پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

ترم جدید

فک میکنی چه جور باشه این ترم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1-عجیب مزخرف 

2-مثل قبل

3-زیاد مهم نیس برام

4-خدا به خیر بگذرونه

5-فک کنم آسفالت شیم مثل جاده خاکی

6-کورسویی امید پیداست

7-بسی امیده

8-میخام مشروط شم انشالله

9-زدم تو گوش معدل الفی

10-بریم خدمت 

11-با دنده سنگین میگذرونیم 

12-استاد هل بده نمیکشم والله

13-فک کنم پدرم در بیاد

14-بیخیال

15-برو گمشو حالمو بهم زدی با این سوالت عوضی

نظرات 15 + ارسال نظر
جابری سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ

فکر کنم این ترم رو باید با دنده سنکین حرکت کنیم

بابا ایلامیا که پرسرعتن

morteza سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ

بیخیال این نیز بگذرد جیگر

برا شما که بعله جیگر

جابری سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ

بر سرعت!!!


راستی چرا این همشهریاتون با اون سبیلاشون اینقد تند رانندگی میکنن
دست همشهریای مارو از پشت بستن
توهم ترمارو پرسرعت میگذرونی دیگه جیگر

خطاب به دختر خوب که بد شده بود چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

دختر خوب بخشی از نظرتون رو میذارم
(من یه حساب کتابی که با خودم کردم دیدم خیلی آسونتر از ترم قبله. 5شتبه ها که تعطیله. کلا 5 هفتشو کاراموزی داریم.درسا هم که سبک تره. )
اما در بخش دوم دختر بدی شدید
در جواب بخش دوم باید خطاب بتون عرض کنم هستن اما نسبت به مارو نمیدونم
ضمنن این اطلاعاتو از کجا آوردید در حالیکه هنوز انتخاب رشته نشده ماشالله انگار به مقامات بالا متصلید
ضمنن نجفی هستم اسم ننوشتم

k.hashemi چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:10 ب.ظ http://aghooshesobh.blogfa.com

2
بچه ها به وبلاگ منم سری بزنید ؛ خوشحال میشم

چشم

سعیدی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ب.ظ

این ترم سخترین ترم برای من حساب می شه.
من و نجفی که دهنمون..... می شه.مجبوریم فیزیولوژی،فارما،داخلی1،داخلی2،مادر و نوزاد1،روانشناسی،کارآموزی و بررسی وضعیت سلامت رو همزمان تو این ترم برداریم.
خدا به دادمون برسه.

ایشالله
حالا رو نمیکردی فیزیو رو
بازم وضعیت ما از اونا که این ترم هم مشروط شدن هم واحد زیاد افتادن بهتره فک کنم ده یا 15 نفر کاشونی هستیم

دختر خوب پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

من به کسی توهین نکردم. منظورم سختگیریشون بود. این که عیب نیست. اتفاقا من برای ایشون احترام زیادی قائلم.


تو سایت دانشگاه برتامه کلاسا اومده. گروه بندی ها هم. مگه خبر ندارید؟

ببخشید من کی بد شدم؟ منظورتونو متوجه نمیشم.

نه بابا توهین نکردید اما بازم جنبه خوبی نداشت،بر منکرش لعنت
نه میرم بنگاهم
معذرت میخام شما هنوز خوبید اشتباه از من بود

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

محمد جون سانسور کردن نظرات دیگران اصن کار خوبی نیس بدش هم این میشه یه جور دیکتاتوری که خیلی بده
مگه اقای سعیدی رفته که جانشین پیدا کرده

:)

آره دادا
yes bro
من وزیرشم
im his minister
به تو که گفتم چی بم گفت
i told u what she said to me
پس لطفن خف
so plz shut up
تو که عزیزم تبحر منو در به کار بردن اصطلاحات زیبای انگلیسی میدونی
u know my bb im so professional at using a beautiful english terms
نذار به کار ببرم
dont allow me use that terms
نه بابا شوخیدم ناراحت نباش
no im joking with u dont worry
میبخشید رضا نمیدونم چه مرگمه
sorry reza i dont know what is wrong with me

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

این ترم
بسی امیده
تازش هم اگه بزارن میخام بکشم بالا
البته این حرفا مال قبل از شروع ترم هس
حالا تا این ترم شروع بشه ببینیم چی میشه

its might

سعیدی پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

می گم محمد اگه تعدادمون به 15 برسه می تونیم تو دانشگاه داخلی 1 رو تشکیل بدیما.

هستیم 15 تا اما میگن هزینه داره برامون

REZAOMIDI4444 جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

فک کنم اصن حالت خوب نیس!!!!
.
.
.
.

oui mon aime
بله دوست من
اینم فقانس بود
عربی و اسپاین هم بلدم بگم

سعیدی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ

فکر کردی خودت فقط بلدی من هم استانبولی می تونم بحرفم.منتها چون چندتا از حرفاش با انگلیسی فرق می کنه باید برم خونه و از کامپیوتر شخصی خودم استفاده کنم چون زبان استانبولی تو این سیستم نصب نیست.

بابا ترکی که نتونه استانبولی حرف بزنه که ترک نیست
بحرف حال کنیم

REZAOMIDI4444 شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ


بابـــــــــا

[ بدون نام ] یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:35 ب.ظ

لیست انتخاب واحد و با کددرس وشماره گروه بذارین مخصوصا آمار حیاتی و روش تحقیق پرستاری چون نبود


با تشکر

چشم اگه شد
البته بچه ها که همه فول هستن در ضمن داخل سایت دانشگاه موجوده و قابل دسترسی
کافیست به سایت دانشکده رفته و بر روی سربرگ اداره آموزش کلیک کرده و فایل مربوطه رو دانلود کنید

سعیدی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:30 ب.ظ

جیگر زبون ما تبریزی ها با زبان ترکیه خیلی تفاوت داره من خودم تو خونه دارم استانبولی کار می کنم.

آره میدونم اما مشترکاتم زیاد داریدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد