پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

امام رضا(ع)


...اینجا کران بی کران عالم عشق است...نمی دانی عرش به فرش آمده یا تو در اوج ملکوتی؟... اینجا میان حاجت و اجابت فاصله


ای نیست...خوب گوش کنی آوای بال فرشتگان شنیدنیست... بازی نور در حوض آب وسط صحن و سرای گل هشتم تو را از خود


بی خود می کند..اطرافت را می نگری..در شهر همه مستند...هشیار نمی بینی... و خدا خیلی اینجا نزدیک است ..نزدیک تر از لای


این شبو ها..نزدیک تر از پای آن کاج بلند...نزدیک تر از رگ گردن...صدای نقار خانه روانت را جلا میدهد و این دیگر نه


تویی..که قطره ای هستی محو شده در دریای دوستداران رضوی...به کردار بچه آهو..می گریزی از هرچه می خواهد تو را شکار


کند...از نفست....به دامان پر مهر امام مهربان...اینجا...حرم است...  



هرچه می خواهد دل تنگت بگو... .


دوستان همکلاسی بعد ماه رمضون خداقسمت کنه میخوام برم مشهددیدم خیلی حال وهوای بچه ها گرفته است گفتم یه پست از امام


رضا بذارم نایب الزیاره همتون هستیم ایشالا...........


نظرات 10 + ارسال نظر
morteza یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

خوش به سعادتتون من که خودمو کشتم قسمت نشد برم واسه ما هم دعا کنید

چشم حتما ایشالا که قسمت میشه بریدولی من تجربه کردم وقتی امام رضارو به امام جوادش قسم بدیو ازش چیزیو بخوای رد خور نداره امتحان کنید

نجفی یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

سلام برسون بشم بگو بی معرفت مارو دعوت نمیکنی عیب نداره ولی عاشقای محتاجتو دعوت کن قربونت برم
مارو دعوت نکن خداییش که روم نمیشه تو صورتت نگاه کنم اول کمک کن پاک شم بعد دعوتمون کن
التماس دعا خانم روحانی

چشم نایب الزیاره هستیم ایشالا به زودی زود قسمتتون شه

محرابی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ق.ظ

زینب جان واسه ما هم خیلی خیلی دعا کن. خیلی دلم میخواد برم زیارتش ولی انگار دل خوشی ازمون نداره که مارو نمی طلبه. خلاصه تو جای ما دعا کن

منیر جون این چه حرفیه نیس امام رضا دلخوشی از ما داره؟اصل اینه که دلت اونجا باشه ولی چشم ایشالا خودش بطلبه ات به زودی بری پابوسش

aaaa دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ق.ظ

mo k sar ta pa hama gharghe sefayom
becheye mahaley emam rezayom........

moyom mesl to bache mahle emam rezayom ishala oonje hamdige re mibinem

مهتاب دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

سلام زینب جونی خانمی به جای ماهم نایب الزیاره باش خیلی دلم برا صحن وسرای امام رضا تنگ شده مخصوصا پنجره فولاد خیلی التماس دعا

سلام مهتاب خانم چشم حتما به یادت هستم ایشالا قسمت شه به زودی بری

REZAOMIDI4444 دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

به سلامتی
التماس دعا
فقــــــــــط
میخــــــــام
ارامـــــــش
همیــــــــن
بـــــــــــس

چشم حتما چه حاجت جالبی داریدراست میگید هیچی مثل ارامش نیست

سعیدی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

خوش به حالتون برای من هم دعا کنید لطفا
نزدیک افطاره دلم گرفته.

چشم حتما ایشالا قسمت خودتون شه شماهم دم افطار یاد ماباشید

محرابی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

سر قبر نخودکی رفتی یاد ما هم باش

چه معجزه جالبی تو زندگیش اتفاق افتاده ها

رضا محمودی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

التماس دعا خانوم روحانی.....
منم داشتم بلیط میگرفتم که ۲۸ مرداد با خانواده بریم پابوس آقا اما به خاطر یه مشکل کنسل شد

عه چقد بد شد ایشالا قسمت شه تو شهریوربرید زیارت منم برم نایب الزیاره تون هستم

امین حائری سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ق.ظ

خوشا به سعادتتون التماس دعا کلی زیاد
ایشالا اگه قسمت بشه ما هم 22 میریم پابوس آقا امام رضا
که وجود من و زندگیم وابسته به نظر آقا بوده...
بچه ها سوغاتی چم میخوایین براتون بیارم
لیستشو تو کامنتا بزارید

من که کل این ماهو اونجام شمام رفتید التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد