پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

نمره میکروب اومدااااااااااا

سلام دوستان خوبم بالاخره انتظار سر رسید امروز دانشگاه بودم استاد حیدری رو دیدم الحمدو لله رفع کسالت شده بود بش


گفتم استاد تورو خدا نمرات مارو بزنین رو سایت گفت باشه امروز میذارم الانم نمره ها اومده برید ببینید


التماس دعاااااااا موقع افطار وسحراتون!!!!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
جابری جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ق.ظ

وای ای وای اینجنین بودند یاران بی قرار
صد دعا کردیم نمره مرحمت کردند کشتنداشکار
بشاتبید دوستان کز کف نرفتس این قلم
اعتراضی رخ کنید باشیدمشعوف و همی بس شادمان.

وزن و قافیشو خودتون مرحمت بفرمایید لطفا.یعقوبی شدیم واسهاین نمره ها

واقعاناااااااا

امنه جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ق.ظ

سلام شمابرستاری ازادقم هستید؟

اگه میشه رتبه لازم برای قبولی تورشته برستاری دردانشگاه ازادقم روبگید.ممنونم

سلام نه ما پرستاری دولتی هستیم رتبه من 8هزار بود ولی از ازاد خبری ندارم دوستان هرکی میدونه راهنمایی شون کنه لطفا

modest man (نجفی) جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

با سلام خدمت خواهر خوبمون آمنه خانم ممنون که به وب ما سرزدید
اما در جواب شما تا پارسال که سیستم یکپارچه نبود تقریباً در اولویت یک دانشگاه آزاد اگر انتخابتون پرستاری بود با ترازی در حدود5500 هم میتونستید بیارید
اما با توجه به یکپارچه شدن سیستم آموزشی و افزایش ظرفیت ها احتمالاً با رتبه زیر25000 در زیر گروه یک موفق به ورود به دانشگاه دولتی قم وباا رتبه به مراتب با 10 تا 20هزار فاصله نسبت به دولتی موفق به اخذ کسب ورود به دانشگاه آزاد میشوند(البته در اولویت اول انتخابی)
سوالی بود بازم در خدمتیم
حالا صب کنید رتبه تون بیاد اینجا مراجعه کنید بیشتر میتونیم راهنمایی تون کنیم که چی بزنید

[ بدون نام ] جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

من سال قبل رتبه ۳دانشگاه آزادقم شدم.دانشگاه آزادبه بومی بودن خیلی اهمیت میده وهمین شانس شرکت کننده های بومی رو بالا میبره.

REZAOMIDI4444 شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ق.ظ

بله اومد چه نمره ای هم اومد من که اعتراضو زدم پشتش با اینکه فایده ای نداره اما باز در ناامیدی...
:)

خداکنه جوابی رو که میخواید بتون بدن

REZAOMIDI4444 شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

اخه جوابی که من میخام فک نکنم به این راحتیا استاد بده
البته توقعم زیاد نیس ...
حالا تا ببینیم چی میشه
:)

REZAOMIDI4444 دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

امروز رفتم سایت
ما که به خاستمون نرسیدیم امیدواروم شما ها برسید
راسی
خانوم روحانی دیگه از کار ترول اومدین بیرون؟

عه چقد بد شد من که اعتراض نزده بودم باشه یک سری ترول میذارم براتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد