پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

آخ جون تاب بازی بلیط بگیرم بریم بروبچ

بچه ها در ارتفاعات کلورادو آمریکا در لبه یه دره همش 400 متری یه تاب خشگل زدن که بش میگن ترسناک ترین وسیله بازی دنیا  

البته تست کامل پزشکیو باید قبلش بدید

خلاصه اگه پایه اید من پایه ام

فقط بلیط آمریکا با ویزاش وخرج اقامتش با شما پول وسیله رو هم من حساب میکتم

چه کنم دیگه یه لحظه روح فردین اومد سراغم


نظرات 9 + ارسال نظر
abolfazl hosseini fard moghaddam سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

من پایه
خرج تو رو هم میدم
پول وسیله با تو
OK?

خدا خیرت بده
ولی با موتورت نمیشه رفتا

سعیدی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ

بچه ها به من ویزا آمریکا نمی دن پایه اید بریم ترکیه یا آذربایجان.

im so sorry
but we must go
i hope u came with me for next time

bache+ یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

منم میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!!!!!!!

بچه را نمیدن

REZAOMIDI4444 دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:14 ب.ظ


چی شد په؟
من کیفمو برداشتم امادم
خاستی بری زنگ بزن

جورابامو بپوشم اومدم

atefe سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ http://2tadivoonee.blogfa.com/

shotor dar khab binad panbe dane

dast shoma mersi hala ma shodim .... vaghan mamnon

aaaa پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ق.ظ

mage shotor bade?
heyvoon b in nazi adam labasho mibine yade anjelina miofte

دقیقاً
فک کنم خدا لبا شترو پروتز کرده
دمش گرم کارش خوب بوده
خب الان یعنی منو میبینید یاد آنجلینا میفتید
فک نمیکردم اینقد خشگل باشم

aaaa شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ

asan ghaziye porotez bad az afaride shodane shotor mood shood
hala toam inghad khoshal nabash khoshgeli az beyn mireeee mondani nis

ای رو رو برم
ىیکه بازار شده به ما
ای خدا اینا دوستن به ما دادی اون که میگه شتر اینم که مسخره میکنه میگه خشگلیت از بین میره

aaaa یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ

on k gof shotor ba man k joftemon yeki im
badesham ras migam dggggg khoshgeli az beyn mire b moror
rasi akase khowbi am hassiya

منو چه به عکاسی باو
و به قولی یارو
صورت زیبای ظاهر هیچ نیست
ای برادر سیرت زیبا بیار

aaaa دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ق.ظ

salavaaaaaaaaaaaaaaaat

برفس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد