پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

تعریف وتمجید ایرانیا

وقتی ما ایرانیا میخوایم از کسی تعریف کنیم:

عجب نقاشییه نکبت

چه دست فرمونی داره کصافت

چه گیتاری میزنه لامصب

عجب گلی زد بی وجدان

بی شرف کارش خیلی درسته

دوست دارم وحشتناک . . . . . . . .

وقتی میخوایم طرفو زایه کنیمو بهش نیش و کنایه بگیم:

برو شازده . . . . . .

چی میگی با معرفت ؟!؟!؟!؟!

آخه آدم حسابی ؟!؟!؟!؟!

چطوری آی کیو ؟!؟!؟!؟!

به به استاد معظم . . . . . .

کجایی با مرام ؟!؟!؟!؟!

آقای محترم . . . . . .

برو دکتر برو . . . . . .


نظرتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایرانیا واقعا این طورین؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
modest msn شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

منم وختی میخام دعوا کنم میگم ببین عزیز دل من

عه شمام بلدی؟این حرفا از نکات کلیدیه که تو صحنه اول دعوا طرفو داغون میکنه

morteza شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

نه اینطور نمیگن کلمات دیگه ای به کار میبرن که اگه اینجا بگی 2 روزه وبو فیلتر میکنن.حیف نمیشه گفت ولی فکر کنم اکثر بچه ها بدونن ...
خب دیگه تو دنیا از این ی لحاظ دیگه لنگه نداریم خوبه

منم کلمات جالب وخنده دارشو سانسور کردم

mahsa یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ http://mahsa-mah.blogsky.com

واقعا همینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد