پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

یک قلم شکسته

زاهدا باده بنوش و ره رندانه بگیر

با صفا کام دل از دلبر جانانه بگیر

که به زهدت ندهد کوثر از آن نهر خدای

تو به دل آی و رز از روضه مستانه بگیر

کوثر=می ناب     رز=انگور-می

عزیزان ودوستان گلم اگه شعرم بد بود میبخشید و عذر میخام

من بیشتر شعرامو تو وبم خودم میذاشتم  اما اینو اینجا گذاشتم تا هم شما بخونید و هم دعوتی باشه از افرادی که دست به قلم خوبی دارند و میتونند شعر و نثر ادبی بگند(نه مثل من چرتو پرت) که بیاند تو وب کلاس این کارو انجام بدن

اگر تمایل داشتید خانوما متن و شعرهاتون رو به خانم روحانی و آقایون به خود من تحویل بدید تا دوستان بخونند و لذت ببرند و در ضمن اگر تمایل به درج نام شریفتون هم نداشتید ما قلم شما رو بی نام به نمایش خواهیم گذاشت

ممنون و امیدوارم از این طرح حمایت کنید چون میدونم همه تون به شخصه دست به قلم خوبی دارید

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

نه بابا مگه تو پسرام هنرمند داریم
بدک نبود
تا حدودی خوشم اومد

بگردی پیدا میشه
نظر لطفتونه

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ

اولش که خوندم فکر کردم از حافظه!جدی میگم؛حافظ در این سبک سروده های زیادی داره.
واقعا عالی بود

خواهش میکنم دیگه خیلی شرمنده میکنید
بعله چون منم زیاد به حافظ علاقه دارم شاید که نه خیلی رو شعرم تاثیر گذاشته

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:23 ب.ظ

زحمت کشیدین
خسته نباشی
ولی من علاقه به این سبک ندارم
موفق باشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

سبکتون خیلی تقلیدیه!شمافقط درقالب کلمات روتغییردادی.ولی بازم خوبه وآرزوبرجوانان عیب نیست.


بعله این تقلیدیه تا حدودی ولی
دیگه نه تا اون حد که در قالب کلماتو تغییر داده باشم
بیشتر شاید مضمونش تقلیدی باشه تا قالبش
البته شعر غیر تقلیدیم زیاد گفتم
ولی مجال گذاشتن در اینجا نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد