پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

نظرخواهی

با سلام خدمت دوستان خوب و گلم

تقاضامندم از شما دوستان که به سوالای زیر پاسخ دهید تا کمکی برای ما و بهبود وب باشد؟


1-آیا از عملکرد وب راضی هستید؟

2-آیا از نوع و چگونگی قلم زدن نویسندگان وب راضی هستید؟(لطقن نظر بدید راجب به نوع قلم همه دوستان و نویسندگان و اونهارو ارزیابی کنید اما اگه توهینی خواستید بکنید به من بکنید مشکلی نداره اما به دوستان نباشه لطفاً)

3-آیا از نوع وتنوع مطالب وب راضی هستید؟

4-آیا از روند وب در قدیم راضی تر بودید یا از عملکرد حال؟

5- با توجه به برخی مسائل پیش آمده آیا متمایل به ادامه پستهای جنجالی قدیم در وب هستید؟

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ http://ruhallah.blogsky.com

سلام
با مطلبی تحت عنوان «برادر کرواتی امام خمینی/عکس» به روزم.
خوشحال میشم تشریف بیارید و نظر شریفتون رو بگید.

تشکر

یا ابالفضل برادر کرباتی
باشه

جابری چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ

والا سید جان فعلا که فقط خودت داری وبو رونق میدی و بقیه نویسنده ها اصلا خبری ازشون نیست و به همین دلیل ایرادی نمیشه بهت کرفت.بس به کارت ادامه بده.یکم جنجال هم بدی بد نیست سید جون تو که استادشی.راستی وب یه مدیر هم داره ظاهرا اره؟؟

من استاد چی هستم جنجال ؟
منو جنجال
والله به قرآن از جو کلاس یه ذره میترسم والا یک جنجالی را مینداختم که حد نداشت
نه باو نویسنده های دیگم هستن کم لطفی نکن حالا بعضی کمتر آپ میکنن فقط
راسی یه طرح جدید دارم بار جنجال ایشالله فردا کلیدشو میزنم

سعیدی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

به نظر خودم تنوع مطالب زیاده و البته خیلی از مطالب هم نمی شه آپ کرد چون بعضی از دوستان واکنش منفی نشون می دادن.
ترم گذشته شخصا از وب راضی بودم چون امار بازدیدکننده هامون زیاد بود و دوستان لطف می کردن و کامنت می دادن اما الان با اینکه رنکینگ وبمون ارتقا پیدا کرده دوستان کمتر بهمون سر می زنن و همین باعث می شه نویسنده ها تمایل کمتری برای آپ کردن زود به زود داشته باشن.
خود من وقتی میام و می بینم آمار کمه اصلا از علاقه ی آپ مطلب جدید می افتم.

بغله واقعن بچه ها کم لطف شدند

REZAOMIDI4444 جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ق.ظ

عه
این پست رو ندیدم نظرمو تو اون یکی گفتم
خو عیب نداره
اینجام میگم
مطالب وبلاگمون خیلی تکراری و قدیمی هس نیاز به تنوع بیشتر داره
ترمای پیش بهتر بود نیاز به پستایی داره همچین باحال و مربوط به کلاس
به قول محمد همچین جنجالی باشه
و این زمان بندی اپ کردناتون خیلی تند به تند هس
والا من که نمیرسم بهتون
بازم اگه چیزی به ذهنم رسید درج میکنم
:)

دست شما مرسی حالا انشالله یک جنجالی را بندازم که تو با اون محمد توش جزغاله بشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد