پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

برای نخستین بار در تاریخ موسیقی پاپ ایران

سلام به دوستان گلم.راستش امروز یه خبر بسیار خوشحال کننده به دستم رسید که حیفم اومد به شما نگم.یادتون باشه تو ترم جدید بهتون شیرینی بدم.

برای نخستین بار در تاریخ موسیقی پاپ ایران،نام یک هنرمند ایرانی وارد لیست کاندیدهای دریافت

جایزه از ''World Music Award" شده است. گوگوش،هنرمند پرآوازه ی ایرانی در دو بخش بهترین خواننده ی زن و بهترین اجرای زنده،کاندیدای دریافت جایزه شده است.با رای دادن به گوگوش،نه تنها به یک هنرمند بلکه به نام و آوازه ی ایران رای خواهید داد.


سایت جهانی «worldmusicawards.com» دراقدامی جهت معرفی بهترین خواننده ی زن سلبریتی سال گذشته بزرگ ترین نظرسنجی در این زمینه را ترتیب داده،در این لیست نام "گوگوش" به عنوان اولین ایرانی در چنین نظر سنجی های بزرگ جهانی آمده که افتخاریست برای همه ی ما ایرانیان و نشان دهنده ی این است که گوگوش یک  سلبریتی جهانی به شمار می رود و موفقیت های گوگوش همچنین رکورد هایی که به جاگذاشته مورد توجه جوامع غرب نیز شده من جمله رکوردی که چندی پیش در نوکیاتیاتر به وجود آورد، پس این فرصت را از دست ندهید و به گوگوش در این لیست رأی بدید و این عزیز رو در رسیدن رتبه های خوب این نظر سنجی حمایت کنید.
"برای رأی دادن به گوگوش کافیست روی عکس مربوط به گوگوش کلید کنید"
{برای شرکت در نظر سنجی کیلید کنید لطفا"}



نظرات 11 + ارسال نظر
modest man (نجفی) جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:00 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

عجب رای گیری مزخرفی بود
اولاً چرا مایلی سایروس نیست
بعدش چرا برترین خواننده عرب نجوی کرم که در سال جاری حتی از نانسی نبیل اجرم هم تو رای گیری جلو زد نیست
بعدش چرا هرچی شیطون پرست با ماسونه هستن این تو مثل مدونا- لیدی گاگا -برینتی اسپیر- کریستینا آگویلرا -پینک(یا همون اسمش آلیسیا مور)-نیکی مینناج و...
بعدش چرا اصاله ناصری خواننده سوری رو اینجا راه دادند(سیاسی بازیه)
بعدش چندتا نکته رو دقت کنید باحاله
1-حضور گوگوش
2-حضور لورن خواننده سوئدی برنده یوروویژن2012
3-حضور گسترده 10خواننده های عرب :اصاله ناصری-الیسا خوری-هیفا وهبی-مایا دیاب-میریام فارس-نادیا علی-نانسی نبیل عجرم-شیرینه عبدالوهاب و یارا
4-شانس برنده شدن بیشتر برا تیلور سویفت- آدله-سلنه دیون- آوریل یا یکی ازون شیطون پرستاست شاید هیونا هم با توجه به حضورش در کنا پی اس وای شانس کمی داشته باشه که بعید میدونم

آقای نجفی مشکل ما ایرانی ها اینکه خودمونو دست کم می گیریم.
من شخصا خودم تو کنسرت گوگوش افراد غیر فارسی زبانو دیدم و واقعا تعجب کردم.
این نظر سنجی نشون می ده که تو موسیقی پاپ ایران کسی رو دست گوگوش نیست.
در ضمن گوگوش رکوردهایی رو زده که برای جوامع غربی هم مورد توجه بوده و من خودم مصاحبه های زیادی از شبکه های غربی با گوگوش رو دیدم.
مثلا رکورد پرجمعیت ترین کنسرت سال 2000 برای گوگوش بود.
و اخیرا تو آمریکا رکورد سالن نوکیا تیاتر رو زده.و مسئولین این سالن از ایشون تقدیر کردن که عکساشم دارم.

جابری جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

اون یکی کاندیداها کیا هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

از ایران فقط گوگوش.
بقیه ی کاندیدا ها هم تو سایت اسمشون هست.
کلیک کن تا ببینیشون.

سعیدی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

در ضمن آقای نجفی خواننده ها باید صلاحیتشو داشته باشن که اسمشون وارد این لیست بشه.
مثلا مایلی سایروس کجا و سلنه دیون کجا؟؟؟؟؟

REZAOMIDI4444 شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

به به اقای سعیدی هم به وبلاگ سر زدن
علی جان دلم برات خیلی تنگ شده
خیلی وقته نظرام پاک نمیشن
احســـاس بـــدی دارم
:))

آقای امیدی عزیز منم دلم برات تنگ شده.تو هم خیلی وقته کامنت های غیر شرعی نمی دی.

modest man (نجفی) شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

جایزه تو جهان هیچوقت به صلاحیت داده نمیشه
بعدش صدا سلنه بهتر از مایلیه منم قبول دارم اما چرا هرچی خواننده شیطون پرسته باید تو این لیست باشه که صداشون به مراتب ضعیفتر از مایلی هم هست اما اون نباشه
بعدشم شما تمام کلیپ های لیدی گاگا پینک برینتی چریستینا رو نگاه کن وجدانن بگو چیزی از موسیقی تو اونا هست اون وقت آهنگ جولیین از مایلی یا اندیا از اینا رو هم نگاه کن فرقشونو بگو شما که موسیقیم کار کردی باید بفهمی فرق آهنگاشون چقدره
ولی به احتمال زیاد جایزه امثال برا تایلوره چون تو نظر سنجی تو آمریک امسال برنده شد

من هم با نظرت موافقم اما باید دید مایلی چندتا کنسرت تو یک سال داره ؟و چقدر بیننده برای تماشای کنسرتاش می رن؟.یا اینکه آیا رکوردی داشته یا نه؟.چندتا آلبوم موفق داشته؟آیا بین مردم محبوبیت داره یا نه؟سابقه ی خوانندگیش چه طوره؟و خیلی فاکتورهای دیگه.......

modest man (نجفی) شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:06 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

راستی من اصلاً این جایزه رو قبول ندارم چون بیشتر به جای صدای طرف به مسائل فرعی اون کار داره از جمله قیافه طرز نگرش وابسته های گروهی و....
اگرم گوگوشو انتخاب کردن بیشتر به خاطر مسائل سیاسیش بوده نه صدای خوبش
و الا من عظمت موسیقی چند هزار ساله ایرانو بالاتر از همه این جایزه ها میدونم
چه برسه بخام اونو با موسیقی بی محتوای راک رپ یا متال آمریکا مقایسه بکنم که اگر معنیشو بفهمید چیزی جز چرتو پرت نیست
مفهوم موسیقی ایران با آرامش آمیخته است نه با تنش مثل اونا
و همه میدونن مطلب اصلی در موسیقی آمریکا و اکثر نقاط جهان تنها مسئله صدای فرد نیست
و الا اصلاً شما نمیتونی سطح کیفی مسابقاتی چون یورو ویژن یا ام تی وی رو با سطح پایین این جشنواره موسیقی مقایسه کنی

آقای نجفی .عزیز دل برادر گوگوش آدم سیاسی نیست.این اولین باری هست که یک خواننده ی ایرانی وارد این جشنواره می شه.سبک گوگوش پاپه و آمیخته از عشق و احساساته.وقتی من دارم می گم رکورد سالن نوکیا تیاتر رو تو سال 2012 زده یعنی خواننده هایی مثل سلنه هم جمعیت کنسرتشون به گوگوش نرسیده.
رکورد سال 2000 هم که فوق العاده بود و دهن جوامع غربی رو باز کرده بود انشالله بعدا تصاویری از سال 2000 براتون می ذارم تا خودتون کف کنید

dokhtare hajagha شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

این وب،وب پرستاری فکر نمی کنم این مطالب برای این وب مناسب باشه.

دوست عزیز نظر شما قابل احترامه و تو این وب همه نوع مطالبی به جز مطالب سیاسی و مستهجن منتشر می شه چون سلیقه ی همه بازدیدکننده ها با هم متفاوته.

سعیدی یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

آقای نجفی شما اطلاعاتتون در مورد هنر گوگوش خیلی کمه.چون می دونم علاقه مند به موسیقی هستید پیشنهاد می کنم در مورد هنر ایشون بیشتر تحقیق کنید.
اینکه می گید گوگوش آدم سیاسیه کاملا غلطه حتی تو سال 88 تمام خواننده ها تو لس آنجلس جمع شده بودند و شلوغ کاری کرده بودن اما گوگوش که تو لس آنجلس زندگی می کنه حاضر نشد به جمع اونا بپیونده و بعدا هم شهره صولتی تو یکی از شبکه ها به شدت به ایشون توهین کرد.که من ویدئو این فیلم رو دارم و می تونم در اختیارتون بزارم.

نجفی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

اول نسبت به محبوبیت شما باید یه سر سایتای مطرح مثل یوتویب بزنی ببینی میزان بازدید کلیپهای خواننده ها چقدره
دومن خارجیا اکثراً کنسرت نمیگیرن بیشتر با کلیپ کار میکنن و فقط در بعضی از سبکای خاص کنسرت ارائه میکنن
بعدشم من منظورم از سیاسی از اون جنبه نبود

کلی خندیدم.
پس برو یوتیوب و اسم تک تک خواننده های ایرانی رو سرچ کن ببین کدوم مطالب بیشتری در موردش هست.
در ضمن کی گفته خواننده های خارجی کنسرت ندارن این حرفت خیلی مسخره بود خواننده به کنسرتش پا برجاست.
آقای نجفی لطفا فکر نکرده حرف نزن.
اصلا در آمد خواننده از کنسرتشه.چون ویدئو کلیپ ها و آلبوم ها توسط اینترنت سریع کپی می شه.به خاطر همین هم هست که گوگوش ثروتمندترین خواننده ی ایرانیه.

aaaa پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

akh joon dava
gogosh age khanande bood pesaresh ahange shokolati shokolati roo nemikhoond
rasti chera nazara pak nmishan vaghaaan

گوگوش چه ربطی به کامبیز داره.مگه پسر نوح راه پدر رو رفت؟؟؟

aaa پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:53 ق.ظ

to gogosh o ba noh moghayese mikoni?kambizo ba kanaan????
adam age to y chizi vared bashe aval yadgirisho az atrafianesh shoro mikone k bace ha sham jozve haminan
pas gogosh bar khalafe in ke khodesh sedaye khobi dare va khoob mikhoone khanande tarbiyat koon nisssssbahle

اگه گوگوش نمی تونه خواننده تربیت کنه هیچ موقع تو برنامه آکادمی نمی اوردنش.
من صدای قبل از کلاس های بچه ها رو دارم بعد از اتمام دوره کاملا عوض شدن و خیلی خوب می خونن.
گوگوش 60 سال خوانندگی کرده و رو استیج رفته،منی که3 سال موسیقی کار کردم می تونم صدا تربیت کنم اونموقع شاه ماهی هنر موسیقی ایران نتونه.
حرفای خنده داری می زنی.....تو برو همون رپ گوش کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد