پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

سلام من دوباره اومدم


سلام به دوستان خوب و گلم.

نماز و روزه هاتون قبول.امیدوارم این ایام تابستون به کامتون خوش باشه.

راستش تو تیر ماه بود که به دلیل کنجکاوی کامپیوترم منفجر شد.(دوستان می دونن من آدم کنجکاوی هستم.) و یه مدت کامپیوتر نداشتم بعدش هم که تصمیم گرفتیم بریم تبریز و مدتی هم اونجا بودیم.ماه رمضون تو تبریز بیشتر حال می ده.اونجا هم دسترسی به اینترنت نداشتم.راستش قصد داشتم برم ترکیه که متاسفانه جور نشد.الان هم تقریبا 1 هفته شده که برگشتیم قم و من دنبال خرید یک کامپیوتر بودم و الان هم که دارم برای شما مطلب می زارم.

از دوستان می خوام که غیبت منو ببخشن.

جا داره از آقای نجفی و به خصوص خانم روحانی تشکر کنم که تو این مدت مطلب آپ می کردن.

در ضمن دوستان نویسنده ما باید مشکلات مربوط به خودمونو با هم حل کنیم و وقتی که به نتیجه رسیدیم  تو وب منتشر کنیم.


مدیر وب

علی سعیدی

saeediemail@yahoo.com

نظرات 10 + ارسال نظر
جابری دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

مدیر مدیره حالا خود مدیره.مدیر اقا یه مدت نزدیک بود از کار بیکارت کنیم و خانم روحانی رو همزمان با برتخت نشستن جناب اقای روحانی برتخت بنشونیم که دیکه سرو کلت بیدا شد و همه جی رو به هم زدی.تازه قراره تنبیم بشید.

سلام دوست خوبم.
من همه ی کامنت ها رو خوندم.
اینجاست که دوست دوستشو می شناسه.

خواب گو دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.khabgoo.com

سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.

سلام.
خیلی ممنون که یه ما سر زدید.

Rohani دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام اقای سعیدی رسیدن به خیرمن شوخی کردما منظوری نداشتم شما جاتون محفوظه محفوظه!

سلام.خیلی ممنون

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ق.ظ

به سلامتی ازین پس حضور پررنگ مدیر رو با پاک کردن کامنتای من احساس کنید!!!!
:))))

مگه به خودت شک داری؟؟؟مگه چه جور کامنت هایی می دی؟؟؟
نویسنده های دیگه شاهدن.
بچه های نویسنده شما بگید من کامنت پاک می کنم؟؟؟؟

نجفی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

نه خیرم من منظوری داشتم من تا اینو برکنار نکنم ولش نمیکنم
بازم منتظر باش زیرآبتو بزنم
ما مدیر مسافرتی نمیخایم
اما دیگه تکرار نشه ها
یا اگه تکرار شد یا مارو هم میبری دیارتون
یا یه سوغاتی میاری
سعیدی جون مشکلی نبود خیلی به دل گرفتی بابا شوخی بود فقط میخاستم بگم بیایید یه سر بزنید به وب همین آخه کاریو که شروع کردیم تا تش همه با هم باید بریم
تازه رضا جون اگه من جای سعیدی بودم اصن نمیذاشتم نظر بدی

ترم قبل از تبریز سوغاتی اوردم 8 نفری سر کلاس انگل خوردیم.
باشه شهریور شاید یه سری بازم تبریز برم اونموقع هم تو و هم حسینی رو خبر می کنم آخه اونم دیشب بهم گفت که خبرش کنم.

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:16 ب.ظ

میدونی که دلم خونه از همون کامنتای قبلی

آهان همون کامنت های توهین آمیز

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ

کجاش توهین امیز بود نه اخه کجاش؟؟!!!؟؟
فقط نظر شخصی بنده راجع به استادم بود

هر حرفی گفتن نداره آقا رضا..

aaa چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ق.ظ

salavaaaaaaaaaaaaaat

اللهم صل علی محمد و ال محمد

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ق.ظ

پس اینجوریاس ؟؟!!؟؟
من هستم
این کامنتام
ادامه داره
تو هم پاک
کــــــــــن
فقــــــــط

دوستان نویسنده شاهدن
الان این تهدید بود؟؟؟

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

نه عزیزم تهدید کجا بود
فقط روال کاری رو مشخص کردم
ینی من کامنت میزارم تو پاک میکنی و همینطور این داستان ادامه داره
:))

خیلی معذرت می خوام.اما...
چرت و پرت بسه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد