پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

نظر سنجی با کل کل

توجه!!!!توجه!!!

به دلیل حضور نیافتن بچه ها در وب میخاییم تعطیلش کنیم بره

اگه موافق تعطیلی هستید عدد 1 کامنت بذارید

و اگه موافق تعطیلی نیستید عدد 2 با اسمتون رو تو کامنت بذارید(یا اسم مستعار سابقه دارتون رو)

خداییش ببینیم این پسرا بیشتر تو وبن یا دخترا

لشگر کشی کامل کنیدا بروبچیم که خبر نیستنم خبر کنید بیان ببینیم چی میشه

میخان ادامه بدیم یا نه

یا ما الافیم اینجا

و نویسنده های محترم آقا مرتضی ابولفضل جان و آقا رضا هیچ دقت کردید سالی یه بار پست میذارید

اگه میخاید مام وبو ول کنیم مهر ماه بیایم

آقای سعیدی جانم شمام نظرات موند پوسید میخای تاییدشون کن

داداش گلم شما که مدیری یه سر بزن به وبت عزیزم


نظرات 19 + ارسال نظر
Rohani جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ق.ظ

این بچه های ما نمیدنم چرا اینطورین خیلی ها میان وب ولی نظر نمیذارن البته کامنت میذاشتناولی بعد از یه قضیه ای ترسیده شدن اقای نجفی راست میگه بابا جون توروخدا اعلام حضور کنید تا ماهم یه دلخوشی داشته باشیم!
باتشکر

حضور بی ظهور که حساب نیست

Rohani جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ق.ظ

بچه ها یه پیشنهاد موافقید مدیریت وبو من دست بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخ شوخی کردم
روحانی متشکریم!

سعیدی جون موافقی فک کنم کل پستای همه ما نصف خانم روحانیم نمیشه

محرابی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ق.ظ

2 اره بابا دم شما و خانم روحانی گرم وبو خالی نمیذارید.
واقعا نویسنده ها کجا رفتن؟ چرا خبری از برو بچ نیست؟ فکر کنم تابستون خیلی بهشون خوش گذشته کلا همکلاسیاشونو فراموش کردن

همشون بدبختا دارن کارگری میکنن با زبان روزه سخته بیان وب
بازم دوستانی به مانند شما و چند عزیزی مانند رضا جان و محمد خان جابری به ما دلگرمی حضور در وبو میدن

جابری جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ

Two

شکراً

تهران جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

من میگم تعطیلش کنین....

thx

REZAOMIDI4444 جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

نه بزارید باشه من هستم
.
.
.
.
خانوم روحانی اگه شما مدیر بشید من اون متنمو میدم که بزارید
:))))

خخخخخخخ

REZAOMIDI4444 جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:11 ب.ظ

راسی یه پیشنهاد هم دارم
میگم نویسنده ها که لطف میکنن مطلب میزارن یه لطف دیگم بکنن این که تو یه روز نیان 4،5 تا مطلب با هم اپ کنن روز دیگه هیچ مطلبی نباشه
ممنون از همتون
:)

جور بقیه رو هم ما میکشیم

Rohani جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ب.ظ

اقای امیدی اگه منظورتون منم به خاطر اینه که حوصله ام نمیگیره هر روز مطلب اپ کنم یه وقتی ام که اپ میکنم چندتا باهم اپ میشه خوب شما ها برنامه ریزی کنید واسه خودتون کسی مجبورنکرده که همه رو تویه روز بخونید
البته یه پیشنهاده ها ناراحت نشید منظوری نداشتم!

اینم حرفیه

namaiandekelas91 جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

Na dostan edame bedid hata bedone vojode nevisandeganma az shoma hemaiat khahim kard!baraie nevisandegane aziz ham tanbihi darnazar begirid

امین جان شمایی یا سرکار خانم براتی هستید
البته امینو باید بگیم مسئول خدمات نه نماینده کلاس
حالا هرکدوم از بزرگواران فوق هستید فرق نداره
ولی شما که صاحب قدرتید باید لابی کنید به خانم صمدی بگید حالشونو بگیره و برا این خانم روحانی به علت فعالیت فوق العاده در وب تقاضای نشان لیاقت و افتخار کنید (آخه الان بازارش داغه همینجور نشان میدن)

نجفی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:05 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

حالا که موقع اعلام حمایته این پسرا نیستن
فک کنم رفتن حال اسرائیلو بگیرن
بیاید بابا قدسو خدا خودش آزاد میکنه
شما از وب اعلام حمایت کنید فلسطین پیشکش

امین جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

محمد داداش سلام
من نظرم 2
بعدش من مسئول خدمات که هیچی آبدارچی کلاس،نظافتچی کلاس،تدارکات کلاس،تعمیراتچی کلاس،جزوه چی کلاس،بارکشی چزوه ها و کلا مخلص بچه ها هستم
در ضمن تو تابستون کار تو خونه ها هم قبول میکنم آخه حقوق دانشگاه کفاف زندگیمو نمیده
کارگر خواستید مستقیم به خودم زنگ بزنید
در خدمتتون هستم

پنپ میخاستی 1 باشه
منم مسئول ارشادات و مشاورات و پخش انواع گیم، برنامه و متحول کننده هام
دمت گرم کار داشتم خبرت میکنم ولی پول نمیدما باسه ما مفتی باید کار کنی
خمشو هستی ولی تعمیرات چی دیگه نیستی اینو خالی نبند

k.hashemi جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ

Of course 2
I support U

thx and god bless u
i hope all guys support this movement
and join us

تنها جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ

آقای امین شما به جرم آجر کردن نون خدمات دانشگاه در حوزه تعمیرات،تدارکات و نظافت تحت پیگرد قرار میگری. سید تو چرا همدست شدی!! تو هم تحت پیگرد قرار میگیری مخلصم بچه ها
شماره۲. ادامه بدین
خانم روحانی کدوم قضیه ترسیدگی؟؟

امین جو گیرم کرد

aaaa شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ق.ظ

vaghan movafegham k bazi az nevisande hatoon va b khosos modiratetoon asan engar na engar veb daran va bazya kaseye dagh tar az ash shodan va ferto fert matlab ap mikonan (zeinab ba to nisama asan)
yad begirid kare gorohi ta tahesh basa gorohi bashe
harki ya ali goooof ta tahesh bayas vayseeeeeeeeeeeee
bezan zangoooooooo

شکراً للمتاعبتکم

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:12 ق.ظ

خانم براتی(نماینده کلاس)
ما از شما توقع نداشتیم دیگه
حالا ما رو بیان تنبیه کنن
از شما توقع نداشتم
دیگه
راستیتش من یه دوست داشتم ولم کرد
دیوونه شدم دیگه وب نیومدم

استغفرالله بچه ها نخونید

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ق.ظ

بی معرفتیه
خرداد ماه و اوایل تیر ماه که هیچ کس تو وب مطلب نمی ذاشت من تنها بودم از کی شاکی شدم؟
حالا یه مدت کوچیک من نبودم باید اینطوری بگی سید تازه چند تا مطلب هم آپ کردم که فقط مثل قبل نتونستم بیام وب
دلیلش رو هم که به اسرارت نوشتم تو نظر قبلیم
شما به این می گین انصاف؟

قربون معرفتت چون حضورت تو وب چشم گیر بود نبودنت شدید احساس میشد و الا مزتضی با رضا سالی یه بار پست میذارن نبودشون احساس نمیشه
البته آقا رضا که برگشت ولی مرتضی هنوز نه

namaiande kelas91 یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

Aghaie hosseini shokhi kardam va manzoram tanbih be shiveie elmi bod ke enshalah ba shorue terme jadid faaliateton gostardetar beshe!HAMIN

خانم براتی مگه تنبیه علمیم داریم؟
فک کنم بچه ها خیلیاشون تو این ترم آخریه از دست اساتید تنبیه علمی شدن دیگه شما کوتاه بیاید

morteza یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

کی میخواد وب رو جمعش کنه بگه تا جوابشو بدم.فکر کنم تنه کسی که تنبیه بشه من باشم جان مادرتون تنبیه بدنی نباشه ها.به خدا به اینترنت دسترسی نداشتم دعا کنید امروز درست شه

جواب منم میدی مرتضی
من که میدونستم اینترنتت قطعه و ابولفضلم قاط زده ولی گفتم یه زیر آبی ازتون بزنم
تو که خرخونی تنبیه علمیت نمیشه کرد باید همون تنبیه بدنی بشی
مشکلش چیه بگو شاید کمکت بتونم بکنم

morteza یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

درست شد منم از این به بعد هستم

حالا ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد