پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

تست هوش شماره 1

تستی که در زیر مشاهده میکنید شاید در عین حال که ساده ترین بلکه تعیین کننده ترین تست برای سنجش IQشما میباشد

برای انجام این تست باید پس از خواندن هر سوال در عرض فقط 5 ثانیه جواب سوال را بگویید و نزد خود یادداشت کنید و جواب های خود را به ایمیل rezamahmody32@ yahoo.com ارسال نمایید

قبل از شروع به یه سری نکات توجه فرمایید:


نکات:

1:اگر بیشتر سوال ها برای شما تکراری است از ادامه کار انصراف دهید


2:برای احترام به خودتان جایی دنبال این سوال ها نگردید و فقط و فقط 5 ثانیه وقت بگذارید


3:شما تا 3 روز (تا دوشنبه شب) فرصت دارین جواباتون رو به من ارسال کنید و من دوشنبه شب جواب تست ها رو تو وبلاگ خواهم گذاشت


4:خواهشا پاسخهایتان را به اسم خودتان ارسال نمایید تا بعد از اتمام وقت تعیین شده نتیجه ی IQ تان را به اسم خودتان در وب قرار دهم در ضمن اطلاع رسانی کنید تا همکلاسی های بیشتری در آزمون شرکت کنند و اگر نیاز بود بگویید تا وقت را تمدید کنم


5:من چند آزمون IQ را در نظر دارم و دسته بندی کرده ام و این اولین آزمون است.


6:بچه ها مطمعن باشید همتون در سطح IQ بالایی هستین چون تونستید در پرطرفدار ترین رشته (تجربی) رتبه ی خوبی بیارین و وارد رشته ای بشین که در بعضی کشور ها شغل تراز اول جامعه است و در کشور ما روز به روز در حال پیشرفت پس به خودتون افتخار کنید. به خدا هدف من از این پست ایجاد یه رقابت جذاب بین شماست نه بیشتر و اصلا قرار نیست آبروی کسی بره در ضمن خواستم یه احساس نیاز رو برای شما زنده کنم حالا اگر شما بخواهید نتایج رو در وبلاگ نخواهم گذاشت پس نظرتون رو در این رابطه بگین.


برای شروع به ادامه ی مطلب مراجعه کنید. 

سوال1:بعضی از ماهها 30 روز دارند بعضی  31 روز چند ماه 29 روز دارد؟


سوال2:اگر دکتر به شما 3 قرص بدهد و بگوید هر نیم ساعت 1 قرص بخور  چقدر طول میکشد تا تمام قرصها خورده شود؟


سوال3:من ساعت 8 شب به رختخواب رفتم و ساعتم را کوک کردم که 9 صبح زنگ  بزند وقتی با صدای زنگ ساعت از خواب بیدار شدم چند ساعت خوابیده  بودم؟


سوال4:عدد 30 را به نیم تقسیم کنید و عدد 10 را به حاصل آن اضافه کنید  چه عددی به دست می آید؟


سوال5اگر تنها یک کبریت داشته باشید و وارد یک اتاق سرد و تاریک شوید  که در آن یک بخاری نفتی یک چراغ نفتی و یک شمع باشد اول کدامیک را  روشن میکنید؟


سوال6:مزرعه داری 17 گوسفند زنده داشت تمام گوسفند هایش به جز 9 تا  مردند چند گوسفند زنده برایش باقی مانده است؟


سوال 7:فردی خانه ای ساخته که هر چهار دیوار آن به سمت جنوب پنجره دارد  خرسی بزرگ به این خانه نزدیک میشود این خرس چه رنگی است؟


سوال 8:اگر 2 سیب از 3 سیب بردارین چند سیب دارید؟


سوال9: حضرت موسی از هر حیوان چند تا با خود به کشتی برد؟


سوال10:اگر اتوبوسی را با 43 مسافر از مشهد به سمت تهران برانید و در  نیشابور 5 مسافر را پیاده کنید و 7 مسافر جدید را سوار کنید و در  دامغان 8 مسافر پیاده و 4 نفر را سوار کنید و سرانجام بعد از 14  ساعت  به تهران ب... رسید حالا نام راننده اتوبوس چیست؟


نظرات 8 + ارسال نظر
جابری جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

ای کیو رو ول کن.بجه ها همه باهم محمودی محمودی محمودی.
تازه محمودی عکس استاد هم کذاشته;

جابری جان وارد حاشیه نشو عزیزم به سوال ها پاسخ بده و برای من ارسال کن

نجفی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

خوندم ولی میتونی رفرنستو معرفی کنی آخ با هیچ تست روانشناسیی سازگاری نداره و احتمالاً اکثر افرادی که ضریب هوشی از 105 بالاتر هم داشته باشند به اینا جواب میدن
آخه بیشتر بازی با حروف و اعداده

سید ببین درسته بیشتر بازی با ریاضیه اما چون 5 ثانیه بیشتر فرصت برای جواب نداری این میتونه مغز وذهن شما رو به چالش بکشه و تجربه نشون داده که افراد با IQ بالاتر زودتر با خود کنار می آیند و به جواب خواهند رسید در ضمن من چند نوع تست در نظر دارم که این در سطح اول قرار گرفته.نجفی شما هم به سوال ها پاسخ بده و برای من ارسال کن لطفا.

نجفی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

فرمول تعیین آی کیوشو بذار خودم تعیین میکنم میذارم وب
ضریب هوشی من تقریباً نزدیکه 120 هست تقریباً نابغه ام
چون حدود 80 و اندی درصد مردم ضریب زیر 110 دارند

قراره برای همه رو ما بگیم پس فرمول رو بعدا میگم
شما که هنوز نفرستادی چند تا از بچه ها فرستادنا....

نجفی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

حال میل کردن ندارم محمودی جون همینجا جواب بدم قبوله

نه عزیزم یا ایمیل کن یا بهم اس ام اس بده بابا کاری نداره که چرا اینقد قر میزنی..............

نجفی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

باشه اس بیتره

منتظره جوابتم برام بفرست

سعیدی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ

سوالا برا من تکراری بود.

ok

REZAOMIDI4444 دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ


به اقای محمودی هم از پستای مناسبتی دراومدن و از این پستای روانشناسی هم میزارن
تبریک
ببین ای کیوی من بالا 200 هست اگه پایینتر بشه ینی سوالای شما ایراد داره
گفته باشم
:))))))

مرسی که شرکت کردی
بر منکرش لعنت....

morteza دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

اقای محمودی فعلا مغزم تو تعطیلاته بذار کلاسا شروع شه فکر میکنم جوابتو میدم

باشه بزار استراحت کنه گناه داره...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد