پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

کم بخند

بچه ها بازی والیبال ایران با ایتالیا رو تو لیگ جهانی یادتون میاد

اینم ترولش

نمیدونم اون شب مسئول سانسور خواب بود یا نه

 اصن بعد از این که چندین بار این دختر خانم دانشجو وکیل رو نشون دادن 

برا چند روز فیس و سایتهای داخل و خارج و شبکه های ماهواره ای همش باش مصاحبه میکردن

یعنی معروف شد اساسیا

حالا نمیدونم چیزی از این اتفاق شنیدید یا نه

یعنی از وقتی که روحانی اومده این ترولام جون گرفته 

روحانی مچکریم


نظرات 6 + ارسال نظر
جابری جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

اره بابا شنیدیم.ظاهرا شیرازی هم هستن ایشون.....

تو لندن زندگی میکنه فعلن انگار

[ بدون نام ] جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ب.ظ

روحانی مچکریم
آره باو معروف شد رف
تازه قبلشم تو بازی اسپانیا ایتالیا شکیرا رو نشون دادند
این مسئول سانسورا خواب رفتن خدایی

آره اون که شاهکار بود ری ویو هم رفت تازه

سعیدی شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

من تمام مسابقات والیبال رو نگاه می کردم این دختررو حدودا 3 یا 4 بار نشونش دادن.
بازی فوتبال اسپانیا و ایتالیا هم دیدم وقتی پیکه گل زد شکیرا از جاش پرید و دوربین هم مستقیما شکیرا رو نشون داد.

خخخخخ
اون که یارو اومد سانسور کنه زد بدترش کرد رف

morteza شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

جان خودم کل بازی ی طرف این ی صحنشم ی طرف.واقعا عجب بازی بود فکر کنم اکثر بینندگان حواسشون به کنار زمین بود تا این صحنه هارو از دس ندن

مرتضی عوارض جانبی نظراتت با خودت من آپ میکنم دیگه

گویداش فوریت ۹۱ سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

جالب بود این عکس ازدستم دررفته بود


خب حالا دیدی قربان

rezaomidi4444 پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

خیلی قدیمی بود جمش کن بابا

برو بابا بینم رضا جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد