پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

جملات زیبا برای اندیشیدن وعمل کردن

 

 






 

نظرات 17 + ارسال نظر
modest man چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

خوب بود اکثرشو قبول دارم اما بعضیاش ایراد فنی داره

مثلا کدوماش؟

فهیم چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ http://midwife90babaol.blogfa.com

ادم میخواد اونا رو ول کن ولی اونا ادمو ول نمیکنن .راسی من دانشجوی مامایی بابلم و بچه قم خوشحال میشیم به وبلاگ ما هم سر بزنید

چشم حتماسرمیزنم
!خانمی وبت باز نمیشه ها

سعیدی پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ق.ظ

من که خیلی حال کردم.عالی بود.

قابلی نداشت

morteza پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ

جملات زیبایی بودن ولی سخته به بعضیاشون عمل کنی

دیگه دیگه!

زهرا پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام
ببخشید من یه سوال دارم
رتبم4900منطقه 3 هستش از استان مجاورتون(مرکزی*)
ترازمم8400
بنظرتون قم قبول میشم؟؟؟؟
پارسال تا چ رتبه ای گرفته دانشگاهتون؟؟؟

سلام اگه پرستاری میخواین فک کنم قبول شین تو کلاس ما البته با سهمیه منطقه2 دخترا تا رتبه10000واقایون هم فک کنم اخرین رتبه ای که گرفت21000بود دوستان اگه اطلات بیشتری دارید جواب ایشونو بدید!

جابری پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ب.ظ

خانم زهرا هم رتبه من بودید تقریبا.منم منطقه 3بودم.100درصد قبول میشید.

modest man پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

با سلام خدمت زهرا خانم
خواهر گرامی شما مطمئنن در قم قبول هستید اما به عنوان یک همشهریتون میگم حیف نیست اراکو ول کنید بیاید قم
البته بازم سلاح خویش را خسروان دانند

modest man پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

جمله 7 بن کل غلطه مثلاً
تازه بعضیهای دیگشم مشکل داره اما اکثرن خوب و مفید هستن

درسته قبول دارم

علی جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 ق.ظ http://my.vcp.ir

هیچ گاه منت کسی را نکشید.
اگر شخصی واقعا دوستتان بدارد،تاهمیشه با شما همقدم خواهد بود

به جرات می تونم بگم این در مورد 99 درصد دخترا عمل نمی کنه
گاها دوستت دارن اما در عین دوست داشتن ازت فرار می کنن
دوسشون داری
پیش خودت می گی حتما ازم بدش میاد که این جوری برخورد میکنه
در صورتی کاملا اشتباه فکرمی کنید
خب معلومه منت این آدم و اگه نکشی این قدر سنگدل هست که دل تو بشکونه
حالادل ما به درک
یه عمر رو دل خودش پامیزاره
سکوت می کنه
بالاخره به یه مرد دیگه جواب مثبت میده
اما چون علاقه ای وجود نداشته شکست می خوره

خلاصه کلی بدبخت میشه اما حاضر نمیشه وایسا جلوت و بگه دوست دارم

پس نتیجه می گیریم که کلا امکان نداره یک دختر بدون منت کشی همقدمت بشه
اما ممکنه به خاطر خودش البته و علاقه اش نسبت به تو پشت سایه ی تو حرکت کنی و هر دفعه که روت رو برمی گردونی محو بشه
اما هم قدم عمرا......

چرا این طوری فکر میکنین؟همون طوری که دخترا مغرورن پسرای مغرورم وجود دارن بعدشم وقتی تو فرهنگ ما رسمه که پسر پاپیش بذاره دختر بیچاره چیکار میتونه بکنه؟تازه شم من خودم به چشم دیدیم دختری که به یه پسری گفت عاشقتم ودوست دارم ولی پسره واسش کلاس گذاشت حالا با این وجود به نظر شما بازم دخترا جرات میکنن به کسی بگن دوست دارم؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام
ممنونم از دوستانی که جواب دادن به سوالم
خیــــــــــــلی امیدوارم کردین
خداکنه قم قبول بشم
بابا قم شرف داره به صدتا اراک!!!!!!!!
نگرانی من اینه که پرستاری استانیه و میگن فقط 20درصد بقیه رو میگیره....
به هر حال ازتون خیلی ممنونم

modest man جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

آدم حیف نیست به اون دیاری که امیر کبیر ها و حسابی ها و هزاران فرهیخته دیگر از اون پرورش یافتن چیز بگه
ضمنن هنوز قمو ندیدی خواهر من، من چون تو جفتش بودم میدونم کدومش بهتره
البته مال خود اراک که فک نمیکنم باشید میتونم بپرسم مال کدوم شهرستانشید
ضمنن 99 درصد قمو بخایید قبولید

REZAOMIDI4444 جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:11 ب.ظ

خیلی خوب بودن
همشون درستن
هیچ مشکلی هم ندارن
من تایید میکنم
:))

نه بابا؟

modest man جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

علی جان خب این به حس توجه خواهیشون برمیگرده
نمیدونم میگن ناز کشیدن توجه خواستن یا هر کوفت دیگه ای
اما خب برعکسش اینه که دخترا وقتی پسری قبول میکنن تا آخر بش وابسته میشن و وای میستن باش
اما پسرا زودتر وابسته میشن اما میزان پایبندیشون به وابستگی خیلی خیلی کمتر از دختراس
اما بذار بگم حس تملک خواهی مرد رو با وابستگی یا علاقه اشتباه نگیری
و بنابراین دخترا همقدم تر از پسرا هستن چون میل به متکی بودن دارن اما پسرا چون میل به اتکا دارن کمتر میتونن با همسر یا دوستشون هم قدم بشن
و همون مسئله خواستگاریم که گفته شد بازم به همون مسئله اتکا و متکی برمیگرده و کسی که اتکا داره باید پا پیش بذاره و اگر متکی پا پیش بذاره و شکست بخوره چون نقطه اتکایی نداره خورد میشه و میشکنه
بعله برادر

modest man جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

رضا جون تو ..... میکنی
عزیز من نگا کن گلم
قرضاً مورد اولو بنگر انسان باید بتونه ناراحتیاشو حل کنه یا رفع کنه چون همه ناراحتیا قابل فراموشی نیستن
یا مورد 7 فکر کردن اگر دارای سمت و سو و هدف باشه بسیار هم عالیه
و هر نوع فکری موجب تعالی آدم میشه و اگر انسان به فکر نامطلوبی هم برمیخوره نباید از اون فرار کنه چون مسلماً اون فکر فردو رها نمیکنه اما با تفکر عاقلانه و با استفاده از منابع بیرونی میتونه به اون فکر سمت و سو بده
ولی من نمیگم جمله هاش بده و اکثرشون رو هم قبول دارم و بن کل هرچیزی که ایجاد یک فکر جدید در من بکنه منو خیلی خوشحال میکنه و از خانم روحانیم ممنونیم که اینا رو گذاشتن
و رضا جون توهم درگیر جمله هاشو که راه سعادت همین راه تفکره
خب خداییش زیاد چرتو پرت گفتم

سعیدی جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:51 ب.ظ

کاملا با نظر علی مخالفم.
چون برای خودم برعکسش اتفاق افتاده.

aaaa شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ق.ظ

besmelahe rahmane rahim
ghashang bood dastet jiz
va inke vaghean baziya arzeshe inke beshoon begi doset daramo nadaran in baziya ham dokhtaran ham pesar
kashki hadeaghal adrese vebe mabdaoo pak m ikardi=))

REZAOMIDI4444 شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ

بله تفکر خیلی خوبه
من که نگفتم بده
فقط زیادیش خوب نیس همونجوری که اونجا نوشته
.
.
عزیز من نگفته که همه رو فراموش کن گفته یکی از ساده ترین راه ها ینی راه های دیگه ای هم هس
هر کی هرجور که بخاد
.
.
:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد