پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

عیدتون مبارک

پیشاپیش عید فطرتون مبارک

من و تمامی نویسندگان وب و مدیر وب این عیدو به همه شما عزیزان چه اونا که تو این ماه سخت روزه گرفتن و چه اونایی که نگرفتن اما به یاد اونا که گرفتن بودن تبریک میگم


عیدتون مبارک و التماس دعا


دوستای گلم حتماً یادتون نره باسه آقا مرتضی دعا کنید یه چندوقتیه میگه مشکل دارم اما به ماهم نگفته و ضمنن باسه یکی از اقوام مام تصادفی رخ داده دختر کوچولوش حالش خوب نیست اونم از دعای خیرتون محروم نفرمایید

خدایا به حق این روز عزیز مشکل همه ی بندگانتو حل کن به این عزیزان نام بردم یه عنایتی داشته باش و دستشونو بگیر


نظرات 3 + ارسال نظر
سعیدی پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام
من هم به نوبه ی خودم عید فطر رو به تمام مسلمانان جهان و به خصوص ایرانیان تبریک عرض می کنم.

ازادقم مهر 91 جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:39 ق.ظ

ماهم این عید فرخنده رو تبریگ عرض میکنیم به همه ی ایرانیان

REZAOMIDI4444 شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

عیدتون مبارک
:)
ایشالله مشکل همه هم برطرف بشه و همه بیمارا شفا پیداکنند

ایشالله
طرفی که من گفته بودم خدا شفاش داد
دست همه عزیزانی که دعا کردن درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد