پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

ای بابا یکم آدمیزاد باشید

هرچی گشتم پیدا نشد 

یک سال، یک قرن، آخه اینا مدله خداییش 

no way! this model be my fashion 

i bet u never choose one of them 

lets go to see them 

come on 

بریم ادامه مطلب ببینیم چه خبره

 

 بنگر خداییش ببین دنیامون چی شده

اینام شد مدل مو

A-مردونه

1- مدل خروس لاری

 

۲-مدل باغبانی 

 

۳-مدل حاچخانمی 

 

۴- مدل نیمچه خروس فوتبالیست

 

۵-مدل ؟ 

 

۶-مدل سبیل کله  

 

B-زنونه 

1-مدل مزرعه  

 

2-مدل سامورایی  

 

3-مدل جوجه تیغی 

 

4-مدل ؟ 

 

5-مدل آمازونی بلوند 

 

6-مدل؟ 

 

7- مدل جوجه ای 

 

8-مدل؟ 

 

9-مدل حرمی (مدل خدامی)  حالا خودشون اسمشو گذاشتن rainbow

  

یه کمکی در اسم گذاری این عکسا بکنید دیگه مخم به جایی راه نداد

 

 

C- یه چندتا مدل آدمیزادیم میزارم دپرس نشید اینا که میذارم پسرونش با آبی تفی و اندازه یه تک ناخن ژل درست میشه 

اما زنونه هاش فک کنم از بین صد تا چند میلیونی پول یه نصف روز وقت و پنج شیش تا قوطی تافت چند ساعت بافت نیاز داره دقیق نمدونم اگه خانوما میدونید کمک کنید  

 

  

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

به دلیل مخالف بودن برخی از تصاویر با موازین شرعی، بنده برای رضایت همه ی شما عزیزان به سانسور آنها پرداختم و اگر کیفیت این عکس ها به حد نامطلوبی رسیده عذر خواهی میکنم 

نظر یادتون نره ضمنن بنده سعی در رضایت همه مخاطبان وب دارم نه صرفاً جنسیت یا قشر خاصی پس عزیزان لطفاً خرده نگیرید که مطالب به قشر یا گروه خاصی تعلق دارد ممنون از لطف همه ی شما عزیزان و آقای سعیدی دوست گل خودم

نظرات 17 + ارسال نظر
ایران98 یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ

خدایی ادم میترسه این ادما رو از نزدیک ببینه.بازم مرسی که جند تا مدل انسان وارانه کذاشتی که ادم. ...

منم اولش شوکه شدم بعضیاشو دیدم

REZAOMIDI4444 دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:06 ب.ظ


خیلی باحال بودن مخصوصا اون مدل سیبیل کله
خخخخخخخخخ
خیلیاشون هم که اصن مدل نبودن طرف از خواب پاشده عکسشو زدن اونجا اخه اونم شد مدل؟؟؟؟

پناه بر خــــــــــــــــــــــــــــدا!!!!!

آره والله دیگه جدیدن حیوانات فقط داخل جنگل نیستن داخل شهرم پیدا میشن فعلن مدل توله سگی و سوسکی برا خانوما و خروسی هم برا مردا در اومده(واقعیاً اینا که گفتما) حالا دیگه فک کنم بیشترم بشه

سعیدی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:35 ب.ظ

مدل های جالبی بودن.
مرسی

تهران دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

عکس شما هم ترسناکه هاااااااااااا.....

آره بابا من از اینام ترستاک ترم
حالا مام زشتیم شمام باید بیای بگی
دست شما درد نکنه
ممنون از لطفتون
اما دوستان هرچی بگم من میذارم رو صداقت دوستیشون ممنون از صداقتتون

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

بسم رب الشهداء و الصدیقین
با سلام
برادر عزیز مطلب شما حاوی عکس های غیراخلاقی می باشد که مناسب و در شان یک وبلاگ دانشجویی و پرستاری نیست.
از شما جوان این مملکت بعید است که چنین عکس هایی را منتشر کنید،لطفا عکس ها را اصلاح بفرمایید.

اولاً شما چه جور به اینترنت دستیابی داری که با آی پی های مختلف وارد میشی و پیغام میذاری که نشون میده خود شما از طریق غیر قانونی دست رسی داری
دوماً هیچکدام از عکس ها حاوی محتوای غیر شرعی نیست(اگر بود نام ببرید اصلاح میکنم) و فقط انذاری به دانشجوهای عزیز هست که از این مدلها استفاده نفرماییند
سوماً برید جلوی جوانهای مملکتتون رو بگیرید که روز به روز توسط ماسون ها و شیطان پرست ها به فرقه های منحرف کشیده میشند
چهارماً واعظهایی به مانند شما اندرز میکنند در خلوت هایشان تنها خدا میدانند چه ها که نمیکنند
پنجماً بنده برادر شما نیستم زیرا یک فرزند مسلمان هیچ هنگام نمیتواند با کسانی که تنها نام اسلام را یدک میکشد برادر باشد برادران من تنها کسانی بودند که شرافت خود را طول تاریخ با خون خود در راه وطن به ثبت رسانده اند

ماما سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ http://obstetrics91.blogfa.com/

امیدوارم اون مدل موهای فجیعش خیلی تو ایران مرسوم نشه !

امیدوار باش کلش مرسوم نشه چه برسه خوبهاش

Rohani چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ

اوف که بعضیا به چه چیزایی گیر میدن خداییش اقایا خانوم محترم شما اگه بری تو خیابون یه سر بزنی صد تا از این بد ترو میبینی بنده خدا کار بدی نکرده که بعدشم ایشون این مدلا رو نذاشته که بچه ها برن خودشونو این شکلی درست کنن فقط جهت اگاهی بوده وبس!

ولشکن بذا راحت باشه
فقط شما که میتونی آی پی شو ببین یکیش خورده دانمارک یکیش خورده آلمان فیلتر شکنش جنسش خوب بوده
بعدش میاد باسه ما بسم رب شهدا میگه
عجب زمونه ای شده

شیوا چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ق.ظ http://just-kiss-1.blogsky.com/

اغا شما چی کار به مد داری هر جور دوس داری بگرد
اونام دوس داشتن اونجوری باشن
چه ربط ب کسی داره

دست شما تشکر

تهران چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام...جوابات بسیار دندان شکن و عالی ست....زیبایی به چهره نیس.. به اندیشه هست و شما ظاهرا بسیار مهربانی

ما دست و جواب دندان شکنی نداریم جواب باید با تبر وجودی خودش بت های مغز فرد مقابلو بشکونه
مهربونم شاید باشم اما چهرم به هیچ عنوان نشون نمیده
بعدشم مهم اینه اول آدم دلسوز باشه بعدش مهربون

Rohani چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:04 ب.ظ

اره دیدم واقعا به اسم شهدا چه کارا که نمی کنن همینان که باعث میشن بعضی ها انقد در مورد کشورمون بد بگن دیگه

ولش کنید یه چیزی بود تموم شد رفت

سعیدی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

این یارو فکر کنم از دهات فرار کرده.خوب هرکی هر طوری که دوست داره باید باشه شاید شما خودتون خیلی از اینا ضایع تر باشی.

تهران پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

مگه من از روی چهرتون گفتم مهربونی آیا؟؟؟؟؟؟

نمیدونم من منظورم این نبود

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:57 ب.ظ

کارمون به منکرات نکشه...
:)))
صــــــــــــــــــلوات!!!!

ایران98 جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

عجب.بس طرفدار این جور ادما هم زیاده.

سعیدی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:21 ب.ظ

آقای جابری اگه منظورتون من بودم بهتره بگم من نگفتم از این عکسها خوشم میاد.نظر من این بود که هر کس هر طور که دوست داره باید باشه و هیچ کس حق نداره که بگه چه جوری باید باشیم یا موهامونو چه مدلی آرایش کنیم.

ایران98 شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ

من اصلا شخص خاصی رو مخاطب حرفام قرار نمیدم.اقای سعیدینظرشمام محترم.

مهتاب دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام اقای نجفی مدل موهاتون خیلی بی ریخت بود قبلا پست های قشتگ تری میگذاشتید مثلا اون جواهراتی که گذاشته بودید خیلی زیبا بود خواهشااین دفعه مدل دستبند و النگو بذارید برای خانما خیلی جالبه

انشالله مد نظرم هست این سری مدل ساعت بذارم
انشالله وقت کنم میذارم
ممنون از حسن توجه تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد