پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

صندلی داغ 3

خوب بالاخره یکی پیدا شد که رو صندلی ما بشینه. 

برنامه ی صنذلی داغ رو شروع می کنیم با آقای سید محمد نجفی 

رفیق گل خودم. 

دوستان عزیز هرچی دلتون می خواد بپرسید ازش. 

رحححححححححححححححم نکنید. 

از سوالت معمولی گرفته تا سوالات بسیار خصوصی.  

 

 

سوالات و جواب ها روز پنجشنبه روی وب میاد و شما  

می تونید بخونید و حال کنید...... 

نظرات 8 + ارسال نظر
modest man جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

چی چیو رحم نکنید خدا لعنتت کنه سعیدی
یادتون باشه صندلی به نبوته فقط
ولی بپرسید هرچی میخاید من جواب میدم مشکلی ندارم رضا امیدی که نیستم همه رو بپیچونم

محمد جون یه خدانکرده ای اضافه می کردی خوب......

REZAOMIDI4444 یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ

ینی اگه من داوطلب نمی شدم محمد الان کیو میخاسی بگی من کاملا صادقانه جواب دادم هیچیو نپیچوندم تازه مهم اینه که من نفر اول بودم که داوطلب شدم
.
.
ایشالله قراره از خجالتتون حسابی دربیام؟
اماده ای دیگه؟!!؟

اما تا اونجایی که من یادمه چندتا از سوالا رو پیچوندی.بازم ممنون از اینکه نفر اول بودی.

f یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ق.ظ

ببینم چراخودت رو صندلی داغ نمیشینی...نکنه میترسی!!!!!!!!!

منو ترس از چی باید بترسم.خودت که منو می شناسی خیلی رک هستم و هرچی باشه حتی به ضرر خودم بازم حرفمو می زنم و راست می گم.

REZAOMIDI4444 یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

علی جون قربونت من کاری به رک بودنت ندارم
سوال میفرستم
فقط لطف کن
حذفشون نکــــــــــن
این فقط برای یاداوری هستش
ممــــــــــــــــــــــــــــــــــنون

من تاحالا چیزیرو پاک نکردم دوستان نویسنده شاهدن....

modest man یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

رضا جون تو نفر اول داوطلب نشدی ما خودمون انداختیمت رو صندلی
تازه به نظر من خانوم روحانی با اینکه خانم بودن و محدودیت داشتن از تو بهتر جواب دادن
تو هر سوالی میخای بپرس من جوابتو میدم
اگه سخت باشه میگم احمد حالتو بگیره ها

موافقم.من که از صندلی داغ 2 خیلی خوشم اومد.خانم روحانی کاملا رک بودن و به تمام سوالات جواب دادن.

REZAOMIDI4444 دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام منو به احمد برسون بگو رضا اردت خاصی به عمه ایشون داره
اقای سعیدی ایندفه هم می بینیـــــــــــــــــــــم
:)

I'm UNKNOWN دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ب.ظ

دوستان حالا همچین دعوا نکنید ...
خیلی مشتاق شدم ...
میخواید منم یه بار این صندلی رو امتحان کنم ...؟!

آره ما هم خوشحال می شیم.

s.a.m سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

واقعا فایده صندلی داغ چیه ؟؟؟؟ به چه دردی میخوره...

صرفا سرگرمیه.....
نگو که نمی خونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد