پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

کدوم؟

کدوم رنگید و فک میکنید دربی چی میشه؟

1-استقلال

2-پرسپولیس

3- گور بابای جفتشون


نظرات 9 + ارسال نظر
فلکزده جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:40 ق.ظ http://nefrinnamah.blogsky.com/

تو رو خدا زندگی ما در حال از هم پاشیدن هست
لطفا برای خانواده ما دعا کنید
من فقط ازتون میخوام که واسه ما دعا کنید و اگه امکان داره آدرس وبلاگ منو به تعداد بیشتری از دوستانتون بدید تا عده بیشتری واسه ما دعا کنند

http://nefrinnamah.blogsky.com/

این آدرس وبلاگ من هست
من فقط به دعاهای شما محتاجم همین

دعا کنید باسش

جابری جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ

6تایی ها امروز حرفی واسه کفتن ندارن باو.


ببینم اخرین قهرمانیتون مال چه سالی بوده
رنگ جامو میدونید چه رنگیه

morteza جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ

ی کوچولو طرفدار پرسپولیسم اونم فقط به خاطر ی نفر. ولی گزینه 3 گور بابای کل فوتبال و فوتبالیست های ایرانی.فقط بذاری واسه خودشون مدل مو درست کنن و وسط بازی هی حواسشون به موهاشونه که خراب نشه

من خودمم بات موافقم
ازگل ها در سطح بازیکنای برتر جهان پول میگیرن دوتا پاس بلد نیستن به هم بدن
ولی من یه کم استقلالی ام

رضا محمودی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

پرسپولیسیم
اما حیف نون!!!!!!!!!

واقعن حیف نون به جفتشون

رضا محمودی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

یه روز به یه زنبوره میگن میتونی تو 10دقیقه سه تا گل بخوری میگه:عمرا" مگه من استقلالم

رضا محمودی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

استقلال قهرمان می شه / خدا می دونه که حقشه

اگر که جدول برعکس بشه / استقلال قهرمان می شه

استقلال قهرمان می شه!

گور باباش

REZAOMIDI4444 جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ

3

موافقتم شدید
وقتی بازی مزخرفشون رو هم دیدم که بیشتر موافق شدم

morteza شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ

فقط همین

اسماعیل چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

۳

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد