پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

اطلاعیه


با توجه به پایین بودن سطح فکری برخی از بازدیدکنندگان این وبلاگ تصمیم گرفتم برخی از مطالب آپ شده رو پاک کنم.البته مربوط به پست های خودمه.برای اون دسته از افراد بی ظرفیت هم که خودشون می دونن آرزو می کنم یه کم بزرگ بشن و بهتر فکر کنن.


                                                                                                                                                  

                                                                                                                                             

نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

کارخوبی کردی آقای سعیدی داشت آبروی کلاسمون میرفت!ضمنااگه وبلاگ کلاسیه معرف شخصیت همه بچه های کلاسه درغیراین صورت اسم وبلاگوعوض کنیدواسم خودتونوروش بذارید!!

درسته اینجا وب کلاسیه.اما همونطور که می دونید سلیقه ی نویسنده ها متفاوته.من هم تو آپ کردن یک سری از مطالب که قبلا آماده کرده بودم منصرف شدم.
اما همونطور که دوست عزیزم آقای نجفی گفت خیلیا جنبه ی خیلی چیزا رو ندارن یعنی هنوز بچه هستن.
در ضمن آبروی کلاس ما با یک مطلب در مورد یک خواننده نمی ره آبروی کلاس ما وقتی می ره که سطح فکری کلاس پایین باشه.

modest man پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

ولش غصه نخور
صبح دیروز بت گفتم جنبه اون حرفا که زدی وجود نداره و ناخوشاینده و در سطح کلاسی نیست
اینجا قم است دادا

درست می گی اینجا قمه.....
برای هممون متاسفم.

Rohani پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام عاقا چه خبر بوده من هنو مسافرتم 2روز نیومدم وب ببین چه اتفاقا که نیفتاده

سلام.خبر اینکه خودم هنوز تو هنگم..یه پست در مورد خبر موفقیت گوگوش ..... چه بازخوردی داشت.یه عکس از یک خواننده منو تبدیل به کافر کرد.
ما خانوادگی برنامه گوگوش آکادمی رو نگاه می کردیم اما کسایی هستن که از دیدن عکس گوگوش استغفرالله گفتن.

modest man جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ق.ظ

البته سعیدی جان ما نمیتونیم بگیم فرهنگشون ضعیفه یا پایینه اما با ما متفاوته بالاخره
و اونا باید احترام میگذاشتن به پست شما هرچند مطابق میلشون نبود و شما هم بهتر بود یه مقدار ملایم تر برخورد میکردی

منم نگفتم که فرهنگشون پایینه.به قول تو با ما فرق می کنه.
من که خیلی با ملایمت رفتار کردم خودت که ناملایمتی های منو دیدی.ندیدی؟؟؟؟؟

گویداش فوریت ۹۱ جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

مگه چی شده

چیز مهمی نبود...

modest man جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ

نه کارت خوب بود خداییش

بزن زنگو....

f شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

میگم الکی ارزونکن چون اون ادمهاهیچ وقت بزرگ نمیشن ...
به خاطرهمچین موضوعی ازوبمون اومدم بیرون!!!!

نمی دونم چی بگم.

REZAOMIDI4444 یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ


پس اخرش اینجوری شد
خسته نباشید
در پســـت های بدیتــون
موفق باشی

راسی گوگوش تنها خواننده از ایران نیس تو که نامزد شده بود سامی بیگی هم بود

ببخشید اونموقع تو کدوم بخش کاندیدا شده
کلی خندیدم ممنون
یه سر برو تو سایت worldmusicawards ببین جز گوگوش خواننده ی دیگه ای هم کاندیدا شده یا نه.

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:54 ب.ظ

یه سری به قسمتworlds best male artistsاز بعد فیلتر اسیا رو هم بزن میبینیش عزیز من
اینم لینکش

http://www.worldmusicawards.com/vote.asp?intNominationID=1097&cat=worlds%20best%20male%20artists&cats=5

راسی گروه 25 band هم هسش تو قسمت worlds best group اینم لینکش میتونی بری ببینی

http://vote.worldmusicawards.com/vote.asp?intNominationID=1095&cat=worlds+best%A0group&cats=6

اولی که لینکش غلطه دومی هماز اسمش پیداش یه خواننده نیست یه گروهه.
گوگوش تو سه بخش بهترین خواننده ی زن،بهترین اجرای زنده و سرگرم کننده ترین کاندیدا شده.
و تو این جوایز و رتبه ها مهمترینشون بهترین اجرای زنده است.

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

اولی لینکش خرابه ولی بلاخره همچین خواننده ای هس دومی هم اره یه گروه هس ولی مهم اینه که گوگوش تنها نیس
...

اولی که وجود خارجی نداره.دومی هم گفتم گروهه خواننده نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد