پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

توجه توجه!!!!!!!!!!!

با توجه به مشکلات ایجاد شده در صندلی داغ از این پس لطفا در مورد ترین های کلاس سوال نکنید بیشتر سوالاتتون در موردخود شخص باشه نه نظرش در مورد دیگران چون باعث سوءتفاهم در برخی از افراد می شه.




با تشکر

مدیروب

نظرات 11 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ

خخخخخ
یعنی خیلی حال کردم با این دعوا ها ...
وقتی میبینم دعوا ها نتیجه هم دادن خیلی خوشحال میشم
بالاخره این همه بگو مگو سر هیچی نبوده
خوبه خوبه . موافقم ...
خخخخخ

REZAOMIDI4444 شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

من هم باهات موافقم بضی از ترین ها حد و مرز ندارن وجدی جدی مشکل ساز میشن
البته بضی دیگم هسن که به نظر من ایراد ندارن چون اونو دیگه همه کلاس میدونن
و هدفم بیشتر شوخی و سرگرمی هس و میخاییم با نظر دوستان اشنا شیم

اگه بخایید اینکارا رو بکنید په اون سوتی و استاد هفته رو هم جم کنید چون ممکنه به یکی بر بخوره

از استادا هم که نمیشه انتقاد کرد چون ممکنه استاد بیاد بخونه و ...

صندلی داغم میشه هر دفه یه سری سوالای تکراری که خیلی بی مزه میشه

ماشالله از حال و هوای کلاس و دانشگام که چیزی تو این وب نمیاد

اصن کلن وبو جم کنید چون همش میشه پستای تکراری که اونو میشه جاهای دیگه هم دید
.
.
.
.
اصن یه سوال
هدفتون از ایجاد این وبلاگ چی بوده؟؟!!؟؟

بهتره ترین های کلاس از صندلی داغ حذف بشه تا دلخوری پیش نیاد.
هدف از ایجاد این وب این بوده که دور هم جمع بشیم و خوش باشیم.

I'm UNKNOWN یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

آقا اصن برای عوض شدن جو بیاید من رو سوال پیچ کنید ...
مطمئنا از اون سوال های ترین ها از من نمیتونید بپرسید چون هیچکی رو نمیشناسم ...
بلکه حال و حواتون هم عوض بشه ...

فعلا تا چندوقت بهتره صندلی داغ نداشته باشیم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ

آقای سعیدی مشکلات برطرف شد.خواهشن این بارآقای نوری رو بشونیدروی صندلی چون میخوایم ازش بپرسیم چراسلام نمیکنه وخیلی سوالای دیگه!

با چند نفر صحبت کردم ببینم کدومشون بهتره چشم....

modest man پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ http://loveandfaith.blogsky.com

به نظر من برا هفته بعد محمد جابری خوبه بشونیمش رو صندلی حال میده
یعک بسوزونمش تا بفهمه دودوزه بازی نکنه
البته مرتضی هم بد نیس

morteza پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:52 ب.ظ

اغا من بدبخت چیکار کردم هنوز جوونم و کلی ارزو دارم.همون جابری بهتره حال میده بسوزونیش اساسی

فعلا محمودی رو انتخاب کردم.برای تو هم برنامه دارم نترس

modest man پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

خب مرتضی جان شما که تو فیس و وب اینقد شیطونی میکنی چرا تو کلاس یه سلام نمیکنی
ولی با جابری موافقم شدید البته نوبت شما هم میرسه مرتضی جان
ما که با شخصیت گلت تو پیجت آشنا هستیم نوبت دوستان هستش آشنا بشن

آره بابا این مرتضی نصفش زیر زمینه به این مظلومیتش نگاه نکنید....

mr jaberi پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ب.ظ

No problem jenabe modest.mipichonam asasi.karet nabashe

modest man پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ

منم میسوزونمت کارت نباشه

morteza جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

اگه من نصفم زیر زمینه به ابوالفضل چی میگید اونموقع فکر کنم اون کلا زیر زمینه فقط سرش دراومده بیرون
جانم محمودی سوزی داریم
نجفی هیکلش گنده بود سوزش زیاد روش اثر نداشت محمودی فکر کنم تو نابود شی دیگه


دوستان پایه اید محمودی رو نابود کنیم؟؟؟؟؟

morteza شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ق.ظ

بذار بشینه زیاد نترسونیمش که فرار میکنه.محمودی زیر شعله رو کم میکنیم فقط ی کوچولو سرخ بشه سوختش به درد نمیخوره

نه بابا خیالت تخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد