پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

گپ و گفتمان دوستانه

سلام بچه ها

می خواییم یه برنامه ای بریزیم تا یه مدتی رو تو فضای مجازی با هم بگذرونیم

می خواییم روز چهارشنبه تو یاهو مسنجر تو یه ساعتی که طبق نظرات شما معین میشه دور هم جمع بشیم و یه گپ دوستانه بزنیم

هر کی پایه هست یه کامنت بده و نظر خودشو درباره ساعت برگزاری این گپ بگه و آیدیش رو هم برا بقیه بذاره تا ادد کن

(اگه درباره روزش هم نظر خواستی دارین بگین)

فقط خواهشن پایه باشین یه وقت نشه مثل اون قرار بیرون رفتنه که با 20 نفر هماهنگ کردیم و فقط 5-6 نفر آخرش اومدن(البته از این بگذریم که خوش گذشت ولی اگه بقیه هم بودن 100% بیشتر خوش می گذشت)

اینم اولین آیدی

آیدی خودم ahf.moghaddam93

خیلی ممنونم از اونایی که اعلام آمادگی کردن

با توجه به نظر بچه ها قرارمون شد پنج شنبه ساعت 3 بعدازظهر

منتظریم بیایید یاهو مسنجر حتما!!!

نظرات 14 + ارسال نظر
امین حائری سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ق.ظ

سلام عژیژم من پایم
ساعتشم یا قبل از دوازده یا از دو شب به بعد
البته به نظر من
Amin_haeri@yahoo.com

قبل از دوازده که اکثرا خوابن
منم با 2 به بعد موافقم

morteza سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ

منم پایه ام روزشم خوبه فقط ساعتش زیاد دیر وقت نباشه چون اکثریت تو خونه ما صبح زود میرن سر کار نسبت به خواب حساسن

3-4 بعد از ظهر خوبه؟

morteza سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ق.ظ

اق ایمیلم یادم رفت
mortezanouri492

نجفی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

هستم ولی شمام باشید
mirmohammad100
ساعتشم هرچی رفقا بگن زیادمهم نیس

من هستم تا بقیه
ببینیم کی اعلام آمادگی می کنه

رضا محمودی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ

منم پایه ام حتما میام
به نظرم ساعت 10.30 شب خوبه

ای دی:rezamahmody32@yahoo.com

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

هســــــــــــــــــــتم
ساعتش مهم نیس
خودتون دیگه بلدید

سعیدی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام من بعداز ظهر کلاس زبان دارم بعدش هم می رم باشگاه.شب هم تا ساعت 3 صبح تو پارک تنیس بازی می کنم.اگه می شه نصف شب باشه.

منم با آخر شب موافقم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ

این هم آدرس من
saeediemail@yahoo.com

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ق.ظ

واااااای
میدونید 17 مرداد چه خبره؟؟!!؟؟

چه خبره؟
روز خبرنگاره

morteza پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

شرمنده بخاطر ی سری مشکلات شاید من نباشم گفتم خبر بدم ناراحت نشید.

ایشاالله به خیر بگذره

morteza پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

بچه ها میشه خواهش کنم برای ی نفر دعا کنید که اگه ای مشکل برطرف نشه شاید حتی مجبور شم انصراف بدم از دانشگاه.التماس دعا

ایشاالله برطرف میشه
مرتضی خدا بد نده چی شده؟

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ب.ظ

نه غیر از اون خیلی خبرای دیگه هم هس

تولدته؟
مبارک رضا جون
شیرینی کو پس؟

سعیدی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ق.ظ

مرتضی جون داری منو نگران می کنی...
چی شده پسر ......
اذیتمون نکن ما که یه مرتضی بیشتر نداریم...
انشالله مشکلت برطرف بشه.

نجفی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

مرتضی داداش گلم بگو چی شده
حالا بچه ها یک طرف من که از همه بدتره وضعیتم خیلی نگرانم
درست فکر میکنم چند وقت پیش دیدمت تو باجک گفتی دارم میرم بیمارستان
خدایی نکرده که اتفاقی نیوفتاده خیلی نگرانمون کردی یه خب بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد