پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

مدرسه و دانشگاه

حلول ماه مهر را به شما دانشجویان گرامی تسلیت میگم

 یه شوخی با سه تا از اساتید میرم فقط خدا به خیر بگذرونه


استاد عباسی عزیز


ای که خود ماندی به راه و جزوه تلخت رسید

آن رخ شیرین بماندش بر به راه و پاره دردت رسید

ما برای کسب فیض  خاطراتت، بر کلاست آمدیم

ای دریغا که نبودی و غم هجر تو گل بر ما رسید


استاد خوبی گرامی


از برای کسب ده 

در درس تو ما مرده ایم

وز بر آن صد سوالت

خون دل را خورده ایم

دان چو book worm کلاست

ما همه خر را زدیم

ما به سان night owl

شب را به صب سر کرده ایم


استاد خانی گرانقدر


دانی که بیست واندی

در درس تو فتادن

از بهر ده بخواندن

با هشت و شش فتادن

پس جان دل نظر کن

این مرتبه کرم کن

گر هشت و شش گرفتن

جانا ز ده خبر کن


خب بچه ها و دوستان امر دیگه ای ندارید من دیگه کارمو به کرام الکاتبین میسپارم 

فقط برام دعا کنید اینم برا خودم مینوسم 

همای از جان خود سیری   که خاموشی نمیگیری

لبت را چون لبان فرخی دوزند   تو را در آتش اندیشه ات سوزند

هزاران فتنه انگیزند   تو را بر سر در میخانه آویزند


البته همش یه شوخی با اساتید گرانقدر و عزیزمون بود و فقط صرفاً طنز بود نه واقعیت 

بلکه در واقعیت تنها این اساتید از جانشون برای ما مایه میذارن تا یه چیزی تو این مخمون بره که آخرشم فک کنم نمیره

ضمنن شعر از من مبتدی هستش و پر از سکته های ادبی پس به بزرگواری خودتون ببخشیدم اگه خیلی بده




نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:42 ق.ظ

خیلی عالی بود!وقتی شعرتقلیدی نباشه مهارت شاعرومیرسونه.

الان مهارت افتضاح بود دیگه آره

Rohani دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ب.ظ

اقای نجفی طبع شاعری تون خیلی بالا گرفته مراقب جونتونم باشید
راستی اشعارتون جالب بود ممنون

زده به سرم دیگه اگه اساتیدم بخونن که کارم تمومه

رها دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ http://rahaaaaaaa.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

بعله
مدیر جون آقای سعیدی جواب این پیام با شماس دیگه

REZAOMIDI4444 دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

خیلی هم قشنگ بود دمت گرم
فقط یه سوال دارم
این استادا رو چجور گلچین کردی؟
:)

ده بی سی چهل کردم خوب
پس تو هم که گفتی قشنگه انشالله آقای ضیایی منتظرته
پنجشبه برا استاد عباسی بنویسیم شاد بشه بنده خدا
نه بابا اساتید عزیز و زحمت کشمون هستن دیگه
منم به شخصه خدمت همه اساتید ارادت دارم چون همشون بلا استثنا زحمت میکشن کمابیش و البته این سه اساتید که واقعن گل های سر سبدشون هستن

یکی از اعضایی که براش شعر سرودید. سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ

خیلی قشنگ بود
متعجب شدم و کلی خندیدم.
موفق باشید.

ممنون که خوندید و وقت گذاشیتد
نظر لطف شماست
و بازم عذر میخام بابت جسارتمون
و باعث افتخاره که اساتید بزرگواری چون شما برای خواندن مطالب دانشجویان حقیرشون وقت میذارند

من! سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام .مرررررررررررررررررررررررررررررسی آقای نجفی خیلی جالب بود!!!!!

و علیکم
خواهش میکنم و شرمنده میفرمایید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام اقای نجفی خیلی باحال بود شوخی شوخی دارید شاعرم میشید کم کما

نه باو شاعر چیه اینا چرتو پرته شعر نیس که
ولی اگه پول توش بود پرستاریو ول میکردم میرفتم سراغش
باز شعرای تو وبم یه ذره شاعرانه تره
ولی تو این شعرا چون باید مطالبیو که مد نظرم بود توش جا میدادم اونجور که میخاستم نشد و مطابق میلم در نیومد
بازم نظر لطف شما دوستانه که از عیوب ما چشم پوشی میکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد