پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

چی فکر میکنی؟

نظرت رو تو یه جمله راجب به عکس زیر بگو



در مورد این مرد مظلوم چی؟

نظرات 31 + ارسال نظر
Darya دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ

الهی دستش بشکنه . . .
دست بزن داشته خاک بر سر ؟؟!!
یا اینا سنگسار شدن ؟؟!!!!

الهی
پنپ لابد محکم نازش کرده
نه باو سنگسار چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

modest man دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ http://evilandangel.blogsky.com

دیدم حیفه فقط از مظلومیتای زنها بگم و از ظلمشون نگم
به همین دلیل عکس یه مرد کتک خورده رو هم گذاشتم

سعیدی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ق.ظ

آی مَردم مُردم

باز هم سَر خوردم

مُردم از مرد بد نامَردم

من به خود نه، که به زن بد کردم
(شهیار قنبری)

سعیدی دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

می خندی؟؟؟؟؟؟؟
باید گریه کنی.........


REZAOMIDI4444 دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ

وحشتناکــــه!!
بضی مرد ها واقعن پستن انسانیتو کلن گذاشتن کنار
راس گفتن که مرد بودن به نر بودن نیس...
.
.
.
.
البته مطابق ایین اسلام مرد اجازه داره زنشو بزنه اما نه دیگه اینجوری
انصافا دیگه این خیلی نامردیه
(سوره نسا/ایه34)

رضا میام تو فکتا
گفته میتونید بزنید اما 1-
اگر در دستورات شرع یا چیزایی از این قبیل فرمانبرداری نکردند نه اینکه اختلاف سلیقه داشتی باش بزنیش این که میشه قانون جنگل درس آیه رو بیان کن
2- گفته اگه تنبیهشون فایده نداشت شما دیگه حق نداری آزارشون بدی باید طلاقشون بدی
3-و مهمتر از همه گفته شما باید براشون خرج کرده باشی و تموم خواسته هاشون رو بر آورده کرده باشی نه اینکه بدبخت بگه یه لباس میخام تو بری تو فکش

REZAOMIDI4444 دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ


قابل توجه شما
من ایه رو هم خوندم هم معنیشو و هم تفسیرشو از ایت الله های مختلف
حرف درسی زدی منم که چیز بدی نگفتم فقط گفتم بعد از این شرایط اجازه زدن رو داره
مهم این حقه که به مرد داده شده
والسلام
این همه عصبانیت چرا برادر مـــــــــن؟؟!!؟؟

رضا جووووووووون جوش نکن
هر چیزیو کامل بگو خب تو الان میگی میتونه بزنه یعنی همینجور اللاهی
میدونم خوندی برادر من گفتم فقط کامل بگو
آخ اونو نوشته بودی دخترا میخوندن با اون لحنی که تو گفتی پدر جد مارو در میاوردن
عصبانی نبودم اون یارو قیافش خشگل بود خوشم اومد گذاشتم ته پیغام
اون تو فک اومدنم اصطلاح خشگلیه من با کسی شو%

[ بدون نام ] دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

من کلاس تفسیرکه رفته بودم استادمون گفت منظوراون آیه این بوده که اگر زن نافرمانی کرد بعدازچنداعتراض دیگه ازجانب مرد(که حالا نمیخوام بگم)میتونه زنشوبزنه به طوریکه جاش حتی سرخ نشه!وگرنه مردکی باشه که بخواد زنو بزنه.

میدونم منظورتون چیه اون اعتراضم میدونم چیه
ولی این رفتار اصن تو رفتار هیچیک از بزرگان دین ما نبوده و اونها حتی اگر همسرشون اشتباه فاحشی هم انجام میداده این کار ناپسند رو انجام نمیدادند و همیشه قصد توجیه داشتن تا تنبیه
و در تفسیر این آیه هم اشاره به تشر یا ضربه آروم شده نه با کمربند

[ بدون نام ] دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ

به نظر من در هر صورت کار خوبی نیست.چون زن هم آدمه مگه چه فرقی بین ما با اونا هست؟؟؟؟
آیا اگه مرد هم اشتباه بکنه زن می تونه مردشو بزنه؟؟معلومه که نمی تونه.
متاسفانه خیلی از ما فکر می کنیم زن برده ی ما مرداس و هرکاری بخوایم می تونیم باهاش بکنیم.
پس عدالت کجا رفته؟؟؟؟؟

کسی غلط بکنه بگه آدم نیس
ولی خب علت این گفته قرآن بیشتر به دلیل احساس گرایی زن بر میگرده و عقل گرایی مرد
و شاید بعضی از اون رفتارهایی که از طرف زن به دلیل احساس گراییش صورت میگیره باعث ضرر به خودش بشه
و البته این آیه بیشتر به مسئله تمکین برمیگرده نه چیز دیگه ای

Rohani دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

عاقا من یه بنده خدایی رو میشناسم هرشب که میاد خونه اول زنشو میزنه بعد میشینه سر جاش زنه ی احمق هم نمیره طلاق بگیره میگه شوهرمه دوسش دارم یک سری همچین زده بودش که از گوشش خون میومدو.....

اون دیگه خر گری خودشه اصن بره همچین چیزیو بگه قاضی موظفه پدر اون طرفو دربیاره

I'm UNKNOWN دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

عجب بحث جالبی ...
نمیدونم سایت پرستاریه یا کلاس فقه مدنی ...
نه جالب بود ...
تقصیر خودشونه که میرن دعوا میکنن ...
ولی جدا از شوخی ، بنده این اقدام را محکوم میکنم ...
البته این فکرم به ذهنم اومد که این عکسا فتوشاپه ...
مخصوصا راستیه که انگار رو صورتش اسید ریختن ...
در کل کار بدیه . نکنین این کار رو ...

بی برو اقای ناشناس بچه های ما کلن یه پا فقیهن همشون
دس شما مرسی که محکوم کردید والاااااااااااااا همه مردا به کاراشون ادامه میدادن

مرد مقتدر دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ب.ظ

خب زنی که اذیت کنه شوهرشو حقشه دیگه باید کتک بخوره

بعه یه مرد مقتدرم پیدا شد
من در راستای دمکراسی نظرتو آپ میکنم اما عواقبش پای خودتونه
ضمنن اونا که قمپز در میکنن فک کنم خودشون کتک خور باشن مقتدر جان

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ق.ظ

احسنت ...
بالاخره یه نفر درست حسابی پیدا شد ...
یه جا میخوندم میگفت :
" مردی به سبیل چخماخی و گردن کلفت نیست ،
مردی به خونه بزرگ و ماشین گرون نیست ،
مرد اونه که وقتی زنش اعصابش رو خورد کرد طوری بزنتش که پخش دیوار بشه که با کارتک جمعش کنن " !!!!
نه واقعا نظریه جالبیه ...
خوشم اومد
مرد هم بالاخره باید از زورش یه استفاده ای بکنه دیگه ...

اسم این فرد آقای ناشناسه خانوما فحشش خواستید بدید مشکل نداره
حالا یکی باید بیاد خودتو فردا تو کلاس با کاردک جمع کنه

مرد مقتدر سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ق.ظ

بی برو بابا نجفی جوووون
مردی که اقتدارشو نشون نده که مرد نیس چغندره
آقا ناشناس باریک خوشم اومد به قیافت نمیخورد اینقد مقتدر باشی دادا

بعله مقتدر جان چی بگم والاااااااااااااا
البته بعضی وقتا چغندر بودن هم بهتر از شبیه بعضی مردا بودنه ها
خوبه با همین ناشناس بهم میخورید

حامی مقتدر سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ق.ظ

آخه این قانون طبیعته کسی که قدرت داره باید از قدرتش استفاده کنه والا موجب ذلتش میشه بهللللللللللللله
مردی که زنشو سوسک نکنه خودش سوسک میشه بهلللللهههههه

کوتاه بیایید بروبچ تا سوسکمون نکردن

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ق.ظ

بعله
اصن درستش هم همینه ...
ایولا داش مقتدرمون
سلامتی هرچی مرد درست و حسابی و مقتدره ...
زور داشتی باس ازش استفاده کنی وگرنه به چه درد میخوره ؟!
داش این قانونشه ...
جناب مسئول شمام اینقدر جانب جنس مخالفو نگیر ، به خودت بیا ... " مرد باش "

مممممممممممممممممممممممممممممرد باشم یعنی مردی که نکوبه مرد نیس
ما که هواتونو داریم داداش

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ

ایولا ...
درستش هم همینه ...
بالاخره مردا دارن خودشونو نشون میدن ...
بزن زنگو ...
"ما حامی همه مقتدرانیم"

دنگ دنگ بیا باست زدم زنگو

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

اینکه گفتن مرد کی باشه که زن رو بزنه بله زدن مناسب نیست اما این که مرد کی باشه خب مرد هم بشر هست مثل زن و یه سری حقوق داره و نباید فکر بشه اصلا نباید حسابش نکرد ولی انسانیت ( نه بشریت) بستگی به درک و فهم داره نه جنس.

بهههههههههههههههههله

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

ولی خداییش مردکی باشه که بخوادزنوبزنه

چی بگم والاااااااااااااا

I'm UNKNOWN چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ب.ظ

جناب بدون اسم ...
شما که دوباره اومدی سر خونه اول ...
مرد موجودیست عالی ، با جذبه و قدرت بدنی فراوان که اجازه استفاده از آن را در هر جا که بخواهد دارد ...
در مقابل زن موجودیست ناتوان ، جذبه و قدرتی نداشته و تنها کاری که میتواند بکند گریه و زاریست و البته آه و نفرین
معمولا مردان از روی ترحم به زنان اجازه زندگی راحت و بدون زد و خورد را میدهند ...
وگرنه مرد که نمیشه زنشو نزنه !!!
شما بگید میشه ؟؟!!!!!

just for fun ...

ناشناس آخر کتک میخوریا

سعیدی چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

آقای ناشناس چرا حرف مفت می زنی مردی که تو تعریف می کنی آدم نیست حیوونه.
مگه ما تو جنگل زندگی می کنیم که می گی هرکی قدرت داشته باشه باید ازش استفاده کنه.
مردی به زور بازو و کتک زدن نیست...
مرد واقعی اون کسیه که بتونه برای همسرش زندگی درست کنه که زنش هیچوقت احساس کمبود نکنه و همیشه خیالش رحت باشه که یه تکیه گاه محکم داره.

جوش نکن باو
ناشناسم داره شوخی میکنه والا قیافش به این حرفا نمیخوره

I'm UNKNOWN پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ

آقای سعیدی ...
تحت تاثیر قرار گرفتم ...
من واقعا متحول شدم ...
اصلا زن کی باشه که مرد بخواد بزنتش
راست میگی . آدم باید رحم و مروت هم داشته باشه
ممنون از یادآوریت ...
بابا آخر نوشتم رو واسه شما که انگلیسی تون خوبه گذاشتم دیگه ...
بعدشم من قیافم نمیخوره ؟!!!!

تو که قیافت خیلی خشنه

سعیدی پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

این حرفا شوخیشم خوب نیست.

بعله شوخی شوخی جدی میشه

morteza پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

چه جالب دخترا هیچی نمیگن بعد چندتا پسر سر زدن یا نزدن زنا بحث میکن

کم فعالن دیگه

I'm UNKNOWN جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ

با این جوی که داره پیش میره من از جنس مخالف نمیخورم ؛ یه دف میبینی پسرا میریزن سرم و ...
والااا...
اصن ...
... اصن ...
اصن من دیگه حرفی ندارم ...
همین جا این مبحث رو محکوم میکنم ...

ده بار بگو غلط کردم تا ببینیم چی میشه

morteza جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

سید جان با غلط کردم درست نمیشه صادق باید جور دیگه جبران کنه

بذاریم وسط کلاس با دمپایی بکوبن تو مخش

I'm UNKNOWN جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

آی آی آی
من این حرفو زدم تا نامرد ها رو شناسایی کنم ...
خوب خودتونو لو دادید ...
مرد نما های نامرد خیانت کار مرد کش ؛ من موندم شما واقعا چی هستید ؟!!!!!!
آقا مرتضی بیا با هم صحبت خصوصی داریم بعدا ...

ما دلالیم آدم میفروشیم آره دادا

morteza جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:55 ب.ظ

من با کسی حرف خصوصی ندارم گفته باشم هرجا هم برم نجفی رو با خودم میبرم.سید کجایی صادق میخواد منو بزنه.با کفش پاشنه بلند دخترا میزنیمش حالش بیشتره

نه بابا گایتون یه بوت داره با اون بزنیمش دیگه رفته اون دنیا

[ بدون نام ] جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

این همه دردسر برای چی؟!!!! کارت غذاشو بپیچونین حالش جا بیاد

نه این کارا تو مرام پسرا نیس ما لهش کنیم کارتشو نمیپیچونیم

I'm UNKNOWN شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

ای خائنین ...
بابا من از شما حمایت کردم ...
اینه جواب زحمتام ؟!!!!
عجب این پسرا آدم های دو رویی هستندا ...
گرچند خودمم پسرم ولی شما از من دو رو ترید ...
آدم میمونه چی به شما ها بگه !!!
جناب بدون اسم ...
دس شمام درد نکنه دیگه
مردم چه فکرای خبیثی تو سرشون دارنا !!!

حالا آشنا میشی باکلاس کم کم غصه نخور

morteza چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ب.ظ

سید چی شد قرار بود از خجالت صادق جان دربیاییم نکنه ترسیدی ازش؟؟

من از کی
صادق
اصن عددی نیست دادا

مجتبی.خ سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ب.ظ

مردی که مقتدر نباشه مرد نیست
مرد وقتی میاد خونه ،اول باید درو با یه ضربه لگد باز کنه،!بعد یه مشت بزنه به دیوار تا خونه بلرزه،
بعد عربده بکشه که:عیا ا ا ا ا ا ا ال مگه نگفتم ضرفارو خودم میشورم؟؟؟!!!!


زی زی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد