پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

هفته

خب بچه های عزیز این طرح رو به صورت آزمایشی برای اولین بار میذارم تا ببینیم چی میشه

با توجه به حوادث و اتفاقات پیش آمده در طول هفته گذشته سه انتخاب برای سه سوال زیر داشته باشید اگه خواستید دلیلشم بگید

1-چهره هفته(دانشجوی هفته)؟


2-کلاس هفته ؟


3-استاد هفته؟


4-سوتی هفته؟

نظرات 7 + ارسال نظر
modest man پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

من خودم کلیدشو بزنم
کلاس هفته که فک کنم مادر و نوزاد بود
استاد هفته خانم قائدی بود
چهره هفته هم که آقای قلیچ خانی بودبنظرم سر همون قضیه دوتا تعویضی

ایران 98 پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

سید جان کلاس هفته رو که خودت کفتی دیکه.

استاد هفته به نظرم استاد عباسی بود

جهره هفته هم میتونست جواد سعادت جونم باشه که استاد عباسی خوب نشوندش سرجاش
طرحتم خوبه اقا سید....

خخخخخخخخ
استاد عباسی که همیشه رو بورسه کلاساش کلن جذابه و هم خوب درس میده
آخ راس میگی چقد حالشو گرف گناه داره بدبخت
هفته پیشم که از کلاس فارما انداختیمش بیرون
کلن 5شنبه ها روزش نیس

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

کلاس که خوب معلومه
استادم که فقط استاد عباسی
چهره هم کل دو ردیف آخر پسرا چهره هستن ولی من آقای سعادتمند رو انتخاب میکنم
طرح خوبیه آقای نجفی اما اگه مثل ترمای پیش دعوا را نیفته

انشالله
ولی من بچه خوفیم فقط میخندم تیکه نمیندازم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

خیلی کیف دادازکلاس فارماانداختیمش بیرون اون روز بهترین روز زندگیم بود!!!

چقد این جواد بدبخت طرفدار داره
بش گفتم حرف نزن خودش حرف زد دیگه
خعلی حال داد

REZAOMIDI4444 جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ق.ظ

سیدجون تبریک میگم ایده ی خوبی هس
وبلاگ دیگه خیلی تکراری شده بود
اینجوری بهتره که البته اگه به خیر بگذره
...
دانشجو هفته::سعادت که دیگه همه گفتن
کلاس هفته::داروشناسی همینجوری کلا خیلی با کلاسش حال میکنم
و استاد هفته رو نمیدونم از دیدگاه مثبت یا منفی؟؟!!؟؟کدومش؟؟
که خودم میدونم اگه منفی بگم مطمئنا تایید نمیشه
په همون مثبت
که میشه
استاد عباسی
:)

انشالله بهترم میشه
خوبه خودت فهمیدی تایید نمیشه نگفتی

سعیدی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ

چهره ی هفته:سعادتمند-سر کلاس مادر و نوزاد که گفت علت مرگ و میر دخترا مسواک نزدنه.
کلاس هفته:مادر و نوزاد-ما که خیلی خندیدیم.
استاد هفته:خانم قائدی-تیکه هایی که تو کارآموزی می انداخت.

در ضمن سید جان طرح خیلی خوبی دادی.

خخخخخ
بعله واقعن چه کلاسی بود

سعیدی جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ

محمد جان به نظر من باحال ترین سوتی هفته رو هم اضافه کن.

باشه میذارم
ولی خب اکثراً چهره هفته رو هم بچه ها با سوتیاشون انتخاب میکنن دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد