پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

گمشده

این ترانه یک ترانه زیبا و به یاد ماندنی با صدای زیبای شاه ماهی موسیقی ایران است.

آهنگ قدیمیه اما نت زیبای آهنگ خیلی دلنشینه.

خواننده زیاد از تحریر استفاده نکرده اما تحریرهای ظریفی وجو داره.مثلا تو پارت اول (دستای اون گمشده)

پارت سوم(زیر غبار نبودن)

اما زیباترین بخش از نظر من پارت پنجمه(تموم لحظه ها رو .....)

شعر اردلان سرفراز هم که مثل همیشه داستانی داره که متاسفانه داستان این شعرو نمی دونم.


 



گمشده

از اون روزا که قلبا نزدیک تر از امروز بود

آواز همشهری یام صمیمی و دلسوز بود
از اون روزا که رستم هنوز برام رستم بود
دستای اون گمشده اندازهء دستم بود

از اون روزا که شبهاش می شد ستاره شمرد
اسم گلای باغو می شد به خاطر سپرد
از اون روزا تا امروز یه عمره که می گردم
دنبال اون کسی که تو اون روزا گم کردم

از اون روزا که عکسا زیر غبار نبودن
گنجشکای تو ایوون فکر فرار نبودن
از اون روزای معصوم روزای خوب بازی
روزای آبی عشق روزای بی نیازی

از اون روزا تا امروز یه عمره که می گردم
دنبال اون کسی که تو اون روزا گم کردم

تموم لحظه ها رو به انتظار شمردم
فقط واسه یه لحظه س که تا امروز نمردم
برای اون لحظه که تموم بشه جستجو
گم کردمو ببینم تو آینه روبرو

از اون روزا تا امروز یه عمره که می گردم
دنبال اون کسی که تو اون روزا گم کردم



آهنگساز:فرید زلاند

ترانه سرا:اردلان سرفراز

خواننده:گوگوش

آلبوم: نیمه گمشده(1351)


دانلود ترانه

نظرات 3 + ارسال نظر
پرنسس سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ http://pranses1368.mihanblog.com/

وبلاگت خبرنامه نداره از آپ شدنش خبردار بشم؟
از امروز یکی از طرفدارای وبلاگت شدم.
لطفا وبلاگت رو توی دایرکتوری سایتم لینک کن
متنظرتم.

خیلی ممنون.به زودی خبرنامه ی وبلاگ رو راه اندازی می کنم.
لینک شدی.

گویداش فوریت ۹۱ سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ

ظاهرا شما علاقه زیادی به گوگوش داری مواظب باش بهش وابسته نشی

چیه؟؟؟چشت نمیتونه ببینه؟؟؟

زهرا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:46 ق.ظ

عاشق گوگوشم،اول گوگوش بعد بقیه خیلی ممنون بابت این پست،یهو دلم هوای گوگوش کرد تا سرچ زدم وب شما اومد بالا،اول گفتم مثه بقیه وبلاگا و سایپا باید دو ساعت دنبال راه دانلود کردنش بگردم ولی اینجوری نبودیم؛همیشه موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد