بدون محدودیت سنی و جنسیتی خاص که دارای رنج مخاطبین بسیار بالایی می باشد 

9-و اما بازی gta 5  که بسیار منتظر رسیدنش بودید به درد تابستونتون نمی خوره و تاریخ انتشارش چیزی در حدود 70 روز دیگه هست یعنی 17 سپتامبر پس بیخیالش فقط عکسشو ببینید

با تشکر میبخشید دیگه صفحه هم سنگین شد قربون همتون انشالله لحظات شادیو داشته باشید با بازی در ماه رمضان التماس دعا از همگی


نظرات 11 + ارسال نظر
Rohani چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ق.ظ

عه چه جالب همین امروز داداشم رفتش دو تا بازی گرفت یعنی انقد تو خونه بیکارید که وقت به بازی کردن هم میرسه؟خوش به حالتون

نه بابا منو بازی باسه بچه ها گذاشتم من میرم کلاس خط کلاس نقاشی گل سازی مونجوق دوزی اینا
ولی خارج از شوخی خیلی سرم شلوغه بازیم کمتر میرسم بکنم شاید حدود 50 60 بازی داشته باشم هنوز دست نخورده کنار هستن ایشالله وقت بشه بازی کنم

جابری چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ

مرسی از معرفی بازی هات. راستی یه بست بزارید ببینیم بجه ها برنامشون واسه اوقات فراغت تابستان و ماه رمضان جیه

هیچی الافن کلن دیگه

Rohani چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ

شما که این کلاسارو میرید منم فردابرم کلاس کشتی وفوتبالو ورزش های رزمی ثبت نام کنم خوبه ها؟

عیب نداره بالاخره شاید موفق شید منم دارم تو اون رشته ها سعیمو میکنم نه راستیتش چندتا زبان رو با هم شروع کردم یادگیری سرم خیلی شلوغه

Rohani چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ب.ظ

اخ اخ پس سر کلاس زبان تخصصی قراره...........

هیچی ولش کن موفق باشید ولی من اصلا به زبان علاقه ندارم خوش به حالتون دوست دارید موفق باشید

نه بابا کو تا زبان تخصصی ما، همون انگلیسی مونم تا زبان تخصصی تموم کنیم بسه منظورم زبانای لری ترکی گیلکیو اینا بود نه زبونا فرنگی خخخخ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ب.ظ

این نمره میکروب پس چرا نمیاد بچها؟

استاد خسته است حالا میاد

REZAOMIDI4444 جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ق.ظ

محمدجان ممنون
راسی فک کنم این بازی اخریه که گفتی قرار بود اخرای اسفن پارسال بیاد تو بازار نیومد حالا گفتن شهریور
ینی میاد؟؟!!؟؟
بدش هم کجا ما بیکاریم که نوشتی
همه به کل الافن!!میدونی سر من چقد شلوغه؟؟هزارتا کار دارم که خدا میدونه کی تموم بشه شب تا صب پلک به هم نمیزنم
بله عزیز من اینجوریاس
ولی زبانو باهات موافقم واقعن خوب و به درد بخور هــــــــــــــــــس!!!!
:)

محرابی جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ب.ظ

بابا اینا که همشون خشنن من که اصن اعصاب ندارم. یه چند تا بازی دخترونم میذاشتین

ارک ماست دای به درد دخترام میخوره
تازه بازی دختر و پسر نداره بازی کنید درگیرش میشید میفهمید چی میگم ما که هر بازیی هست خونوادتن بازی میکنیم حتی فوتبالم فقط پسرا خانواده بازی نمیکنن دخترام بازی میکنن چه برسه گیمای دیگه
دنیا عوض شده، یه سر به بازیهای آنلاین بزنید ببینید ترکیب جنسیتی دخترا بیشتر از پسراست اینقدم خوره هستن که حریفشونم نمیشه شد

محکامه شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ق.ظ

خانم محرابی راست میگه انا چیه گذاشتید فکر نکنم مورد علاقه دختر خانم ها باشه

حالا یه بار ما یه چیز کاملا پسرونه گذاشتیم، اگه این دخترا بذارن، شما کوتاه بیاید سری بعد یه چیز نسبتاً دخترونه میذارم

یونس یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ق.ظ http://guardian.blogsky.com

سلام...آدرس جدیدم
و منتظر حضور سبزتون

H.M شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ

با اجازه سید عزیزم. خانم روحانی و محکامه برای کمتر دیدن صحنه های کشتار به نظرم بازی های استراتژیک گزینه بهتری. کشتار جزئی از بازی های اکشنه. با حرف سید موافقم بازی دختر و پسر نداره. مهم اینه که باید تو بازی سعی بشه از فکرت بیشتر استفاده کنی

Rohani شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

من کاری به این نوع بازیا ندارم بحث من با اقای نجفی سر کلاس های اوقات فراغت بود والا به قول اقای نجفی بازی دختروپسر نداره که هر کی هر بازی رو که دوست داره بازی میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد