پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

طرز تهیه ی رولت خرمایی

دوستان عزیزم می دونید که یکی از هنر تبریزی ها هنر آشپزیه و این هنر هم تو خانواده ی ما به ارث رسیده و آشپزی تو خونه ی ما خیلی مهمه.من هم به شیرینی پزی خیلی علاقه دارم و هر هفته تو خونه یک دسر درست می کنم.

امروز براتون طرز تهیه ی رولت خرمایی رو گذاشتم.این عکس رو هم خودم از کار خودم گرفتم.


مواد لازم


خرمای کاراملی            1 بسته

آرد گندم                      4 قاشق غذا خوری

کره                             50 گرم

روغن مایع                    2 قاشق غذاخوری

زردچوبه                       نصف قاشق چایخوری

پودر پسته و گردو           به مقدار دلخواه

کنجد                           به مقدار دلخواه


طرز تهیه


1- هسته ی خرما ها رو جدا کنید و خرما ها رو داخل چرخ گوشت بریزید.بعد خرماهارو له کنید تا یک خمیر یک دست به وجود بیاد.

2- آرد رو روی ماهیتابه تفت بدید تا بوی خامی گرفته بشه و بوی خوش بده بعد زرچوبه رو به آرد اضافه کنید و تفت بدید فقط مواظب باشید آرد نسوزه.بعد کره و روغن رو به آرد اضافه کنید و کمی تفت بدید تا خمیر یک دست بشه و بعد بزارید کاملا خنک بشه.

3- روی یک ورقه ی روغنی خمیر خرما رو به شکل مستطیل با پهنای 1 سانت پهن کنید.و بعد خمیر آرد رو روی خرما پهن کنید و در آخر پودر پسته و گردو رو روی اون بریزید.

4- با دقت کل خمیر رو رول کنید و روی اون کنجد بپاشید و بزارید تو یخچال چند ساعت بمونه تا کاملا سفت بشه.

5- حالا رول رو از یخچال بیارید بیرون و برش بزنید.

نظرات 28 + ارسال نظر
جابری سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

من عاششششششق اشبزیم.بعضی وقتا هم خودم به جا مامانم غذا درست میکنم

آفرین.پس می دونی که آشپزی چه لذتی داره.

نجفی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

آقا اگه اینجور باشه منم از فردا کلاس خیاطی را میندازما
با ارائه مدل های روز دنیا

آخی مگه خیاطی هم بلدی؟؟؟؟
قربونش برم از هر انگشتش هزارتا هنر می باره.....

abolfazl hosseini fard moghaddam چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ق.ظ

هنر جدیده یاد گرفتی؟

نه از بچگی آشپزی بلد بودم.

aaa چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ق.ظ

:|
faghad hamin

نه..فقط همون

morteza چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ

نجفی جان اسم من رو بنویس.کلاس از کی برگزار میشه؟ یچیزی خواستم بگم غیر مجاز بود بعدا حضوری بهتون میگم

آره اسم مرتضی رو هم تو کلاس خیاطی بنویس.
راستی آقای نجفی گلدوزی هم بلدی؟؟؟؟؟

کوزت چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام..من تازه کنکور دادم،میشه بگین با چه رتبه ای پرستاری قم قبولم؟؟(منطقه2)
لطفأ کمکم کنین...

کوزت جان اگه دختری فکر می کنم 12 یا 13 هزار اما اگه پسر باشی خیلی بهتره چون آخرین رتبه ی قبولی کلاس ما 21 هزار بود.

نجفی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

کوزت جان با احساس اندوه نسبت به سختیهای که گذروندی
به رتبه بالاتر از اونم که آقای سعیدی گفت امید داشته باش
ضمنن اگر بومی قم نیستی باید رتبت پایین تر باشه ها
سلام ژان والژانم برسون

نجفی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

من رو تو رو کم میکنم تا امشب یا فردا پست خیاطیم میذارم حال کنید تا روی تو هم کم شه گلدوزی که هیچ آرایشگریم بلدم
تازه بستنیم بلدم بدرستم
ولی منتظر پستم باش
تازه من به خیاطی کاملاً واقفم مثل تو که نیستم فقط یه شیرینی بلد باشی بذاری
همه مدلا رو میذارم

عزیز من من هزاران نوع شیرینی وکیک می تونم درست کنم اما نمی خوام چیزی که آپ می کنم کپی سایتهای دیگه باشه و به همین خاطر دوست دارم کار خودم رو آپ کنم.
در ضمن به جز شیرینی پزی خودت که می دونی علم موسیقی هم دارم و خیلی چیزهای دیگه....

رضا محمودی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ

وای چرا زودتر نگفتی علی جان من شیرینی پزی خیلی دوس دارم امروزم حتما درستش میکنم عکسش رو بهت نشون میدم
راستی علی میشه طرز تهیه خورشت فسنجون و کوفته تبریزی رو با دستپخت خودت بزاری!!!!!!

فسنجون خانوادم دوست ندارن اما قول می دم یه بار کوفته تبریزی درست کنم و دستور پختشم بدم.

کوزت چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ

آخه چرا پسرا این قد راحت قبولن؟؟؟؟؟؟؟
این آخر نامردیه...

چون کشور ما به خصوص قم بیشتر پرستار مرد نیاز داره تا زن اما نگران نباش شاید بتونی قبول شی حالا انتخاب کن.

کوزت چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

تو رو خدا واسم دعا کنین پرستاری قبول شم...هرچند دارم به رشته هایی مثل اتاق عمل وهوشبری هم فک می کنم ولی من فقط پرستاری می خوام..

امیدوارم قبول بشی فقط شیرینی فراموش نشه.

خانوم کوزت اگه میشه بگین چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

خانوم کوزت اگه میشه بگین کدوم شهرین و رتبتون چند شده تا کمکتون کنیم تو انتخاب رشته
آقای سعیدی میدونن من تخصصم تو انتخاب رشته

شما؟؟؟؟؟؟؟
البته راست می گه رتبت و شهرت رو بگو تا بهتر راهنماییت کنیم.

رضا محمودی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

ببخشید یادم رفت معرفی کنم محمودی ام

کوزت پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

بهتون میگم رتبم چند شده ولی میشه کامنتمو تأییدش نکنین؟؟؟آخه لو رفتمو دوستامم سرمیزنن؟؟؟میشه یه راز باشه؟؟

مطمئن باشید ما شما رو لو نمی دیم.خیالتون راحت باشه.

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

خدا اخر و عاقبتمونو به خیر کنه
ترم پیش ما یه کاری با یه بنده خدایی کردیم هزار تا انگ بهمون چسبوندن حالا خودشونو نگاه کن!!!!
:))))
یه چیزایی رو نمیشه اینجا گفت
حیـــــــــــــــــــــــف!!!!

رضا جون راحت باش چی کار کردی؟؟؟

نجفی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

من میتونم همین لحظه سی مدل از مدلای خیاطی رو نام ببرم اگه تو تونستی برو تو سایتا دیگه پیدا کن
من نمیگم میدوزم اما کاملن به انواع مدل ها تسلط کاملو دارم
تازه آشپزیم بلدم
یه بار یه دیگ غذا یا شیرینی بار بذار منم میذارم بعد بیار بدیم سر کلاس بچه ها بخورن نظرشونو بگن که آشپزی کی بهتره
قربونت من فقط مواد ارزون استفاده میکنما با غذای ساده پوله گردو و از این حرفارو ما نداریم
آشپزی به گفتن نیس به طعمه داداش

پس یادگیری تو فقط در حد نام بردنه.این چیزا فایده نداره تا خودت کاری رو انجام ندی هیچی بلد نیستی.
قبوله من حاضرم نه فقط با تو بلکه با کل بچه های کلاس مسابقه بدم.
البته تو محیط دانشگاه باید انجام بشه که تقلب نکنی.
اگه پایه ای تو ترم جدید ترتیب همچین مسابقه ای رو بدیم.

کوزت پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

چی شد؟؟؟؟قبوله؟؟؟؟

گفتم که قبوله.

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

اونایی که باید بدونن میدونن شمام خودت میدونی
:)))

سعیدی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

کوزت جان رتبه ی خوبی نگرفتی رتبت لب مرزه.امیدوارم که بتونی قبول بشی.
بچه های همکلاسی لطفا برای کوزت دعا کنید قبول بشه.
اگه قبول شدی ما رو هم در جریان بزار.

کوزت پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ب.ظ

چی شد؟؟؟
نمی خواین جواب بدین؟؟؟
حتمأ با خودتون میگین..................اشتباه از خودم بوده چون سوالایی که شک داشتمو جواب دادم......
به نظرتون سال دیگه کنکور بدم یا نه؟؟؟برم آزاد چی؟؟؟

کوزت جان حالا شما انتخاب رشته بکن.از انتخاب رشته که پشیمون نمی شی.اگه خدانکرده قبول نشدی انشالله سال آینده.

کوزت پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

تورو خدا واسم دعا کنین.....نظرتون درمورد آزاد چیه؟؟

حتما دانشگاه آزاد هم انتخاب رشته بکن اما دانشگاه های دولتی رو تو اولویت قرار بده.

کوزت پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

خیلی خیلییییی ممنون از راهنماییهاتون..ببخشین این مدت خیلی اذیتتون کردم...دعا یادتون نره...

خواهش می کنم چه اذیتی...
توکلتون به خدا باشه

نجفی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

کوزت جان دانشگاه شهر خودتونم خوبه
و شانسقبولیتون تو شهر خودتون بیشتره چون پرستاری رشته استانی و همچنینی شهر قم در ناحیه و حتی قطب شمام نیست به همین دلیل شانس قبولی پایینی دارید اما به آزاد فکر کنید

من هم با محمد جان موافقم.
اما تو انتخاب رشته از تمام 100 انتخاب استفاده کن.

علی دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

نبودی؟
اشکال نداره
هنوز هم به وبت سر می زنم
یادی هم از ما بکن گاهی

من که دیگه آشپزی رو گذاشتم کنار
چسبیدم به شعر
در حد لالیگا

لحظه ی دیدار نزدیک است

باز من دیوانه ام،مستم

باز می لرزد دلم،دستم

باز گویی در جهان دیگری هستم

های! نخراشی به غفلت گونه ام را تیغ

های! نپریشی صفای زلفکم را دست

وآبرویم را نریزی دل ، ای همیشه مست

لحظه ی دیدار نزدیک است

« مهدی اخوان ثالث | م.امید »

ممنون که سر می زنی دوست همیشگی من.
تو آشپزی که چیزی بلد نبودی ببینیم تو شعر چی می شی...

علی سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ق.ظ

عیب پاکان زود بر مردم هویدا می شود
موی اندر شیر خالص زود پیدا می شود

f یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ق.ظ

یه ذره ازاین هنراشپزیتم به من یادبده......

چشم عزیزم....شما جون بخوا

f سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

مر30عزیزم

خواهش..

ی خانم دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ

اوه یکی ام ماروتحویل بگیره....یکی ام به مابگه توفقط جون بخواااااااااااااااااااا
این fکیه اقای سعیدی ... چقدتحویلش میگیرید!!!!!!
باباf با اسم خودت بیاببینیم کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما با اسم خودتون بیاید تا من هم بهتون بگم f کیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد