پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

ترول


 

من و پدرم

 

نظرات 7 + ارسال نظر
نجفی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

بابا احسنت خیلی جالب بود
ولی سختی اون بازیارو اشتباه کردیدمن همش تا تش میرم اما اگه تحت شبکه بخایید با چندتا خوره بازی های بالایششو بازی کنید میفهمید بازی سخت چیه
وقتی رفیقت آخرش تو کال آف امتیازش میشه 700 مال تو میشه 100 میخای جفت پا بری تو حلقش که نشسته داره اونور میز بت میخنده
بقیش دیگه مسئله پسرونه میشه نمیشه گفت چی میشه ولی پسرا خوب میفهمن من چی میگم

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

با حال بودن
ممنونــــــم
:))))

خواهش میکنم

سعیدی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ

خیلی جالب و خنده دار بودن.
ممنون

خواهش میکنم قابلی نداشت

مهتاب چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام زینب جون خیلی بانمک بود راستی چرا دیگه نظر سنجی نمی ذاری

سلام مهتاب جون توفکریه نظر سنجی هستم ایشالا میذارمش

REZAOMIDI4444 یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

خدا بخیر بگذرونه هر موقع نظرسنجی برگزار میشه بدش یه اتفاقی میوفته!!

اخرش یه روز عکس منو میزنن تو دانشگاه کنارشم علتو مرگمو مینویسن نظرسنجی!

atefe سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ http://2tadivoonee.blogfa.com/

nazar sanji bezar siyasii
rohani mochakerim

من غلط بکنم اتی دست بردار جونه عمه ات

aaaa پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

khob siasi na ejtemayi
tarsoooooooooooooooooooooo

کو..........ت!به من میخنده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد