پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

صندلی داغ امیدوارم

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام حالتون چه طوره؟؟؟؟؟؟

امیدوارم که خوب خوب باشید.................

خوب اول ترم یه کم سرمون شلوغ بود دیگه هنوز برنامه درستی نداشتم.

خوب در مورد صندلی داغ تقاضا برای شروع دوباره ی این برنامه زیاد بوده اما کسی حاضر به نشستن

نیست....

شما می گید چی کار کنیم.........؟؟؟؟؟؟

از دوستان گلم دعوت می کنم که مهمون ما باشید و رو صندلی بشینید....

حالا هرکس داوطلبه بسم ....

نظرات 6 + ارسال نظر
modest man پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

بیا باو خودم میشینم با اینکه فک کنم سرویس شم ولی بازم عب نداره[::]

بابا پتروس.....
باشه صندلی داغ رو با تو شروع می کنیم.

ایران 98 پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

نجفی رو بنداز رو صندلی دیکه شروعش کن

اره.....نجفی رو می نشونیم.....

morteza پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:59 ب.ظ

ببینم کی چراغ اول رو روشن میکنه.پیشنهاد من جابری

نجفی چراغو روشن کرد....جابری هم به وقتش....

REZAOMIDI4444 جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من خوبــــــــــــــــــــــم
نگران نبــــــــــــاش
.
.
.
.
تا ترم پیش که داوطلبا زیاد بودن چی شد
فک کنم نیاز به اطلاع رسانی داره

نه بابا همشون زدن زیرش....نامردا...

modest man جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

من حالا سر فرصت یعک جابریی بسازم
انشالله هفته بعد خودش

انشا.....

ایران۹۸ شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:57 ب.ظ

سید جان گیر دادی به ما تازگیا
خدا خودش بخیر بگذرونه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد